Премини към съдържание

ЕРГ клапан-Паджеро


Препоръчано мнение

Колеги, гоямо ходене по мъките имам с тоя ЕРГ клапан. Като е изолиран с нит примерно маркучето на вакума, колата върви горе-долу добре. В момента, в който го сложа в нормалното си място маркуча, колата се дави, почва да тропа. Какво ли не мислихме, на 5-6 майстори съм го водил Паджерото 2.8 тди, няма катализатор. С изолиран Кулер пак го прави същия проблем, та интересува ме има ли вреда за двигателя, ако карам без клапана, тоест изолиран за екологията е ясно. Мислехме, че е авансатор на помпата, но го водих на майстор, занимаващ се само с помпи, отхвърли категорично да е помпа или авансатор, явно влизат повишено количество изгорели газове и дави колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...