Gravel Публикувано 24 ноември 2009 Сподели Публикувано 24 ноември 2009 Здравейте! Като нов колега във форума се радвам да се регистрирам тук, при любителите на диамантените автомобили. За нещастие поводът не е съвсем положителен, и във връзка с това бих желал да чуя мнението на хора които вероятно са се сблъсквали с подобен проблем.От известно време паджерото започна да се държи странно. При натискане на педала на спирачката (колата е автоматик), намаляваше силата на светене на таблото. След месец обаче проблема се задълбочи. При натискане на педала на спирачката се включва зумера на тоблото (този за забравени светлини), освен това се появи индикация че е включена и задната скорост, - при положение, че съм на директна предавка. С изненада установих, че светят светлините за заден ход при същото положение. Вчера даже изчезнаха всички светлини на таблото. Другата странност е това че непрекъснато свети лампата за ляв мигач, като при същинското им включване започва да мигат и двата , но по-слабо от десните. 1. Нямам букса за каравана.2. Проверил съм, че всички крушки са изправни.3. Свалих и проверих прекъсвача над педала на спирачката. Изправен е. Ще съм безкрайно благодарен, ако някой ми окаже съдействие за решение на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 ноември 2009 Сподели Публикувано 24 ноември 2009 Здравейте! Като нов колега във форума се радвам да се регистрирам тук, при любителите на диамантените автомобили. За нещастие поводът не е съвсем положителен, и във връзка с това бих желал да чуя мнението на хора които вероятно са се сблъсквали с подобен проблем.От известно време паджерото започна да се държи странно. При натискане на педала на спирачката (колата е автоматик), намаляваше силата на светене на таблото. След месец обаче проблема се задълбочи. При натискане на педала на спирачката се включва зумера на тоблото (този за забравени светлини), освен това се появи индикация че е включена и задната скорост, - при положение, че съм на директна предавка. С изненада установих, че светят светлините за заден ход при същото положение. Вчера даже изчезнаха всички светлини на таблото. Другата странност е това че непрекъснато свети лампата за ляв мигач, като при същинското им включване започва да мигат и двата , но по-слабо от десните. 1. Нямам букса за каравана.2. Проверил съм, че всички крушки са изправни.3. Свалих и проверих прекъсвача над педала на спирачката. Изправен е. Ще съм безкрайно благодарен, ако някой ми окаже съдействие за решение на проблема.Някъде дава на късо с веригата на стоп светлините.............това може да е в самите стопове, може да е и на друго място, колата удряна ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravel Публикувано 24 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2009 Паджерото не е удряно. Ще проверя веригата на СТОП светлините, както ме съветваш. Помислих си че евентуално може да има проблем и с алармата, защото не е заводска, добавяни са някакви жици, омотавани са с изолираща лента, и ако трябва да ревизирам всяка връзка ще е много работа и то в неудобна позиция. Нямам грам идея какво може да е. Другото, което си мислих е че от влагата сутрин може да окъсява някъде. Но въпроса е къде. Ще се заровя утре с проблема по-сериозно. Имаше във форума на офроуд човек със абсолютно същея проблем, но не е писал как го е решил. Дано отговори на ЛС, което му пратих. Благодаря 10х! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 ноември 2009 Сподели Публикувано 24 ноември 2009 Паджерото не е удряно. Ще проверя веригата на СТОП светлините, както ме съветваш. Помислих си че евентуално може да има проблем и с алармата, защото не е заводска, добавяни са някакви жици, омотавани са с изолираща лента, и ако трябва да ревизирам всяка връзка ще е много работа и то в неудобна позиция. Нямам грам идея какво може да е. Другото, което си мислих е че от влагата сутрин може да окъсява някъде. Но въпроса е къде. Ще се заровя утре с проблема по-сериозно. Имаше във форума на офроуд човек със абсолютно същея проблем, но не е писал как го е решил. Дано отговори на ЛС, което му пратих. Благодаря 10х!Бледо си спомням за подобен проблем който отстраних ...............оказа се че на тези коли, в задната броня има стоп светлини,това в самата броня .........и там влиза вода ,кал и т.н. и прави мизерии...........вижте от там да не е............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravel Публикувано 24 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2009 (редакция) Бледо си спомням за подобен проблем който отстраних ...............оказа се че на тези коли, в задната броня има стоп светлини,това в самата броня .........и там влиза вода ,кал и т.н. и прави мизерии...........вижте от там да не е............... Много ти благодаря човек! Мнението ти ме насочи на правилното място.Всъщност тъй като не ме свърта на едно място като имам такъв проблем, още преди час слязох и се хванах на лампа да видя положението със стоповете. Махнах левия заден и видях че от него тръгва пакет кабели, връзван допълнително към нормалните за задните светлини, и влеза под бронята - явно в миналото се е направило заради куплунг на ремарке, защото бяха дублирани абсолютно всички. Кабела 40-50 см беше навит на руло и натикан под бронята. Допълнителни фарове може да е имало във бронята, на други модели, но този няма. Като издърпах въпросния сноп, - о ужас. Кабела резнат със секачки направо, отделните жила не бяха изолирани. Имаше една обща изолация на целия, но какво от това. Близо 5 см кабел в края бяха нагоряли и стопили и външната и изолацията на отделните жила. Бушона под капака беше направо стопен, и съм го чегъртал половин час докато извадя стопената пластмаса. Както и да е. Отрязах изгорялата част, изолирах жилата поотделно и сега вече всичко се нормализира. Сега вече съм спокоен, че имам изправен автомобил. :icon_thumbup: За хора с еветуален подобен проблем, - нека проверяват за такива байпаси и капани във втората употреба, защото макар да не виждат букса за ремарке или каравана, може да е имало и да е отрязана като в моя случай. Това е втория капан по колата, първия беше със изгорял блок за управление на подгревателните свещи, след като я взех и почна да пали все по трудно лятото, се оказа че платката на блока е прогорена и вече не става. Между другото за собствениците на Паджеро, които се чудят какво още има в този блок, който се намира под предната колонка на пасажерското място, едното е системата за управление на паленето, - втория куплунг в същия блок е за системата за контрол на вредните емисии. Аз лично реших проблема временно, като вързах бутон към второто (бавно) реле и го задействам ръчно. Вярно е чака се не 3 сек, а 13 в студено време, но пък досега не е отказвало запалването на двигателя. Може би един ден ще успея да отремонтирам въпросния блок. Редактирано 24 ноември 2009 от Gravel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.