Премини към съдържание

Mitso

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Mitso's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Mitso

    Клуб 'Ударени Мицута'

    В договора много неопределено е казано че по решение на застрахователя може да стигне 100%. Застрахователя с който говорих нищо не ми беше казал по този въпрос, а и аз още не бях прочел тази клауза. Не ми се вярва застрахователите просто да решат да вдигнат до 100%. В този случай "желязото" остава тяхно. Но и аз не виждам какво ще я правя, ако ремонтът излезе по-скъп от застраховката.
  2. Mitso

    Клуб 'Ударени Мицута'

    Колата е на опашка в сервиза - чак другата седмица ще и дойде реда да я разкомплектоват и оправят. Тогава казаха че ще съставят и калкулацията за ремонта, но отсега и застрахователя и приемчика предполагат че излиза на тотал. В застрахователния договор пише, че щом колата е до 3-тата година и не е сменяла собственика, по решение на застрахователя може да се изплати до 100%. Отделно продавача дава 3 години гаранция, но при катастрофа не зная.
  3. Mitso

    Клуб 'Ударени Мицута'

    На мен застрахователите ми признават застраховката (гумите са почти нови - колата е на 20000км), но сега остава в сервиза да определят цената на ремонта. Тавана, вратите и предната броня са деформирани. Радиатора е пооткачен, амбриажа не работи. Предното стъкло и стъклото на едната врата са счупени. Още няколко дребни пластмасови детайли също. Страничните огледала са паднали, но здрави. Друго май няма повредено. А да, май две от гумите са поспаднали и две джанти поизтрити. Все още не ми е известно дали няма известно общо усукване на каросерията. С просто око не личи. Двете врати нямат никакви следи от деформации. На прага под едната врата има някакви следи. И четирите врати се отварят и затварят нормално. Отзад няма никакви следи или деформации. Вътре в купето няма никакви повреди или следи. Ех много ми е криво - като без крака съм.
  4. Mitso

    Клуб 'Ударени Мицута'

    Казват че навярно ще ми върнат 70% от застрахованата сума, защото ремонтът щял да струва повече.
  5. Mitso

    Клуб 'Ударени Мицута'

    Много динамична и сигурна кола - взе ми уважението за година и се чувствах много сигурен в нея. Това ме подлъга да не слагам зимни гуми, а мястото се оказа усойно - явно е било заледено, въпреки че асвалта по пътя беше сух. Това място съм го минавал хиляди пъти и винаги намалявам точно до 80 км/ч. http://www.carpages.co.uk/guide/@images/mi...ubishi-colt.jpg
  6. Mitso

    Клуб 'Ударени Мицута'

    Хайде и аз да се включа тук. 25 години не бях правил такава глупост, ама оня ден на остър завой с 80 км/ч колата изведнъж се завъртя и аз за 3-4 секунди бях като в стенд за космонавти, докато колата спря накрая в канавката легнала на дясна страна. По чудо на мен нито синина, нито драскотина, но колата сега е в сервиза и казват че май ще излезе на тотал. Съвсем нов Колт на година - модел 2006. Мисля че ускоряваше до 100км много под 10-те секунди които и дават по паспорт - 109 коня.
×
×
  • Създаване...