Премини към съдържание

Проблем с хидравликата на Паджерото


Препоръчано мнение

Здравейте колеги искам да споделя проблемът пък ако някой може да помага. Значи вчера в гората на едно не особенно лошо място навивам пълен ляв с включено предно предаване блокирана раздатка и бавни излизам без особенни проблеми спирам и не мога да завъртя волана. Помислих, че е заради блокажа на раздатката знаете по трудно се завива но този път хия не иска. Изключих всичко напред назад да откачи но не волана се върти трудно. Като се подаде газ е малко по добре но на място почти невъзможно. Джипа е автоматик и на място няма как да подавам газ поне е неудобно. Та сега си блъскам главата от какво ли е помпа или кормилна кутия. Кака да измеря налягането на помпата та да разбера кое от двете се е прецакало. Маслото е черно и като че ли има малко много финни стружки в цетката. Ако някой е имал подобен проблем моля да помага, че трябва да се ходи на лов в събота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, обади се на DJ_Tymbi, той ще види колата и ще ти каже какво е станало. Дано да не си с десен волан, защото трудно ще намериш нужната ти част.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е оправен(сам). Възможно е хидравличната течност да се е разпенила както споделих и от пълното завиване, наклона и повечкото газ да е дръпнала въздух. Сега всичко е добре но ще бъде сменена течноста за всеки случай. Относно частите та аз само десни волани по моргите виждам но дано не ми се налага да купувам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът остава. Явно си е за ремонт или нова. Значи какво се случва. Когато е студен двигателя респективно маслото в хидравликата няма проблем всичко си е ОК. Като загрее проблемът се връща на малки обороти няма хидравлика на по-високи 1100-1200 горе долу добре. Смених маслото малко по-добре но не става. Свалям помпата и каква е находката. Тотално заклещен клапан на помпата, след напълно разглобяване и напъване на клапана с отврка успях да го разблокирам без никакви поръжения движи се перфектно без запъвания просто не мога да си обясня как може да заседне така. Въпреки съвсем лекото задиране на колелото 48016 от картинката в капака на помпата 48024 и другия елемент 48075 аз вече съм убеден, че проблема е бил в клапана и сглобявам смело. Обезвъздушавам по описания в мануала начин и всичко на пръв поглед е добре. Пускам джипката от крика всичко работи наляво, надясно и аз започвам гордо да си мисля че и от хидравлики разбирам но с загряването на колата и въртенето започва да се влошава и аз. Равносметка: явно като е заседнал клапанът и е повлякла помпата та се е стигнало до тук но хидравликата не работи в норма. Сега се търси втора ръка на разумна цена или горе описаните части за помпата нови. Мислех си със шлаиф но не виждам как ще се спазят луфтовете вътре ако се шлайфа 48075 и 48016. И друго ако сипя някоя добавка за маслото да стане малко по-гъсто дали няма да има ефект понеже всичко останало си е ОК в помпата. Направо съм се сбъркал ще ми се пръсне сърцето. Моля за предложения.

post-6970-1256638440_thumb.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според поста ти малко по-нагоре би трябвало да нямаш проблем с намирането на помпа втора употреба:

Относно частите та аз само десни волани по моргите виждам...

Не се опитвай да я ремонтираш, само ще си загубиш времето.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...