Cwetoslav Публикувано 19 октомври 2009 Сподели Публикувано 19 октомври 2009 Здравейте колеги искам да споделя проблемът пък ако някой може да помага. Значи вчера в гората на едно не особенно лошо място навивам пълен ляв с включено предно предаване блокирана раздатка и бавни излизам без особенни проблеми спирам и не мога да завъртя волана. Помислих, че е заради блокажа на раздатката знаете по трудно се завива но този път хия не иска. Изключих всичко напред назад да откачи но не волана се върти трудно. Като се подаде газ е малко по добре но на място почти невъзможно. Джипа е автоматик и на място няма как да подавам газ поне е неудобно. Та сега си блъскам главата от какво ли е помпа или кормилна кутия. Кака да измеря налягането на помпата та да разбера кое от двете се е прецакало. Маслото е черно и като че ли има малко много финни стружки в цетката. Ако някой е имал подобен проблем моля да помага, че трябва да се ходи на лов в събота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 октомври 2009 Сподели Публикувано 19 октомври 2009 Колега, обади се на DJ_Tymbi, той ще види колата и ще ти каже какво е станало. Дано да не си с десен волан, защото трудно ще намериш нужната ти част. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cwetoslav Публикувано 20 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2009 Проблемът е оправен(сам). Възможно е хидравличната течност да се е разпенила както споделих и от пълното завиване, наклона и повечкото газ да е дръпнала въздух. Сега всичко е добре но ще бъде сменена течноста за всеки случай. Относно частите та аз само десни волани по моргите виждам но дано не ми се налага да купувам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cwetoslav Публикувано 27 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2009 Проблемът остава. Явно си е за ремонт или нова. Значи какво се случва. Когато е студен двигателя респективно маслото в хидравликата няма проблем всичко си е ОК. Като загрее проблемът се връща на малки обороти няма хидравлика на по-високи 1100-1200 горе долу добре. Смених маслото малко по-добре но не става. Свалям помпата и каква е находката. Тотално заклещен клапан на помпата, след напълно разглобяване и напъване на клапана с отврка успях да го разблокирам без никакви поръжения движи се перфектно без запъвания просто не мога да си обясня как може да заседне така. Въпреки съвсем лекото задиране на колелото 48016 от картинката в капака на помпата 48024 и другия елемент 48075 аз вече съм убеден, че проблема е бил в клапана и сглобявам смело. Обезвъздушавам по описания в мануала начин и всичко на пръв поглед е добре. Пускам джипката от крика всичко работи наляво, надясно и аз започвам гордо да си мисля че и от хидравлики разбирам но с загряването на колата и въртенето започва да се влошава и аз. Равносметка: явно като е заседнал клапанът и е повлякла помпата та се е стигнало до тук но хидравликата не работи в норма. Сега се търси втора ръка на разумна цена или горе описаните части за помпата нови. Мислех си със шлаиф но не виждам как ще се спазят луфтовете вътре ако се шлайфа 48075 и 48016. И друго ако сипя някоя добавка за маслото да стане малко по-гъсто дали няма да има ефект понеже всичко останало си е ОК в помпата. Направо съм се сбъркал ще ми се пръсне сърцето. Моля за предложения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 октомври 2009 Сподели Публикувано 28 октомври 2009 Колега, според поста ти малко по-нагоре би трябвало да нямаш проблем с намирането на помпа втора употреба:Относно частите та аз само десни волани по моргите виждам... Не се опитвай да я ремонтираш, само ще си загубиш времето. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.