Премини към съдържание

coltbg

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

coltbg's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Сътрудник
  • Добра реакция Rare
  • Един месец
  • Първа Публикация
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Първо да отговоря на въпроса от горния пост: Колата е с газов инжекцион STAG. Сега update: Намерих разбиращ човек, на който му се занимава и се хванахме да разглобяваме. 1. Свалихме дросела и го почистихме: Усеща се значимо подобрение в реакцията при рязко подаване на газ на място, както и колата ускорява по-добре. От сега казвам, че прекъсването си остана и отново изчезва рязко след 4000 оборота. 2. Почистихме ЕГР и потвърди, че работи както трябва, мембраната държи. 3. Въпросният човек констатира, че газовата е монтирана скандално, вадени са маркучи, които явно са преценили, че няма да им трябват, като например този за картерни газове, който вкарва допълнително въздух в колектора беше срязан и затапен, така че в колектора да не влиза въздух. Оправихме връзката и колата вдигна обороти, явно като диша повече и е по-добре. 4. Споменах му, че газаджията е пипал дросела с цел да регулира оборотите, от което той остана доста скептичен и ми обясни, че при тези коли не трябва да се пипат винтчета по дросел, тъй като колата сама си задава празния ход и един път се пипне вече не е ок. Взехме дросел втора употреба, който предстои да почистим и монтираме. Ще проверим и свещите. Завършвам с въпрос: Какво би означавало ако се усеща придърпване и лашкане дори и когато съм на скорост, но без да подавам газ (при плавно намаляване на скорост с моторна спирачка)??? Поздрави!
  2. Благодаря за мнението. Проблемът е по-скоро, че досега в никой сервиз не успяха да я четат на компютърна диагностика. Последния път ме насочиха към Балкан Стар, но оттам казаха, че коли с газови уредби изобщо не приемат било то и само за комп. диагностика. Напоследък проблемът малко се засилва, като това се изразява в по-бавното му отшумяване след като колата се покара повече. Склонен съм да се отвори отново капак на клапани с цел повторен реглаж, но предвид факта колко много прекъсва, не ми се вярва да са чак толкова зле, имайки предвид, че скоро им е правен реглаж.
  3. Както бях писал и по-нагоре - Повечето сервизи като чуят коя година е колата не им се знаимава.
  4. За съжаление и този път ударих на камък. Отново само предположения - дроселова клапа или пък дори и ECU. И те не са успяли да я закачат на комп. диагностика. Трябва да намеря сервиз, в който имали оригиналната програма за Мицубиши от тези години.
  5. Колата още не е била в сервиз, след 3-4 дни ще влезе. Този двигател е с 2 бобини, няма делко. Същите са сменени с нови. Прекъсването е главно в по-ниските обороти - над 4000 оборота набира равномерно.
  6. Намерих майстор, с който съм работил и преди и съм много доволен. Той се съгласи да прегледа колата. Странното е, че започва да прекъсва точно в момента, в който стрелката за температурата си стигне средата. Като се покара добре, да загрее и маслото, а не само охл. течност и след това се загаси и остави в покой 15ина мин, след това като се запали е ок. Но при по-голямо натоварване например на магистрала при по-дълго задържане на едни и същи обороти на 4/5-а предавка или при изкачване на наклон започва да прекъсва много и реално не може да набере. При градско каране е ок. Може и да не и стига въздух на колата - в тази връзка някой знае ли дали освен дросела, който ще прегледаме дали няма някакви допълнителни клапани за въздух, които подават допълнително количество при по-голямо натоварване (гадая). Дебитомера също ще го сменим. П.С. Колко тампона има двигателя?
