Премини към съдържание

Паджеро '95 2.8tdi,проблем!


Препоръчано мнение

Здравейте!Да започна с това,че не съм собственик на Митсубиши,но помагам на едно приателче!Нужна ми е помощ,за следното:

Паджерото се кара от около година.Резервоара е изчистен.Тръбопроводите,също.Има обаче едно прекъсване,заради което,случайно източихме малко нафта и си изкарах акъла.Черна!

Прекъсването се появява,малко след като колата запали!Пали перфектно и през зимата,и през лятото.Като стигне нормална температура на мотора,прекъсването изчезва!

Горивния филтър,след като го сменя,първите 300-400км.,колата работи доста по спокойно,след това същата работа.

Сипвам,нормална нафта.Последно време само от OMV.След няколко часа изтакам в туби,нафтаата е катранено черна?!

Единственото за което се сещам,по пътя на нафтата,това е помпата.Само че нямам идея през помпата,минава ли масло и доколко е логично,тя да прави проблема?Тоест да изпуска масло в нафтата!

 

Благодаря за отделеното внимание!

Редактирано от waleto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем,но без черна нафта,само тресе докато го изфорсирам и се оправя.Филтъра има отгоре помпа за ръчно качване на нафтата.Предполагам че платната им гният и връща нафтата в резервоара.Сложих голфов горивен филтър и всичко е ок.Но за твоя случай не знам.Най-вероятно вкарва масло от помпата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега се предполага че е семеринг на ГНП-то.

Ще пиша повече,като го разглобяваме!

Горивната помпа не се смазва с масло, а от самата нафта...

Търсете проблема пак в резервоара....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

ами гнп-то е зацепено със зъбно колело при което има достъп масло

може ли да е семеринг и от там да вкарва масло

и при мен нафтата е черна и мам същото прекъсване и то най-вече сутрин на студен мотор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами гнп-то е зацепено със зъбно колело при което има достъп масло

може ли да е семеринг и от там да вкарва масло

и при мен нафтата е черна и мам същото прекъсване и то най-вече сутрин на студен мотор

Семеринга на вала на ГНП-то ти е прецакано, вероятно някой се е опитвал да я ремонтира тази помпа нещо, досега съм имал 2 случая с този мотор така да влиза в няфтата масло, но внимавайте че и обратното става, нафтата влиза в маслото и кофти ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги проблемът е решен :icon_thumbup:

ГНП-то е отремонтирано с нови уплътнения и семеринг и всичко заспа :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...