Премини към съдържание

Ramiress

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

За Ramiress

  • Рожден ден 12/11/1976

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant 2.0 TD / EA6A

Интернет контакт

  • Skype
    Kally76

Ramiress's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Мдаа, много ме е яд... Както се казва: "Домашни сметки на пазар не вървят!" Не успях да дойда на срещата, поради "неотложни" причини(според жената). :D Който е построил "Карфур", никога да не се качи на "Mitsubishi"! Заклевам го! :D Другата неделя обаче, ако има среща, зарязвам всичко и идвам.
  2. Почти е сигурно, че ще дойда, стига да го намеря навреме туй НИМ, 'щото ще ми е първото идване :icon_blush: Дано нямате нищо против новаци :rolleyes:
  3. Странно, бутонът "Редактирай" изчезна някъде... Забравих да спомена, че през цялото време на реглажа бях до майсторите в сервиза и не видях и за момент да докоснат волана, камоли да са го настройвали.
  4. А, не(ей, де да имах финанси за таквоз животнУ), ама момчето ми е съсед(нейде из блока живее, ако говорим за един и същ човек). Мойто Муци е Галантче. Аз живея над ресторант "Жули", точно на "Симеон" и реката. Скоро ще направя снимка на "Гейшата" за аватара си.
  5. Колеги, благодаря за отговорите и отзивчивостта. Ще гледам да намина в неделя, само да успея да го открия този НИМ(разбрах, че е в Бояна, но къде точно...).
  6. Честно казано не мога да твърдя със сигурност дали тегли. Ако има теглене, то то е толкова малко и незабележимо, че не бих го определил, като такова. Просто казано, по-скоро май си внушавам, като гледам волана. Май ще трябва да ходя при други реглажаджии, ама при кои ли? Почти съм сигурен, че воланът е свалян, защото дупките с винтовете би трябвало да имат тапи, а тях ги няма. Възможно е колата да е удряна, но или ударът е бил лек или или майсторите в Австрия са уникално добри. Когато я оглеждах колата, гледах колкото може да види един лаик и нямаше следи от криви части или прясно боядисвани рогове или каквото и да било. Ако някой от вас може да разбере, да казва та да се видим някъде и да си каже мнението. Каквото и да й е миналото на тая кола, аз си я харесвам и това си е ;)
  7. Здравейте колеги, Имам един не толкова страшен, а по-скоро дразнещ проблем на моето "Муци" :rolleyes: Още откакто го купих, воланът има странна позиция дори и при идеално изправени колела- леко вляво. Нищо неразбирам от автомобили, но веднага реших, че трябва спешно да отида на реглаж, предполагайки, че е от това. Направих реглажа(имаше леко изместване по думите на монтьорите, което беше коригирано), но сега волана пак е заела същата позиция, но към обратната страна - вдясно. Реглажа е факт, защото колата си държи права посока, но дразнещото положение на волана си остана, но както споменах вдясно. Струвами се, че предишният собственик(вероятно австриец, защото колата е нов внос) е правил нещо по колта. Предполагам е сваляно таблото заедно с волана(Бог знае защо). От двете страни на самия волан забелязах, че има по един винт и силно се замислих дали да не ги отвия и да видя дали мога да извадя волана и да го преместя с един шлиц в желаната посока, но нещо ми се сви сърчицето от страх да не згафя нещо(все пак има еърбег), та затова реших първо да се консултирам с вас. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля нека сподели. Благодаря Ви предварително за отговорите. П.П. Ще гледам след работа да направя и една снимчица, за да е по ясно закакво иде реч.
  8. Здравей, Алекс. Трябва ми дясно рамо за чистатчките на Галант 98-а година(предполагам, че няма значение какъв е двигателя, но за всеки случай - 2.0 ТD), че направих една беля и взех та го счупих :icon_crying: Моляте, ако имаш, кажи и една цена. Благодаря предварително.
  9. Май не се изразих правилно, затова реагираш така, но както и да е. Мисълта ми беше за такива работещи с поялник за ламарина и умиращи си да допълват електрическата система с нови кабели и жички. :icon_crying: А по въпроса за буксата на потенциометъра - първо нея проверих(когато поставяха алармата), но тя си е на място. В предишният ми пост забравих да спомена, че има 2 изгорели кришки на фаровете - на левият фар дългите светлини, а на десния късите. Не зная дали е от значение. От реакцията ти трябва ли да разбирам, че съм те засегнал пряко? Ако е така, моля да приемеш извиненията ми.
  10. Здравейте на всички. Отскоро съм горд притежател на автомобил с тридиамантовата емблема :icon_dance:. Реших да се обърна към вас с някои въпроси защото, както знаете старият автомобил винаги има по някоя болежка. В случая при мен са много, но ще се спра на една конкретна. Та... подсветката на цялото табло, заедно с всичките му бутони по него, не работи. Още не съм се занимал с този проблем по-сериозно, но искам да зная къде по-специално да се насоча за разрешаването на този проблем. Часовникът също не свети, но вече изчетох една тема за него, така че мисля, че него ще го оправя... надявам се. :icon_blush: (С ремонт на много по-сложна електорника си изкарвам хляба, тъй че мисля, че ще се справя.) Дисплейят на климатроника си работи така, както трябва да си е - при загасени фарове е с ярка подсветка, а при включени се намалява, но нищо друго не свети. Едва ли всички крушки са изгоряли. В момента колата е за по-крупен ремонт, но веднага след това ще проверя всички възможни предпазители. Въпросът ми е, ако се окаже, че не е от тях къде да търся? Ще се радвам, ако ме насочите. П.П. При положение, че това е в сферата на моята професия, не ми се правят излишни разходи за жичкаджии, а и им нямам много доверие. Колата е "Galant" 98 година. 2.0 TD. Мисля, че моторът й беше 4D68, но не съм сигурен(това ми е първото Митсубиши :icon_blush: )
×
×
  • Създаване...