emilyjo Публикувано 3 август 2009 Сподели Публикувано 3 август 2009 Здравейте колеги. От къде мога да намеря в София нова перка на радиатора за Каризма, 2001 г., 1.9 DI-D. Оригиналната изгоря, смениха ми я с втора употреба от Фиат и тя два пъти се топи след 2-3 хил. км пробег. Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 3 август 2009 Сподели Публикувано 3 август 2009 За нова перка защо не провериш в "Ратола" или втора употреба, но от същата кола. На оригиналната какво точно и е изгоряло и дали не подлежи на ремонт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emilyjo Публикувано 4 август 2009 Автор Сподели Публикувано 4 август 2009 Като влезе в сервиза първия път, не знаех какъв е проблема. Просто като загрее колата и спираше да се движи. Тя има защита и като дигне над 90 градуса и спира подаването на гориво. Там са сменили перката с друга - втора употреба, която се оказа в последствие, че е от Фиат. За оригиналната твърдят, че са я изхвърлили. Втората перка работи 3 месеца и като почнаха жегите и съответно ползването на климатика и тя спря да работи. В сервиза на Балкан стар я дъжаха 1 седмица, взеха една торба с пари и никакъв резултат. Свалих я, занесох я на електричарите на Козлодуй, оказасе че е дала на късо и е стопила диоди или нещо друго по моторчето. Отремонтираха я. Изкара3-4 хил. км. и пак спря. Проблема е може би, че като работи климатика, перката върти постоянно докато е включен. При изключен климатик се включва и изключва от време на време. Не знам какво да я правя! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 Тези перки не би трябвало да ги гори така, дори и да е от фиат. Би трябвало да има някакво реле, вижте го в какво състояние е, също и напрежениението на акумулатора при по-високи обороти и кабелите връзките до вентилатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 4 август 2009 Сподели Публикувано 4 август 2009 .......... В сервиза на Балкан стар я дъжаха 1 седмица, взеха една торба с пари и никакъв резултат. ......... Там точно щом не са я оправили, то или толкова разбират или не им се занимава. Нещо по електрониката да е - датчик за температура или настройката на самата защита /нали казваш, че над 90 градуса изключва подаването на гориво/ - ако се включва на по-малка температура. Това пък ще кара и вентилатора да работи по често за да поддържа по ниска температура. Но за проблеми по електрониката и тоците, едва ли има еднозначен отговор. Май сервиза трябва да смениш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cantona Публикувано 26 септември 2011 Сподели Публикувано 26 септември 2011 Здравейте, И моята перка на радиатора се разби и издава силен шум. Дали може да се ремонтира или да търся нова или втора употреба? Колата е същата- Каризма DID 2002 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.