Премини към съдържание

stucy

Потребител
  • От него общо

    31
  • Регистрация

  • Беше тук

За stucy

  • Рожден ден 04/07/1979

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://

Информация за профила

  • Кара
    Mitsubichi Galant GLSi

stucy's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Леле колеги, направо хлъцнах като видях новата визия на сайта :icon_clap: Страхотно изпълнение. Браво на всички участвали в проекта :icon_clap:
  2. Биг Бос, и аз бих искал да благодаря за доверието. Сигурен съм, че категорията няма да заприлича на бит пазар, защото хората тук вече доказаха, че са достатъчно зрели. Поздрави и приятен ден. Стуци :icon_thumbup:
  3. stucy

    Проблем

    Здравейте приятели, при мен проблема не се реши с подсушаване. Да ни би делкото да е проблем? Не знам дали има значение но когато е студена няма проблем. Едва след като загрее започва да се усеща прекъсването. Някакви идеи? Мерси пак.
  4. stucy

    Проблем

    Благодаря ви на всички. Май довечера ще се поизцапаме
  5. stucy

    Проблем

    Здравейте колеги, Имам един проблем, който се появи онзи ден. Докато се прибирах от работа минах през една локва с по-висока скорост тъй като я видях в последния момент. Малко след това колата започна да прекъсва. Като подам газ започва да се дави така сякаш и е свършило горивото. Колата е 89г. бензин 4G63, 2000 кубика. Интерестното е, че като съм на бензин се осеща много по-слабо отклкото като съм на газ. Първоначално си мислех, че нещо се е измокрило и като изсъхне всичко ще е ок. Да ама не, два дена по-късно същата история. :( Някакви идеи какъв може да е проблема. В допълнение като беше студена и поддържаше по-виски обороти не усетих подобен проблем. Ще съм ви благодарен за мненията. :icon_thumbup: Стуци
  6. stucy

    Честита новата 2007

    Честита нова година и от мен. Дано 2007 ни донесе много здраве щастие и успехи. Хиляди безаварийни километри и приятни емоции. Желя ви европейски стандарт и българско лудуване
  7. stucy

    Ауспуси

    Мерси Милко, чухме се и ще видим утре каква е хавата. Дано да стане, че в момента трещя непоносимо. :icon_doh: Мерси за съдействието още веднъж.
  8. stucy

