Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Няколко дни търсих майстор,който да се хване да погледне колата и намерих,но не знам доколко мога да му имам доверие за това колко разбира от Мицубиши.Предните "майстори"ме изумиха с липсата си на компетентност и нежелание да се захванат с проблема-много играчка било.Както и да е.На първо четене се утвърди едно мнение ,че е масления охладител,но уви оказа се че не е той.Сега ми говорят за пукнатина в двигателя,а на мен просто не ми се вярва.Двигателя е като нов,не е загрявала,дори и след появата на проблема.Нищо,абсолютно нищо.Един ден пропътувах около 240 км,след това отидох да сменям гуми,видях няколко малки капки под колата,отварям капака и ей ти го проблема-от капачката на разширителния съд за антифриза тече гъсто масло.Моля за съвет,какво да правя.Ако се считате за достатъчно осведомени,питайте ме за колата,аз ще ви отговарям,може пък да се ориентираме сами къде е проблема.Благодаря предварително.

Редактирано от tmintov
Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола освен че е Каризма, двигател има ли ?

И ако има, няма да е лошо да кажеш какъв е мотора, бензин, дизел, кубатура и разни такива пояснения- мисля ще са от голяма полза...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така,разбрах сега от майстора,че не е главата,понеже не надувало.И предположението е за спукан блок,което по техни думи означава смяна на двигатела.Как мислите,наистина ли само това остава като възможност!!!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така,разбрах сега от майстора,че не е главата,понеже не надувало.И предположението е за спукан блок,което по техни думи означава смяна на двигатела.Как мислите,наистина ли само това остава като възможност!!!?

Щом е ТДИ проверете първо масленият охладител, после турбината и чак тогава се хвърляйте на глави, блокове и т.н...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Масления охладител и гарнитурата са проверени-не е от там.Но виж за турбината нищо не са и споменавали.Малко подробности да кажеш,каква е функцията на турбината.Сигурно е доста глупаво това,което питам но не съм много на- ти с колите.Може би говориш за турбото.Ако е това ,не е и то.Е,ако само това могат да бъдат възможните варианти,то все по-близко сме до спукан блок или глава.Честито,друг път да не избирам кола само на вид.Това,което разбрах от японските коли е че майсторите трудно вдяват и части трудно се намират,нищо друго за жалост

Редактирано от tmintov
Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Масления охладител и гарнитурата са проверени-не е от там.Но виж за турбината нищо не са и споменавали.Малко подробности да кажеш,каква е функцията на турбината.Сигурно е доста глупаво това,което питам но не съм много на- ти с колите.Можеби говориш за турбото.Ако е това ,не е и то.Е,ако само това могат да бъдат възможните варианти,то все по-близко сме до спукан блок или глва.Честито,друг път да не избирам кола само на вид.Това,което разбрах от японските коли е че майсторите трудно вдяват и части трудно се намират,нищо друго за жалост

То по този двигател няма нищо Японско, ама щом така си решил, че за това не му вдяват майсторите, здраве да е.. :D Как реши че не е турбото ?

Носихте ли го на проба ?..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...