Премини към съдържание

Оборотите. Помощ!


bk20a

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

имам проблем с оборотите на моята Каризма ГДИ 1.8 99год. При запалване на мотора (независимо дали студен или загрял)стрелката на оборотите вибрира между около 500 и 600 оборота. Иначе колата не гасне. Мотора издава звук все едно му се подава леко газ и се отнема периодично. Изчетох кажиречи целия форум, но точно такъв случай не срещнах. Четох нещо за тест, който двигателя си провежда но се отнасяше за загриал мотор, докато при мен е постоянно. Иначе като карам на обороти нямам проблеми. Ще съм много благодарен на компетентни мнения, понеже сам малко бос като цяло :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз лично акомулатора не сам го пипал, ама колата я имам от една седмица и преди това какво са и правили един господ знае. Срещнах из форума такива случаи, където причината е изключван акомулатор, но ми се стори, че там симптомите бяха други. Възможно е да греша. Ако това е случая как бихте ме посъветвали да постъпя? А вазможно ли е да е от небезеизвестната дроселова клапа? Стори ми се, че и по тая тема доста се изписа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо покарай малко, докато загрее двигателя и направи ТОВА.

А после пробвай, дали ефекта е ТАКЪВ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай колега с излишни работи....Няма да ти се оправи колата така. Ако проблема е в настроиките или в откачането на акумулатора нещата ще седят по различен начин.......Понякога трябва да правим разлика между настроики и дефект, в случая става въпрос за дефект.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав, Milen_z . Преди да ти прочета публикацията бях вече направил ресета. Резултат нулев! Закрепи ги отначало, колкото да се изкефя и дотам. на следващия светофар старата песен. Поседя малко колата, пак запалих, пак нищо. Работата си мирише на дефект и тва си е.

Най-големият ми проблем, колеги е , че съм в Германия, а тукашните "майстори" като отида и знам, че ще ми кажат дай да сменим мотора едвалине. Затова се обръщам за съвет да знам каде да се атакува дефекта. Предположих, че ще има някой запознат с подобни проблеми. Ни най-малко не се мъча да сe правя на майстор и сам да пипам, обаче тарся вариант. А да трагвам с тая кола кам Балгария също незнам дали е добра идея в момента. Ще се радвам на идеи!

Редактирано от bk20a
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за да те ориентирам, най-малкото което ще ми трябват някакви данни от направена диагностика, но все пак дефекта е такъв че неможе да се отстрани в домашни условия......Иначе в Германия лошо, незнам дали там някой се занимава с подобни ремонти, виж да ти сменят цял възел става, но цената ще ти е горе долу колкото кола на старо.А за България няма проблем никакъв....че и до Виетнам даже ще те закара така, от тази дреболия няма да те остави на пътя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...