Премини към съдържание

Задържане


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Тези дни имах доста неприятно приключение.А това се случи извън града,може да се каже на магистралата за към София. Както си карах колата, тя взе странно на вибрира.. и все повече засилваща се вибрация.Даже си помислих че ми е пукната гума.Обаче..навън е тъмно и вали дъжд.Огледах гумите..перфектни са, огледах за луфтове в главините...а бе няма...Пак тръгнах и пак вибрации...По едно време изчезнаха..и до най-близкото населено място спрях.Предната лява гума...по точно предния ляв супорт задържа зверски.. и всичко заедно с диска и джантата са зверски нагорещени.В гаража на мои авер свалихме въпросната гума.. и едвам свалихме спирачния супорт.Феродо има много по накладките...обаче буталото на спирачния супорт не се връща, ами сега...?След лашването на пробката за спирачната течност с преса натиснахме буталото и то се прибра...обаче трябва връщането до града да става с ползването само на ръчна спирачка. Според вас... къде е проблема...? Не е спирачния супорт..Възможно ли е да се е получила тапа в спирачното маркуче...?дали това задържане се дължи на неработещия АБС...? Същевременно..мисля че намерих...май проблема (дано е от това де) с неаботещия АБС. Кабела на същото колело се е протрил в спирачния диск..протрил се е до степен ами кои кабел за къде е...

Вашите идеи... и предложения...?

Редактирано от lcr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Тези дни имах доста неприятно приключение.А това се случи извън града,може да се каже на магистралата за към София. Както си карах колата, тя взе странно на вибрира.. и все повече засилваща се вибрация.Даже си помислих че ми е пукната гума.Обаче..навън е тъмно и вали дъжд.Огледах гумите..перфектни са, огледах за луфтове в главините...а бе няма...Пак тръгнах и пак вибрации...По едно време изчезнаха..и до най-близкото населено място спрях.Предната лява гума...по точно предния ляв супорт задържа зверски.. и всичко заедно с диска и джантата са зверски нагорещени.В гаража на мои авер свалихме въпросната гума.. и едвам свалихме спирачния супорт.Феродо има много по накладките...обаче буталото на спирачния супорт не се връща, ами сега...?След лашването на пробката за спирачната течност с преса натиснахме буталото и то се прибра...обаче трябва връщането до града да става с ползването само на ръчна спирачка. Според вас... къде е проблема...? Не е спирачния супорт..Възможно ли е да се е получила тапа в спирачното маркуче...?дали това задържане се дължи на неработещия АБС...? Същевременно..мисля че намерих...май проблема (дано е от това де) с неаботещия АБС. Кабела на същото колело се е протрил в спирачния диск..протрил се е до степен ами кои кабел за къде е...

Вашите идеи... и предложения...?

В такива случаи се обръща внимание на всичко, от клеасало бутало, спир. маркуч запушен или раздут от вътр. страна, до тръбичката и АБС контура въобще като цяло..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такива случаи се обръща внимание на всичко, от клеасало бутало, спир. маркуч запушен или раздут от вътр. страна, до тръбичката и АБС контура въобще като цяло..............

Здравеи колега. Аз това съм замислил и да направя тук тези дни... някакви напътствия освен "успех"..?:) :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега. Аз това съм замислил и да направя тук тези дни... някакви напътствия освен "успех"..?:) :lol:

Значи като за начало виж дали ти е блокирал спир. апарат в момента,т.е. вдигни на крик и ако ти задържа съответното колело, тогава първо отвий пробката за обезвъзд. на спир. апарат, ако отпусне колелото и почне да се върти свободно , то тогава имаш проблем с хидравличната част на спирачките, т.е. нещо пречи да се движи свободно флуида в системата, това може да бъде раздут спир. маркуч отвътре или сплескана тръбичка от удар отдолу,в такъв случай спирачките ще работят при натискане на спир. педал, но при следващо отпускане на педала ,флуида ще се задържа под налягане в спир. апарат и послтепенно ще се отпуска..........

Ако обаче не е така, и при отпускане на пробката апарата държи все още с еднаква сила колелото ,значи имаш механичен проблем, който е в самия спир. апарат............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната течност има свойството да абзорбира влага, и това става с месеци и години. Като има достатъчно влага в системата тя се превръща във вода, което прави налягането неравномерно и от там се започва с вибрации и криви дискове и неравномерно износени надкладки. Другото което тази влага прави е да образува ръжда по буталата, и когато това стане се появяват проблемите, които ти имаш. Аз сменям спирачната течност веднъж на година и досега съм нямал такива проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...