Премини към съдържание

emilyjo

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

emilyjo's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. emilyjo

    Перка на радиатора

    Като влезе в сервиза първия път, не знаех какъв е проблема. Просто като загрее колата и спираше да се движи. Тя има защита и като дигне над 90 градуса и спира подаването на гориво. Там са сменили перката с друга - втора употреба, която се оказа в последствие, че е от Фиат. За оригиналната твърдят, че са я изхвърлили. Втората перка работи 3 месеца и като почнаха жегите и съответно ползването на климатика и тя спря да работи. В сервиза на Балкан стар я дъжаха 1 седмица, взеха една торба с пари и никакъв резултат. Свалих я, занесох я на електричарите на Козлодуй, оказасе че е дала на късо и е стопила диоди или нещо друго по моторчето. Отремонтираха я. Изкара3-4 хил. км. и пак спря. Проблема е може би, че като работи климатика, перката върти постоянно докато е включен. При изключен климатик се включва и изключва от време на време. Не знам какво да я правя!
  2. Здравейте колеги. От къде мога да намеря в София нова перка на радиатора за Каризма, 2001 г., 1.9 DI-D. Оригиналната изгоря, смениха ми я с втора употреба от Фиат и тя два пъти се топи след 2-3 хил. км пробег. Благодаря предварително!
  3. Привет на всички във форума. Имам един проблем с моята кола и се надявам да ми помогнете или поне да ме насочите към добър майстор, който ще се справи с проблема. Аз съм жена и надявам се, че ще ме извините ако не се изразявам съвсем правилно. От известно време колата като стигне 90 градуса температура и се изключва, както я карам. Това страшно ме притесни, защото както карах и изведнъж спря да подава газ и буквално замлъкна насред пътя. Като я оставя да си почине за 10-15 мин. и пак тръгва и после като загрее малко пак спира и така до безкрай. Ходих на майстор и ми казаха, че не работи перката за охлаждане и ми я смениха. Обаче преди два дни като изкачвах един баир с колата, тя пак ми направи същия номер, а този път перката работеше. Прави ми впечатление, че едва достигнала 90 градуса и тя минава на тоя защитен режим, както ми обясниха. Нормално ли е при такава температура колата да спира и въобще къде може да е проблема след като очевидно не е в перката за охлаждане. Моля Ви за помощ, защото много се притеснявам, че мога да тръгна за някъде и да ми погоди тоя гаден номер насред кръстовище или както изпреварвам. Извинете за голямото ми многословие, но не знаех по какъв друг начин да разкажа за тоя проблем. Благодаря предварително на всички, които ще ми помогнат.
×
×
  • Създаване...