Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Alexander Boh

Потребител
  • От него общо

    34
  • Регистрация

  • Беше тук

За Alexander Boh

  • Рожден ден 01/19/1970

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Alexander Boh's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ами отидох на трасето. След мен караше мой добър приятел Любо Гайнов с Рено Клио на Дунев, а след това нали беше време на Илия Царски с които сме в един отбор, Автоцар, така че няма как веднага след състезанието да се върна в бокса. А след приключване на състезанието имаше малко суматоха заради някои фалстартове и след това веднага беше награждаването. После обаче си бях в бокса. Съжалявам, че не стана снимката, но следващия път вече знаеш какъв е "графика" и ще я правим или преди или доста след състезанието.
  2. Забравих да информирам, че този събота и неделя пак има състезание на писта дракон, Калояново (до Пловдив). Двете квалификации за в събота и състезанието е в неделя.
  3. Благодаря на всички :icon_clap: Писта Варна със сигурност е най-трудното трасе от всички. С малко проблеми, след удар в шикана и малко проблеми със скоростната кутия все пак успях да завърша. :icon_thumbup: Ето малко онбоард клипове за хора които се интересуват как изглеждат нещата от вътре :mitsu-smiley: Alexander Boch Circuit Varna Rearview Part 1 http://videos.streetfire.net/video/Alexand...it-1_685737.htm Alexander Boch Circuit Varna FrontView Part 1 http://user.streetfire.net/video/Alexander...it-1_685771.htm Alexander Boch Circuit Varna Rearview Part 2 http://user.streetfire.net/video/Alexander...it-2_685742.htm А за манията, ами сметка общо взето няма с изключение за една шепа пилоти в БГ. Повече като мен не печелят нищо. Все пак има фирми които рекламират върху колата и бокса и с това помагат със средства, че иначе не бих имал възжмосност да карам в шампионата.
  4. Не снаех че има дури, последните седмици бех много ангажиран и почти не чета по форум-а. Ако има ще дойда естествено, нали е само 10км от където живее ))
  5. Евентуално тук грешно се израсих, аз съм платил одавно за членството в мицубиши клуб-а, получиши и куп карти за зарешдане и какво ли не, за това имах предвид само и единствено че в профил-а не ми изписва това че съм член ;- Иначе както казах, бих го слошил лепенки на колата, стига да не за прекалено голями естествено....
  6. Мерси Ами и мен ми се ревеше, но така си е моторспорт и при такив аматеурски клуб като нашия които няма важможност да тренира и да прави перфектен сетуп се случват такива неща по често. Но в Бургас беше още по зле. От 8-ма стартова посиция след 2-ти савой на 3-те посиция и пак спукана гума, ушаз....
  7. А пък на мен сащо не ми изписва член на клуба? :( Мрън! Между другото бих го сложил дори но все пак когато съм до колата има 1001 проблем и такива неща и се забравя, но ако някой ми прати лепенки ще ги сложа 100% ;)
  8. в друга тема бех помолан да пусна малко снимки на ево-то ми с които съм участвал на писти през 2008 година. Ето и малко инфо за тези които имат интерес: Дани: Обороти: органичен на 7500 РПМ Launch Control: 5500 РПМ 492 конски сили на 1.5бар (low) 550 конски сили на 1.8бар + 60 Невтон Meter (high) Тегло: 1280кг
  9. Значи не мисля, че е правилно да коментираме повече подробности без някой да се е представил, някакси не мисля, че е редно да говорим за пари, с някой на който и името не знам. Мисля, че ясно написах, че повече информация СЛЕД ВАШЕ представане на посочения емейл. След това следва личен разговор, в които теми като заплащане, работно време и подобни може да се обсъдят .... Иначе го казвам директно предимства и недостатъци на механик на състезателна кола: Предимството е, че страшно много нови и интересни неща човек може да научи. Един механик може да се развие доста в този област. Другото е, че сме може би отбора, който тръгва най-бързо за най-кратко време напред, бих казал дори, че от чист аматьорски отбор сме стигнали вече до полу-професионален отбор, поне за българският стандарт. А истински професионални отбори са само 3 така и иначе според мен така, че бих казал че е предизвикателство за човек с ентусиязъм и fan на моторспорт. Недостатъци са, че по време на състезание няма много спане, рядко