Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Минчо Ненов

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Минчо Ненов's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте. Трябва да се смени потенциометъра на газта на Спейс Ранъра. Въпросът ми е - тъй като съм взел втора употреба ( това значи, че е работил досега в идентичен автомобил) мога ли да го сменя сам или после трябва да се настройва с някаква диагностика която аз нямам. При Ранъра газта е с жило и той се намира в двигателния отсег. Мерси на всички които ще ми дадат съвет. Слагам и примерна снимка.
  2. Воланът е продаден. Остана аербагът. Цена 200 лв.
  3. Ако не съм закъснял - първо си купуваш преходник с женска букса Митсубиши към мъжка Евробукса. Купуваш си каквото си искаш плейър и преди да свалиш стария и да сложиш новия си избираш какво да ти показва компютъра на твоя дисплей - дали да е средния разход, оставащите километри до празен резервоар или средната ти скорост. защото каквото оставиш последно на старото ти СД , това ще изписва оттук нататък. Долният ред с името на радиостанцията вече няма да я има на дисплея. Спейсовете май всички светят в бяло, така, че за по-красиво си избери модел с бяла подсветка. Сваля се елементарно - огъваш два дебели тела във формата на ,,U'' ( примерно очукан електрод за заваряване) и ги мушкаш в дупките и дърпаш.
  4. Взех го набързо да го сложа на моя космически бегач и за съжаление не проверих преди това, че куплунгите са различни. Ако някой ми гарантира, че ако го свържа към моята кола и системата ще си работи нормално , веднага го махам от продажби.
  5. Воланът е много запазен. Няма скъсано или протрито по кожата. Много е красив. Слагали са го на моделите на Л200 мисля, че от 2006 до към 2012г. Но съм сигурен, че става и за Паджеро и на други модели ма Мицубиши, които са със същия куплунг на аербега. Цена 300 лв.
  6. Здравейре пак. Дано не съм ви дотегнал с моята ламбда сонда. За съжаление не можах да намеря оригинална букса и затова взех от друг модел и ще ги сменя и двете. Някой може ли да каже как са цветовете на кабелите който влизат в купето. Там са четири - жълт, червен черен и бял. Кое е +, - и двата подгрева. На снимките са оригиналната букса която трябра да се замени с другата. А на третата снимка е схемата за свързване с универсалната. Мерси.
  7. Здравейте. Търся букса за ламбда сонда за Спейс Рънар 2002 год. Доколкото разбрах от обиколките по моргите, не става от други модели на Мицубиши. При Рънара от страната на сондата е т.н. ,,женска'' , а от страната на купето е ,,мъжката''. Това на снимките е буксата, но с изчагъркани вътрешности. Трябва ми за да се свържи универсална ламбда сонда. Или ако някой знае дали не става от друг модел автомобил. Мерси.
  8. Само за членове на форума нова цена от 80 лв . Пишете ми на вайбър за повече снимки и всякаква друга информация. 0877 099988.
  9. Рядко срещан и много красив модел на марката. Работи абсолютно безгрешно както на тунер така и на дискове. Много чист звук. НЕ поддържа МР3. Не прескача и в най-големите дупки. Слага се на модели на Мицубиши от началото на 2000-те години - Лансер, Аутландер и др. Панела който се сваля има различни цветни варианти в зависимост от интерора на автомобила. В случая този е черен.Номерът е MZ312636 - MEX-850CDC. Изпращам със задължителна опция ,,преглед''. Цена 100 лв.
  10. Само да затворя темата. След около 150 км извънградско каране най-накрая светна ,,чека''. Явно му е трябвало повече време. Сега ще изчета старите теми и ще направя каквото трябва. Благодаря на всички които дадоха съвет.
  11. Ами първата, която е била преди катализатора.
  12. Разбира се. Ще изчакам още седмица - две да си тръгнат тутистите от морето, че сега е ад. Пътищата са задръстени. Предполагам, че при по-продължително каране и съответно вдигане на температурата и налягането в изпускателната система вече ще се види. Но все пак въпросът ми остава дали да монтирам отново ламбда сонда .
  13. Спейс Ранър 2,4 GDI 2002 г. Засега е карана само в града. Не ми се е налагало да ходя някъде по-далече. Ако това може да е една от причините.
  14. Здравейте. Тия дни ми откраднаха катализатора. Моторът е GDI 150 к.с. Сложиха ми резонаторно гърне , но отана да виси кабела където е била включена ламбда сондата преди катализатора. Майсторът каза да си намеря някоя оригинална и да я монтира където е стояла предната. На таблото все още нищо не свети. Колата си върви нормално. Задължително ли е да се прави това или няма никакъв смисъл при условие, че катализатор няма. Мерси.
  15. Гледам, че във форума почти не останаха хора с такива стари коли, но ако някой го интересува ще му кажа какво става ако се смени оригиналния СД плейър (w 142) с такъв от Грандис(u 171). Първо малката букса е различна - едната е с 8 двойки крачета а другата е със седем. Това значи, че си избирате един от паказателите на компютъра ( среден разход, оставащи км и средна скорост) и си го оставяте на дисплея. Другото е, че въпреки, че радиото, СД-то и МП3-ката си работят, не изписва нищо на дисплея и трябва да настройвате станциите на слух и да запомняте коя станция на коя цифра е. Другото още по-лошото е, че не работи и режима за показване на еквалайзера, баланса и т.н. и практически устройството работи на усреднени настройки. Така... На който му се занимава може и да ги оправи тези неща с малко човъркане.
×
×
  • Създаване...