Премини към съдържание

Aleksander Kishev

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

За Aleksander Kishev

  • Рожден ден 10/18/1981

Местоживеене

  • Град
    Велико Търново

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    space runner
  • Интереси
    риби,компютри и ....

Aleksander Kishev's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте,моето рънърче е 97 ,1.8, 122 конски сили и ми гори от 8.3 до 8.6 извънградско без климатик при скорост от 110-120 и това вече втора година на газ.С газов инжекцион съм и съм много доволен,като пусна климатика отива на 9.5.Аз съм изумен от колата ми колко е постоянна в разхода си.Много са хубави и практични рънарите, особено за семеен автомобил-децата не си отварят прозорците,винаги слизат откъм тротоара,и няма заслон или река, до която да не ме е закарал.Чуден автомобил-и никакви ядове с ремонти-освен от едни калпазани във Варна, дето насила от некадърност я преебаха-за това много трябва да се внимава.
  2. Здравейте колеги,аз съм яхнал едно рънърче 97 и му сложих ГИ-много съм доволен.От година и половина съм с рънъра и разхода ми е вечно един и същ-извън градско 8.5 с климатик 9.5,при скорост от 110,а градско във варна от 10-11 зависи колко съм карал в час пик.Аз лично препоръчвам ГИ-голям рахатлък е,особено ако си карал с най дъртите изпарители-няма междинни положения няма давене гаснене и винаги еднакъв разход и максимална мощност на колата.Единствения ми проблем е че немога да си намеря малка резервна гума но пък рънърчето е с добър обем на багажника-има място и за гумата и за въдиците и палатките че и колелото на сина ми влезе :rulez:
  3. Извинявам се за неточното описание.Мотора е 1.8 GLxi мисля пише отзад,бензин а карам на газ-газов инжекцион.Колата не е 4х4,толкова знам относно спецификациите й-а и е 122 коня :rolleyes: .Незнам каква трябва да е разликата между прегряване и загряване-но стрелката за температурата не е влизала в червеното а само е стигала почети до там- 3-4 пъти преди да я отворят,и един път след ремонта когато изчезна масло и антифриз.До преди ремонта не е губила масла и е с уникално еднакъв разход на гориво-извънградско между 8.3-8.8, а градско 10.5-12,според трафика е малко или много.Сервиза със сигурност не са много коректни защото както и вие отбелязахте-като отваряш там и гледаш и проверяваш,че да не става както при мен,но да речем че са пропуснали-човещинка.Като загря и издуха масла не трябваше да ми продават 2 литра масло и да ме пуснат да закъсам-сякаш работата е ясна при прясно човъркан двигател.Отварям темата не защото не вярвам на хората ми в Търново че Варненци са шкурили блока и така са го изкривили, а защото немога да повярвам че сериозен сервиз може да окипази така колата.От търново мислят че в тях е грешката защото блока е изкривен само на едно единствено място,това ги кара да си мислят че варненци са я окипазили.Аз не мога да повярвам че те като са констатирали това пропадане не са видели че е от тях и не си поеха отговорноста.Ако ви е интересно за цени мога и тях да ви ги пусна защото за парите които ми искат не е честно да се връщам по два три пъти да се доизкосорява колата.Не разбирам от коли и ходя на майстор за това-просто не искам да ме правят на глупак,затова и се допитвам сега до трета страна за да си направя колкото се може по обективни изводи,и отново благодаря за вниманието.
  4. Здравейте,от 1 година съм горд и щастлив собственик на спейс рънар 97г,невероятен семеен автомобил.Една година само наливам и карам-естествено и сменям консумативи и поддържам автомобила си.Преди 2 месеца колата започна периодично да загрява по светофарите във варна-оказа се гарнитура на глава-смнят ми я в сервиза в който ходя от 4 годино и съм много доволен от работата им.Още докато се качих в колата ми направи впечатление че е с променен глас,след няма и 2 хиляди км. колата отново загрява и се оказва без антифриз и масло.Отивам в сервиза и им споменавам за проблема,там ми наливат 2л масло и им казват че искат да засекат за колко време ще го изгори.След няма и 100км колата губи мощност работи неравномерно,на празен ход гасне.Този път сервизът я отваря и се оказва че блока ми имал пропадане и затова гори гарнитури.Но аз изгубил доверие в майсторите ми се консултирам с доверени такива,но чак в Търново и те ме посъветват ако искам всичко да е 6 с колата да им я закарам.Организирам платформа и колата е при тях.Те потвърждават това пропадане на блока,но ми казват че то е причинено от първия сервиз.Въпросът ми към компетентните съфорумци е възможно ли е кола-и то мицубиши на 170хил. км. която преди това 35хил км върви без проблеми и загуба на масла,без да е прегрявана или тормозена по какъвто и да било начин да получи такъв дефект.Предварително благодаря за вниманието и на модераторите на форума-от тук почерпах много информация преди да се спра на този наистина невероятен семеен автомобил :rulez:
×
×
  • Създаване...