marto_yordanov Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 (редакция) Здравейте , искам да попитам дали са еднакви г-рата на главата на 1Г - 4G63 и на 2Г - 4G63 !!! На 2Г е метална и мисля да сложа такава , защото преди 2000 км сложих на Рейнц - нормална графитена и я издуха м/у 2 и 3 цилиндър !!! Няма проблем с главата- шлайфана е !!! И блока е прав няма отклонения остава или г-рата да е била менте или болтовете да са се разтегнали !!! Сега чакам г-рата (металната от 2Г) и се чудя дали ще е същата ?! Иначе съм решил този път да сменя и болтовете !!! И тях трябва да ги чакам че ги нямало тук !!! Намериха ми болтове от 1Г пак този мотор , но до 02.1992 и са по дълги :icon_crying: !!! Та главното ми запитване е за г-рата ! Ако някой има информация да казва , ако ли не - ще сравмява, като дойде и ще споделя !!! Поздрави :mitsu-smiley: Редактирано 3 февруари 2010 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 (редакция) Ами да най-добре ще е да ги наложиш една върху друга да видиш дали има разлика. За болтовете: OEM болтовете се разтягат при натягане и не трябва да се използват повече от веднъж -може затова да духаш гарнитури. Следва ли процедурата за натягане - като завиеш болтовете в определения ред и след това ги минаваш още веднъж с по-малко сила. Единствените болтове, които могат да се използват многократно са APR. Редактирано 2 декември 2009 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 2 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2009 Ами да и аз така ще направя с г-рата !!! Обаче ако не стане незнам ...... !!! Иначе по въпроса за болтовете - незнам какви са тези който са на колата до сега !!! Според мен са си оригиналните и даже мисля че главата аз я свалям за 1-ви път !!! Така че сигурно са заводните болтове !!! Иначе мисля че ми казаха за болтовете които ги чакам ще са на Гиотсе !!! Мисля че са добри като марка ...... или поне се надявам , но ще ги чакам защото не ми се ще да слагам старите болтове пак !!! Попринцип никъде не дават да се сменят болтовете като се сваля глаавата , но според мен има нужда !!! Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 3 декември 2009 Сподели Публикувано 3 декември 2009 Напротив. Навсякъде се пише, че се свалят болтовете на главата и се сменят с нови при всяко отваряне на мотора. И затягаш така: задница7 5 2 4 109 3 1 6 8предница Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 3 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2009 Ами да , така ги затягам и аз !!! Иначе мога да кажа че г-рата от 2Г - металната - не става за 1Г 4G63 !!! Сега нямам много избор и май ще слагам пак Рейнцова графитена гарнитура и нови болтове Goetze !!! Надявам се да нямам проблем !!! Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 3 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Колеги , какво ви е мнението за гарнитура за главата на KP Japan ? Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.