Премини към съдържание

Спейс Рънър 2000ТД


Препоръчано мнение

Зравеите колеги. Моля за помощ. От известно време рънърчето ми, започна да пали трудно когато е загрял.Върти продължително на стартер. След консултация с ел техници,се оказа че верятно е повреден температурния датчик, които командва времето за нагряване на свещите.Тои се намира на главата, отгоре м-у 2-3 дюза.Изглежда че датчика е сменяван,не е оригинален, защото номерът които го има на самия датчик,не излиза по никоя програма в магазините.Моля ако някои знае каталожния номер,да даде информация.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зравеите колеги. Моля за помощ. От известно време рънърчето ми, започна да пали трудно когато е загрял.Върти продължително на стартер. След консултация с ел техници,се оказа че верятно е повреден температурния датчик, които командва времето за нагряване на свещите.Тои се намира на главата, отгоре м-у 2-3 дюза.Изглежда че датчика е сменяван,не е оригинален, защото номерът които го има на самия датчик,не излиза по никоя програма в магазините.Моля ако някои знае каталожния номер,да даде информация.Благодаря предварително.

 

 

Пиши на Мирослав на лични. Той ще ти каже най-точно и номер, и цена

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зравеите колеги. Моля за помощ. От известно време рънърчето ми, започна да пали трудно когато е загрял.Върти продължително на стартер. След консултация с ел техници,се оказа че верятно е повреден температурния датчик, които командва времето за нагряване на свещите.
А сигурно ли е , че е от температурният датчик ???...Като му откачиш буксата на този датчик, пали ли от раз колата, защото може да има и други причини, за трудното палене на топло.....

Коя година ти е Рънърчето ?....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите отново.Значи патил ме посаветва, да сложа една контролна ламба,на моста които свързва свещите.Когато е студена, ламбата свети докато не щтракне шалтерчето.А като загрее,само мигва и не свети.Откоето мисля че при топъл мотор, свещите не нагряват.Като се откачи буксата, и се подаде контакт, лабата свети.Рубинчето е 97г по вин, които е JMBSNN18WWU000456. :thx:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравеите отново.Проблема с паленето взе да се задълбочава.Преди палеше трудно на топло, а сега взе да пали трудно и на студен двигател.Въпеки че свещите греят по продължително.Моля за съвети. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите отново.Проблема с паленето взе да се задълбочава.Преди палеше трудно на топло, а сега взе да пали трудно и на студен двигател.Въпеки че свещите греят по продължително.Моля за съвети. :mitsu-smiley:

Проблема ше се задълбочи още....След време ще почне само на дърпане да пали, а по някое време, започват и да гаснат по време на движение....

Проблема ти е в помпата за високо налягане.....

За това търси някой който разбира от помпи,да види първо дали не е зацепена с много закъснение......

Ако не е от центровката, ще трябва да се сваля помпата и да се ремонтира....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
Проблема ше се задълбочи още....След време ще почне само на дърпане да пали, а по някое време, започват и да гаснат по време на движение....

Проблема ти е в помпата за високо налягане.....

За това търси някой който разбира от помпи,да види първо дали не е зацепена с много закъснение......

Ако не е от центровката, ще трябва да се сваля помпата и да се ремонтира....

Здравеите колеги.Засъжаление Марио64 излезе прав. Тези дни сколасах да закарам рънърчето на диагностика,и се оказа че, по електриката всичко е наред.Проблема с паленето е механичен.Моля за съвет къде в София има кадърни маистори. Или от какъв друг модел митсубиши дизел може да стане помпата. Двигателя е 4D68 VIN JMBSNN18WWU000456. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то има един майстор, ама не е точно от София, ами от Стамболийски.... Стотина км.... Бай Марин Милионерът му казват (щото е богат на приятели, добро семейство и душа), за мен е просто Батко, иначе никът му ти е вече познат - Mario64.....

За софийски майстори по дизелови автомобили - не мога да кажа нищо, не карам дизел и не съм запознат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...