waleto Публикувано 1 юни 2009 Сподели Публикувано 1 юни 2009 (редакция) Здравейте!Да започна с това,че не съм собственик на Митсубиши,но помагам на едно приателче!Нужна ми е помощ,за следното:Паджерото се кара от около година.Резервоара е изчистен.Тръбопроводите,също.Има обаче едно прекъсване,заради което,случайно източихме малко нафта и си изкарах акъла.Черна!Прекъсването се появява,малко след като колата запали!Пали перфектно и през зимата,и през лятото.Като стигне нормална температура на мотора,прекъсването изчезва!Горивния филтър,след като го сменя,първите 300-400км.,колата работи доста по спокойно,след това същата работа.Сипвам,нормална нафта.Последно време само от OMV.След няколко часа изтакам в туби,нафтаата е катранено черна?!Единственото за което се сещам,по пътя на нафтата,това е помпата.Само че нямам идея през помпата,минава ли масло и доколко е логично,тя да прави проблема?Тоест да изпуска масло в нафтата! Благодаря за отделеното внимание! Редактирано 1 юни 2009 от waleto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikito Публикувано 5 юни 2009 Сподели Публикувано 5 юни 2009 И аз имам същия проблем,но без черна нафта,само тресе докато го изфорсирам и се оправя.Филтъра има отгоре помпа за ръчно качване на нафтата.Предполагам че платната им гният и връща нафтата в резервоара.Сложих голфов горивен филтър и всичко е ок.Но за твоя случай не знам.Най-вероятно вкарва масло от помпата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
waleto Публикувано 10 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2009 За сега се предполага че е семеринг на ГНП-то.Ще пиша повече,като го разглобяваме! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 За сега се предполага че е семеринг на ГНП-то.Ще пиша повече,като го разглобяваме!Горивната помпа не се смазва с масло, а от самата нафта...Търсете проблема пак в резервоара.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БОРКО-ЧИПА Публикувано 11 ноември 2009 Сподели Публикувано 11 ноември 2009 ами гнп-то е зацепено със зъбно колело при което има достъп масломоже ли да е семеринг и от там да вкарва маслои при мен нафтата е черна и мам същото прекъсване и то най-вече сутрин на студен мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 ноември 2009 Сподели Публикувано 11 ноември 2009 ами гнп-то е зацепено със зъбно колело при което има достъп масломоже ли да е семеринг и от там да вкарва маслои при мен нафтата е черна и мам същото прекъсване и то най-вече сутрин на студен моторСемеринга на вала на ГНП-то ти е прецакано, вероятно някой се е опитвал да я ремонтира тази помпа нещо, досега съм имал 2 случая с този мотор така да влиза в няфтата масло, но внимавайте че и обратното става, нафтата влиза в маслото и кофти ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БОРКО-ЧИПА Публикувано 12 декември 2009 Сподели Публикувано 12 декември 2009 Колеги проблемът е решен :icon_thumbup: ГНП-то е отремонтирано с нови уплътнения и семеринг и всичко заспа :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.