Извинявам се за неточното описание.Мотора е 1.8 GLxi мисля пише отзад,бензин а карам на газ-газов инжекцион.Колата не е 4х4,толкова знам относно спецификациите й-а и е 122 коня :rolleyes: .Незнам каква трябва да е разликата между прегряване и загряване-но стрелката за температурата не е влизала в червеното а само е стигала почети до там- 3-4 пъти преди да я отворят,и един път след ремонта когато изчезна масло и антифриз.До преди ремонта не е губила масла и е с уникално еднакъв разход на гориво-извънградско между 8.3-8.8, а градско 10.5-12,според трафика е малко или много.Сервиза със сигурност не са много коректни защото както и вие отбелязахте-като отваряш там и гледаш и проверяваш,че да не става както при мен,но да речем че са пропуснали-човещинка.Като загря и издуха масла не трябваше да ми продават 2 литра масло и да ме пуснат да закъсам-сякаш работата е ясна при прясно човъркан двигател.Отварям темата не защото не вярвам на хората ми в Търново че Варненци са шкурили блока и така са го изкривили, а защото немога да повярвам че сериозен сервиз може да окипази така колата.От търново мислят че в тях е грешката защото блока е изкривен само на едно единствено място,това ги кара да си мислят че варненци са я окипазили.Аз не мога да повярвам че те като са констатирали това пропадане не са видели че е от тях и не си поеха отговорноста.Ако ви е интересно за цени мога и тях да ви ги пусна защото за парите които ми искат не е честно да се връщам по два три пъти да се доизкосорява колата.Не разбирам от коли и ходя на майстор за това-просто не искам да ме правят на глупак,затова и се допитвам сега до трета страна за да си направя колкото се може по обективни изводи,и отново благодаря за вниманието.