Премини към съдържание

Привет от луната!


shopa

Препоръчано мнение

Здравейте и поздрави на всички!

Казвам се Владо и карам 2008 lancer X седан от края на януари 2009. Понеже живея "малко" далечко от БГ, не съм много сигурен как се води модела според EU каталога, но мисля, че е нещо м/у INVITE и INTENSE с 2.0 бензинов двигател.

Понеже съм решил да се "upgrade-вам", така да се каже, искам да питам дали някой от тук присъстващите има сложен/монтиран/качен нещо от типа на Cold Air Intake или Short Ram Intake ( съжалявам, но не знам как се казват на БГ). Та идеята ми е ако някои има нещо наум, да сподели мнения и впечатления ако може, понеже още не съм решил кое точно да избера, не като брандове (тях ги знам уж), а по-скоро коя технология е по-удачна.

Ами това е засега, обещавам скоро да постна и някоя и друга снимка.

 

Модераторски контрол - не използвайте цифри вместо букви.

Редактирано от Big Boss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и поздрави на всички!

Казвам се Владо и карам 2008 lancer X седан от края на януари 2009. Понеже живея "малко" далечко от БГ, не съм много сигурен как се води модела според EU каталога, но мисля, че е нещо м/у INVITE и INTENSE с 2.0 бензинов двигател.

Понеже съм решил да се "upgrade-вам", така да се каже, искам да питам дали някой от тук присъстващите има сложен/монтиран/качен нещо от типа на Cold Air Intake или Short Ram Intake ( съжалявам, но не знам как се казват на БГ). Та идеята ми е ако някои има нещо наум, да сподели мнения и впечатления ако може, понеже още не съм решил кое точно да избера, не като брандове (тях ги знам уж), а по-скоро коя технология е по-удачна.

Ами това е засега, обещавам скоро да постна и някоя и друга снимка.

 

Модераторски контрол - не използвайте цифри вместо букви.

Едни мои приятели вкараха такъв Интенз 2.0 литров мотор...........може да се сложат и двете системи,но ще трябва и прмяна в горивните карти в ЕКУ-то и донастройка на МАФ-а..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз сложих Short Ram на мойта без да променям нищо по МАФ-а и горивните карти. Само рестарт не ЕКУ-то. Доста съм доволен и от звук и от всичко. И на празен ход колата в момента работи уникално добре, просто нищо не се чува вътре в купето като е загряла колата и не и се дава газ, много по-тиха от преди. А като се даде газ звука е супер. А мойта даже е 1.8 Intense. Аз не си взех CAI, защото както сигурно знаеш има опасност да влезе вода и да стане сакътлък. А освен това си оставих стоковите тръби които водят студен въздух отвън, но сега "духат" върху конусовиден отворен филтър, така че си получавам и студения въздух. За такива малки двигатели няма да има голяма разлика между SRI и CAI.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не си взех CAI, защото както сигурно знаеш има опасност да влезе вода и да стане сакътлък.

Да, всъщност проблема с водата ме притеснява най-много при CAI, макар че има доста добри калъфи за филтъра... Ако не е тайна с какъв short ram си?

И ако си го монтирал сам, лесно ли става?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, всъщност проблема с водата ме притеснява най-много при CAI, макар че има доста добри калъфи за филтъра... Ако не е тайна с какъв short ram си?

И ако си го монтирал сам, лесно ли става?

 

Не е тайна разбира се. K&N e SRI-то. А иначе те калъфите не предпазват напълно. Даже така наречените bypass valve-ове какъвто има за CAI-то на Injen например пак не предпазват напълно. То по принцип е много малко вероятно да ти се случи нещо подобно ама ако се случи жална ти майка просто. Иначе монтажа не е кой знае какво определено, но трябва да внимаваш все пак де. Пък и някои неща ше трябва да ги помислиш щото не са много добре описани но като цяло е сравнително лесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз сложих Short Ram на мойта без да променям нищо по МАФ-а и горивните карти. Само рестарт нe ЕКУ-то. Доста съм доволен и от звук и от всичко. И на празен ход колата в момента работи уникално добре, просто нищо не се чува вътре в купето като е загряла колата и не и се дава газ, много по-тиха от преди. А като се даде газ звука е супер. А мойта даже е 1.8 Intense. Аз не си взех CAI, защото както сигурно знаеш има опасност да влезе вода и да стане сакътлък. А освен това си оставих стоковите тръби които водят студен въздух отвън, но сега "духат" върху конусовиден отворен филтър, така че си получавам и студения въздух. За такива малки двигатели няма да има голяма разлика между SRI и CAI.

 

Имах предвид рестарт НА ЕКУ-то че съм направил само.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...