  7. Голям проблем се оказва притежанието на толкова стар автомобил вече. От никой сервиз не се съгласяват да я погледнат дори, а за ремонт да не говорим. Чух се с хората от въпросния Japanautoservice и в интерес на истината бяха много отзивчиви и по телефона ме насочиха към дебитомер. Междувременно познати ме препратиха към един човек, който се занимава с диагностики и ми е по-близко, който се съгласи да я погледне. Оказа се, че колата има OBD букса, но не поддържа стандарта за компютърна диагностика. Оказа се, че диагностика на този Колт се прави като първият пин от буксата се свърже с маса от купето и се даде на контакт. Започват да мигат контролните лампи на таблото и по особен начин, по който мигат, всъщност се брои за да видиш кода на грешката. Грешка обаче - няма. Разкачих дебитомера (то е няколко функции в една част: Мери количество на въдух, но и температура) и тогава го записа като грешка. Все пак явно ще закарам колата във въпросния сервиз, който препоръчахте за да я погледнат, защото прекъсването си остана. Извънградско на 4 и 5 предавка когато за по-дълго време задържа едни обороти прекъсва много. Проблемът изчезва само над 4000 оборота и то не винаги.
  8. Привет! Компресия не е мерена, а може би е трябвало да го направят преди и след реглажа на клапаните за да се види какъв ефект или дефект е постигнат. Въпросът е, че проблема го има още отпреди каквото и да било да е сменяно, регулирано... Това, което ми беше казано е, че не е имало никакви нагари и нещата под капака на клапаните са изглеждали много добре. Колата е на 240,000км и е с газов инжекцион STAG, монтиран преди година и нещо или около 20,000км. Тези дни ще измеря и компресия и ще кажа да сменят и датчика за темп. на охладителната течност. Явно с тези "майстори" ще караме на принципа проба-грешка. Няма ли някой съфорумец, който работи по коли от марката и би могъл да я погледне?
  9. Здравейте. откакто купих Колт-а (1.6, 90кс), само ходене по мъките с въпросния проблем с прекъсването (и на газ, и на бензин). Смених ангренаж, свещи (NGK), кабели, бобини (NGK), колата днес беше на реглаж на клапани и проблемът с прекъсването остана.... Градско каране (1-ва, 2-ра, 3-та) много рядко се проявява. На празен ход като загрее има едно играене на оборотите с припукване (прекъсване) и най-вече прекъсва извънградско на четвърта и пета. До такава степен прекъсва, че вътре е едно тресене и вибрации - няма ускорение. Като върна на трета и дам газ над 4000 оборота, ускорява равномерно, с нормална мощност, без да прекъсва. Като цяло изглежда, че над 4000 оборота е окей. Вече съм налял 1000лв в колата заради това явление, а решение няма и съм отчаян. Моля за съвети. Благодаря предварително.
  10. Здравейте. Става въпрос за Колт 5 генерация преди фейса. Намерих кола същия цвят, само че е фейслифт. От нея искам да взема заден капак, задна броня, стопове и фарове. Последните две с цел по-добра визия. Капака и бронята - защото ме удариха. Въпросът ми е всички части ли са еднакви и пасват преди - след фейслифт?
  11. Така.. Update: Колата беше в сервиз и сменихме комплект ангренаж, кабели, свещи, масло, филтри и един кабел на дюза от бензиновия инжекцион, че беше прецакан и това е била причината на бензин да работи на 3 цилиндъра. Първи впечатления: 1. При студен старт държи още по-високи обороти от преди - 2000, а понякога и до 2500 оборота. В кое би могла да е причината? Дори и като загрее напълно, на празен ход държи 1100-1200 оборота и леко играят. 2. Прекъсването все още го имаше от време на време и на бензин и на газ, но след 1 цял ден каране само на бензин, изчезна почти на 100%. 3. Колата спря да работи на газ. Не може да държи обороти, няма мощност и гасне като не подавам газ. Моля за съвет ако някой има идея, тъй като смених всичко, а не съм особен почитател на типа работа "смени го пък виж дали ще се оправи". Благодаря предварително!
  12. Здравейте и за много години! Нов съм във форума и поводът е едно Мицубиши Колт V генерация 1998 година, 1.6 GLX, 90 кс, което купих за работна кола. В интерес на истината колата е в доста добро състояние откъм ръжда - тя липсва изцяло от местата, които по принцип са слаби на този модел (доколкото съм запознат). Ще се фокусирам върху проблема: Колата е с газов инжекцион. Чека на таблото свети. 1. Пали трудно като е студена (6-7 секунди въртене) и като запали държи 2000 оборота доста дълго време, което е дразнещо. 2. На бензин работи неравномерно, като на 3 цилиндъра и придърпва. Също така мощността е по-малка. 3. На газ звука на двигателя се променя и работи по-нормално, но оборотите на празен ход играят постоянно. В движение придърпва също, но по-малко. Бихте ли ме ориентирали откъде да започна с проверките? Имате ли си някой човек от форума, който разбира и ремонтира двигатели на Мицубиши? Благодаря предварително. Поздрави, Ники
×
×
  • Създаване...