Премини към съдържание

Николай Канев

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Ямбол

Николай Канев's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря момчета,поне знам за какво става въпрос вече.Стана ми ясно,че не ще е болка за умирачка
  2. Базикчо,прочетах линка който си ми пратил и при мен се пада там в ляво от синия кабел.И е точно същия неприятен шум
  3. Доколкото ми стана ясно от мястото от което идва шума,ще се налага сваляне на таблото,аа??
  4. Френския двигател,опитах да снимам мястото от където идва чукането,но формата на снимките не се зарежда на компа
  5. Здравейте на всички,които са тук!Днес се появи един проблем с моята Каризма и си нямам никаква представа за какво иде реч,така че реших да се обърна към Вас с молба да изкажете някакво мнение.Та,проблема е следния:-когато дам на контакт,започва да се чува едно чукане(так-так-так-так)След като вече съм запалил колата продължава това чукане и се ускорява с вдигането на оборотите и така една минута някъде,след това спира.Установих,че идва от към жабката в дясно,там където са филтрите за климатика.Там има нещо с формата на горивен филтър,реле някакво и аз незнам какво е.Та може ли да ми каже някой за какво става дума.Ясно е ,че ще ходя на сервиз,но ми се иска да съм подготвен,да знам какъв е проблема.Опитах да намеря в нета устройство на каризма да видя каква е тази част,но не открих нищо.Колата е тд,90 к.с,1,9,1999г.да спомена все пак
  6. Масления охладител и гарнитурата са проверени-не е от там.Но виж за турбината нищо не са и споменавали.Малко подробности да кажеш,каква е функцията на турбината.Сигурно е доста глупаво това,което питам но не съм много на- ти с колите.Може би говориш за турбото.Ако е това ,не е и то.Е,ако само това могат да бъдат възможните варианти,то все по-близко сме до спукан блок или глава.Честито,друг път да не избирам кола само на вид.Това,което разбрах от японските коли е че майсторите трудно вдяват и части трудно се намират,нищо друго за жалост
  7. Така,разбрах сега от майстора,че не е главата,понеже не надувало.И предположението е за спукан блок,което по техни думи означава смяна на двигатела.Как мислите,наистина ли само това остава като възможност!!!?
  8. Посочих го,но явно не където трябва,за което се извинявам.Колата е 1,9 тди,90к.с,1999г.
  9. Няколко дни търсих майстор,който да се хване да погледне колата и намерих,но не знам доколко мога да му имам доверие за това колко разбира от Мицубиши.Предните "майстори"ме изумиха с липсата си на компетентност и нежелание да се захванат с проблема-много играчка било.Както и да е.На първо четене се утвърди едно мнение ,че е масления охладител,но уви оказа се че не е той.Сега ми говорят за пукнатина в двигателя,а на мен просто не ми се вярва.Двигателя е като нов,не е загрявала,дори и след появата на проблема.Нищо,абсолютно нищо.Един ден пропътувах около 240 км,след това отидох да сменям гуми,видях няколко малки капки под колата,отварям капака и ей ти го проблема-от капачката на разширителния съд за антифриза тече гъсто масло.Моля за съвет,какво да правя.Ако се считате за достатъчно осведомени,питайте ме за колата,аз ще ви отговарям,може пък да се ориентираме сами къде е проблема.Благодаря предварително.
×
×
  • Създаване...