plamen407 Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Здравеите колеги , Онзи ден си паркирах колата в гаража и от тогава ми прави проблеми с паленето , пали когато си поиска. Откачих акомулатора за 4-5 часа после си запали , возих се после 5 пътия я спирах и палех и на 6тия не пожела да запали. Бутнах я на скорост запали от рас , след това 2пъти ми запали и вече я паля само на скорост. С нов акомулатор ми прави същите проблеми. Моля ви помагаите че в петак имам бал и трябва да мина с нея!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 На моето Пежо имах същите симптоми като твоите и се оказа комутатора, едно кабелче контактуваше когато си поиска с едно от крачетата на комутатора и колата не искаше да запали. Закарай я някъде на сервиз да я погледнат :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Здравеите колеги , Онзи ден си паркирах колата в гаража и от тогава ми прави проблеми с паленето , пали когато си поиска. Откачих акомулатора за 4-5 часа после си запали , возих се после 5 пътия я спирах и палех и на 6тия не пожела да запали. Бутнах я на скорост запали от рас , след това 2пъти ми запали и вече я паля само на скорост. С нов акомулатор ми прави същите проблеми. Моля ви помагаите че в петак имам бал и трябва да мина с нея!!!Д22А или Д32А е Еклипса ти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen407 Публикувано 22 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2010 За щастие го оправих , четки на стартера бяха , смених ги и сега пали с пипането на ключа :rulez: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.