miroman Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Колеги, гоямо ходене по мъките имам с тоя ЕРГ клапан. Като е изолиран с нит примерно маркучето на вакума, колата върви горе-долу добре. В момента, в който го сложа в нормалното си място маркуча, колата се дави, почва да тропа. Какво ли не мислихме, на 5-6 майстори съм го водил Паджерото 2.8 тди, няма катализатор. С изолиран Кулер пак го прави същия проблем, та интересува ме има ли вреда за двигателя, ако карам без клапана, тоест изолиран за екологията е ясно. Мислехме, че е авансатор на помпата, но го водих на майстор, занимаващ се само с помпи, отхвърли категорично да е помпа или авансатор, явно влизат повишено количество изгорели газове и дави колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.