    Ауспуси

    Колеги, изглежда вчера беше ден със смесени чуства за някои от нас. След хубавото прекарване на срещата, за което благодаря на организаторите и домакините, си бяхме спретнали и културно масово мероприяти или иначе казано ходене на театър. Естествено, след края на преставлението се насочихме към най-близкото заведение за да обсъдим дълбокомислените и прочуствени моменти от пиесата и доволни от обогатената ни душевност решихме да полеем случая с по една бирка. :D Всичко си вървеше по план докато не си тръгнахме от заведението. Карам си аз по Цариградско, слушам си музика и си бъбрим с приятелката, когато се чу звук от бая мощен роудстър и заглуши всичко останало. Викам си бре тоя звук от Галанта ли е или ми забръмча нещо в главата. За съжаление се оказа Галанта - двуцевката свързана към двигателя се беше извадила(имам подозрения че май се е скъсала). Продължих бавничко до Студентски град молейки се да не срещна разбеснели се събудени хорица от моя милост и Мицку. За мой късмет май повечето караха първия се сън и ми се размина. Та сега имам проблем. Обадих се на "Крафт", но там имаха някакви съмнения дали имат двуцевка точно за моя модел - 1988 Галант 2000 куб.м. 109кс. бензин - 4G63. Някакви идеи от каде мога да намеря, може и на старо? Благодаря ви предварително. :first:
  9. Е това е риск който все някой трябва да поеме. Дали парите ще са от банка, събрани от нас или някаква друга форма все някой ще трябва да е отговорен и да има предвид този факт. Но не се сещам за бизнес в който да няма риск от загуба. Все пак ние говорим да си помогнем на нас и на Ди Джея и да се открие сервиз в който да сме сигурни какво ни правят по колите.
  10. Май тази идея започва вече да се разисква доста сериозно, което може само да ни радва :D до колкото проследих изказванията май се ориентираме към събиране на пари помежду си, което може и да е един от начините сервиза да стане реалност. Все пак си мисля, че ще се наложи и да се помисли за някой заем, но съм сигурен, че Ди Джея вече е помисли по този въпрос. Що се отнася до формата на дружеството по долу съм сложил някои извадки от търговския закон за Командитно дружество. Може би и то си стува да бъде обсъдено. ООД е също вариант, но и там има оправителен орган, надзорен съвет, одити, капитал и т.н. КОМАНДИТНО ДРУЖЕСТВО Раздел I. ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ ОПРЕДЕЛЕНИЕ Чл. 99. (1) Командитното дружество се образува с договор между две или повече лица за извършване търговска дейност под обща фирма, като един или повече от съдружниците са солидарно и неограничено отговорни за задълженията на дружеството, а останалите са отговорни до размера на уговорената вноска. (2) (Ал. 2 - отм., предишна ал. 3 - ДВ, бр. 103 от 1993 г.) За командитното дружество намират съответно приложение разпоредбите за събирателното дружество, доколкото в тази глава не е предвидено друго УПРАВЛЕНИЕ Чл. 105. Управлението и представителството на дружеството се извършват от неограничено отговорните съдружници. Ограничено отговорният съдружник няма право на управление и не може да спира решенията на неограничено отговорните съдружници. ДЕЙСТВИЯ НА ОГРАНИЧЕНО ОТГОВОРНИЯ СЪДРУЖНИК Чл. 106. Ако ограничено отговорният съдружник извършва сделки от името и за сметка на дружеството, без да е негов управител или пълномощник, той отговаря лично освен ако дружеството потвърди сделката. ЗАБРАНА ЗА НЕОГРАНИЧЕНО ОТГОВОРНИЯ СЪДРУЖНИК Чл. 107. За неограничено отговорните съдружници се прилага правилото на чл. 83. ПРАВА НА ОГРАНИЧЕНО ОТГОВОРНИЯ СЪДРУЖНИК Чл. 108. (Изм. - ДВ, бр. 66 от 2005 г.) Ограничено отговорният съдружник може да преглежда търговските книги на дружеството и да иска препис от годишния финансов отчет. При отказ по искане на съдружника окръжният съд постановява предоставянето им. УЧАСТИЕ В ПЕЧАЛБАТА И ЗАГУБАТА НА ОГРАНИЧЕНО ОТГОВОРНИЯ СЪДРУЖНИК Чл. 109. (1) Ако ограничено отговорният съдружник не е внесъл изцяло предвидената вноска, полагащата му се част от печалбата се прихваща до размера на вноската. (2) Ограничено отговорният съдружник участвува в загубите до размера на предвидената вноска. Той не е задължен да възстанови получените печалби при последвали загуби. ЗАБРАНА ЗА РАЗПРЕДЕЛЯНЕ НА ПЕЧАЛБА Чл. 110. Когато след приключване на календарната година се установи, че дружеството има загуби, които се отразяват на направените вноски, до възстановяване на предвидения им размер не се разпределя печалбата. Все пак ако сме обединени от идеята ми се струва възможно да съберем достатъчно средства за да започнем :icon_thumbup: :rulez:
  11. stucy

    проблем

    Мерси Ди Джей :good: :D
  12. stucy

    проблем

    Колата е пежо 106, бензин и няма инжекцион. :good:
  13. stucy

    проблем

    Колеги, ще съм ви благодарен ако можете да хвърлите малко светлина по следния проблем с колата на моята приятелка. Наскоро сменяхме гарнитура на главата на двигателя и сега като превключи на по-висока предавка, но без да е достигнала необходимата скорост, реагира така все едно, че няма бензин - натискаш педала до край и тя почва да придърпва. Някаква идея от какво може да е? Благодаря ви предварително!!!
  14. Е като гледам пак е било весело. За съжаление и аз не можах да присъствам на рождения ден и страшно ме яд, но се надявам скоро да имаме пак някоя и друга срещичка. :first: :icon_thumbup:
  15. :D абе, че ще се пробвам е ясно, ама дали ще успея е друг въпрос :D . То не е като да си в София, а са си 3 часа отиване и връщане, 1 час там и тя сватбата свършила :D ама ще видим. Ако излезе някоя пролука паля самолета и съм на летището в Пловдив :D :plane: :first:
×
×
  • Създаване...