joker_11 Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 Здравей те момчета, имам малък проблем с вентилаторите (перките) на радиатора. Постоянно са включени, и двете. Така е взех.. еклипс, щатско изпълнение, 2.4 150 коня 2003 година. Пробвах да махна кабелите от датчика за температурата и за стрелката на таблото но пак си въртят. Мислех да е проблем на блока прикрипен на вентилатора където влиза буксата за перките.. Изкарах буксата и замерих напрежението, там си е :( Климатика е изкл. (не е климатроник) Дори и буксата за компресора прекъснах(за вкл. на компресора) Подробно разгледах кабели и прочие.. Всичко си е "девствено".. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 (редакция) Колега...относно блока за перките, ми то ако го нямаше напрежението щеше да пуснеш тема че не ти тръгват перките, а не че работят постоянно. А за датчиците за температурата....ами ако например датчика е прекъснал вътрешно, то тогава и да слагаш и да махаш буксите перките все ще си работят. Та по темата ти, този проблем с перките се получава само от три неща. Първо ако е дефектирал датчика за температурата на водата (този до термостата с двата кабела), втората причина е ако е дефектирал блока за управление на перките и трето при дефект в компютъра на двигателя. Много лесно се откриват тези проблеми....отиваш на диагностика, на компютъра трябва само да видите каква е стоиноста на температурата на охл. течност и всичко веднага ще стане ясно. Редактирано 19 март 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joker_11 Публикувано 19 март 2010 Автор Сподели Публикувано 19 март 2010 но при изкарана букса от блока за управлението имам напрежение на средният кабел(малкият) Не мисля че там трябва да има напрежение при студен мотор Чека на мотора ми свети, но от скоро светна(падна тотал акомулатора) след това светна.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 (редакция) При изкарана букса не се мери....без товар не става тази работа, макар че напрежение може и да има ама зависи колко е. Сигнала идва от ЕКУ-то и се взимат под внимание стоиностите на темп. датчик.....Премери съпротивлението на датчика с омметър.Пък и тази работа с чека не е добре.....доколкото си спомням неможе да светне от акумулатора, или поне не на твоита кола.....Абе така или иначе ще ходиш на диагностика, вижте и датчика за температурата. Редактирано 19 март 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joker_11 Публикувано 19 март 2010 Автор Сподели Публикувано 19 март 2010 ок, благодаря ти все пак за напътсвията. утре ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.