lcr Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 (редакция) Здравейте колеги!Тези дни имах доста неприятно приключение.А това се случи извън града,може да се каже на магистралата за към София. Както си карах колата, тя взе странно на вибрира.. и все повече засилваща се вибрация.Даже си помислих че ми е пукната гума.Обаче..навън е тъмно и вали дъжд.Огледах гумите..перфектни са, огледах за луфтове в главините...а бе няма...Пак тръгнах и пак вибрации...По едно време изчезнаха..и до най-близкото населено място спрях.Предната лява гума...по точно предния ляв супорт задържа зверски.. и всичко заедно с диска и джантата са зверски нагорещени.В гаража на мои авер свалихме въпросната гума.. и едвам свалихме спирачния супорт.Феродо има много по накладките...обаче буталото на спирачния супорт не се връща, ами сега...?След лашването на пробката за спирачната течност с преса натиснахме буталото и то се прибра...обаче трябва връщането до града да става с ползването само на ръчна спирачка. Според вас... къде е проблема...? Не е спирачния супорт..Възможно ли е да се е получила тапа в спирачното маркуче...?дали това задържане се дължи на неработещия АБС...? Същевременно..мисля че намерих...май проблема (дано е от това де) с неаботещия АБС. Кабела на същото колело се е протрил в спирачния диск..протрил се е до степен ами кои кабел за къде е... Вашите идеи... и предложения...? Редактирано 9 ноември 2009 от lcr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Здравейте колеги!Тези дни имах доста неприятно приключение.А това се случи извън града,може да се каже на магистралата за към София. Както си карах колата, тя взе странно на вибрира.. и все повече засилваща се вибрация.Даже си помислих че ми е пукната гума.Обаче..навън е тъмно и вали дъжд.Огледах гумите..перфектни са, огледах за луфтове в главините...а бе няма...Пак тръгнах и пак вибрации...По едно време изчезнаха..и до най-близкото населено място спрях.Предната лява гума...по точно предния ляв супорт задържа зверски.. и всичко заедно с диска и джантата са зверски нагорещени.В гаража на мои авер свалихме въпросната гума.. и едвам свалихме спирачния супорт.Феродо има много по накладките...обаче буталото на спирачния супорт не се връща, ами сега...?След лашването на пробката за спирачната течност с преса натиснахме буталото и то се прибра...обаче трябва връщането до града да става с ползването само на ръчна спирачка. Според вас... къде е проблема...? Не е спирачния супорт..Възможно ли е да се е получила тапа в спирачното маркуче...?дали това задържане се дължи на неработещия АБС...? Същевременно..мисля че намерих...май проблема (дано е от това де) с неаботещия АБС. Кабела на същото колело се е протрил в спирачния диск..протрил се е до степен ами кои кабел за къде е... Вашите идеи... и предложения...?В такива случаи се обръща внимание на всичко, от клеасало бутало, спир. маркуч запушен или раздут от вътр. страна, до тръбичката и АБС контура въобще като цяло.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 9 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2009 В такива случаи се обръща внимание на всичко, от клеасало бутало, спир. маркуч запушен или раздут от вътр. страна, до тръбичката и АБС контура въобще като цяло..............Здравеи колега. Аз това съм замислил и да направя тук тези дни... някакви напътствия освен "успех"..? :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 ноември 2009 Сподели Публикувано 10 ноември 2009 Здравеи колега. Аз това съм замислил и да направя тук тези дни... някакви напътствия освен "успех"..? :lol:Значи като за начало виж дали ти е блокирал спир. апарат в момента,т.е. вдигни на крик и ако ти задържа съответното колело, тогава първо отвий пробката за обезвъзд. на спир. апарат, ако отпусне колелото и почне да се върти свободно , то тогава имаш проблем с хидравличната част на спирачките, т.е. нещо пречи да се движи свободно флуида в системата, това може да бъде раздут спир. маркуч отвътре или сплескана тръбичка от удар отдолу,в такъв случай спирачките ще работят при натискане на спир. педал, но при следващо отпускане на педала ,флуида ще се задържа под налягане в спир. апарат и послтепенно ще се отпуска..........Ако обаче не е така, и при отпускане на пробката апарата държи все още с еднаква сила колелото ,значи имаш механичен проблем, който е в самия спир. апарат............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 11 ноември 2009 Сподели Публикувано 11 ноември 2009 Спирачната течност има свойството да абзорбира влага, и това става с месеци и години. Като има достатъчно влага в системата тя се превръща във вода, което прави налягането неравномерно и от там се започва с вибрации и криви дискове и неравномерно износени надкладки. Другото което тази влага прави е да образува ръжда по буталата, и когато това стане се появяват проблемите, които ти имаш. Аз сменям спирачната течност веднъж на година и досега съм нямал такива проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.