са случаите когато всичко е наред, има и случаи, когато избощо няма спане за механици. Пътуването си е доста уморително. Абе скапани сме след състезанието всички, но без това не може. А наистина тези недостатъци не може да компенсираме, трябва да си чист ентусиаст с много желание да издържаш на това, дори аз като пилот всеки път се чудя дали наистина си струва, но когато мириша бензина няма накъде. Иначе за допълнително заплащане за това в този етап не може и да става въпрос поне за тази година. В момента сме екип от 7 човека и единственото което може да даваме е поемане на всички разноски (спане в най-малко 3 звезден хотел, ядене и пиене) по време на състезание. Когато успяваме да намериме партньори от страна на рекламодатели това се надявам да се промени. Още повече, че 2009 година в нашия отбор си имаме още един Мицубиши Ево IX който до тогава трябва да приготвим. Следва само да кажа ,че главаната работа ще е в Сервиза, който непрекъсното се разширява. Състезанията са само 8 - 10 на година, така че главна работа действително е по самия обикновен сервиз и там естествено заплащане е вече на лице, но преговори само след вашата представане. Ами това е, желаещи на пишат на: alexbox@mbox.contact.bg
  10. Работа за 2ма Механици!!! Предлагаме работа на 2 механици в Софиски Авто-Сервис + поддръжка на 2 състезателни автомобили (Мицубиши Ево 9) преди и по време на състезанията. Повече информация след вашата писмено представяне. Много добър професионален опит и ентусиазъм за задължителни! Жалещи моля да пишат на емейл: alexbox@mbox.contact.bg Благодаря предварително! Админ: Колега, пишете по-грамотно. Имаше две верни думи в поста ви!
  11. Мерси много на всички които ми пожелаваха успех. Надявам се да се получи едно хубаво състезание за зрители и още повече че тези май 5 Ево-та които участват да се класират добре ))))
  12. Български шампионат за туристически автомобили “ВАРНА” Нац. ш-т ІІІ кръг Писта "Варна" 2008-програма 13.06.2008 година - Публикуване на списъка на заявените 14.06.2008 година - Административна проверка и технически преглед 8:30-12:00 ч. Административна проверка, медицински преглед 8:30-9:30 ч. Техически преглед за автомобилите от група "Х" до 1600 куб.см. 9:30-10:30 ч. Технически преглед за автомобилите от група "Х" над 1600 куб.см. 10:30-12:00 ч. Технически преглед за автомобилите от групите А и N 12:30 ч. Заседание на спортните комисари 13:00 ч. Инструктаж на състезателите 14:00-18:00 ч. Тренировъчни сесии Група "Х" до 1600 к.см. 1-ва тренировка 14:00-14:30 2-ра тренировка 15:30-16:00 Група "Х" над 1600 к.см. 1-ва тренировка 14:30-15:00 2-ра тренировка 16:00-16:30 Група "А и N" 1-ва тренировка 15:00-15:30 2-ра тренировка 16:30-17:00 18:30 ч. Заседание на спортните комисари 19:00 ч. Обявяване на стартовите листи 15.06.2008 година 8:30-9:00 ч. Вкарване на автомобилите в сервизния парк 9:10-9:30 ч. Алкохолна проба на пилотите 10:00 ч. Официално откриване на писта "Варна" 2008 10:30 ч. СТАРТ НА ПЪРВА СЪСТЕЗАТЕЛНА СЕРИЯ 12:30 ч. Заседание на спортните комисари 12:50 ч. Награждаване и обявяване на официалните резултати Местоположението на пистата http://images.streetfire.net/photos/0001/79/47/1099774.jpg Онборд и снимки от трасето на писта "Варна" http://www.shakedown-bg.com/home/index.php...51&Itemid=1
  13. Писта Велики Търново 2008 Клипове Klip 1 Klip 2 Klip 3 Klip 4 Klip 5 Klip 6 Klip 7 Klip 8 Klip 9 Klip 10 Klip 11 (9:41min) Klip 12 (3:25min) Klip 13 Klip 14 Klip 15 Klip 16 (1:07min) Klip 17 Klip 18 Klip 19 Klip 20 Klip 21 Klip 22 Klip 23 Klip 24 Klip 25
  14. Мерси много за хубавите думи и подкрепата от вас ) И да, задния диференциал се развали, бяхме още с оригиналния и се надявахме с това допълнително маслено охлаждане, което монтирахме в нощта преди състезанието да издържи 1 или 2 съзтезания. Избегнах максимално всякакво пързаляне да не го "тормози" допълнително, но натоварването си беше прекалено голямо в атака за най-добра обиколка се чупи. Жалко, но това е моторспорт, а ние сме все пак аматьорски отбор с все още без рекламодатели, без големи финансови средства като големите отбори и нямаме тези части в багажника и това доведе до невъзможност за старт за самото състезание. Но все пак си беше супер яко и интересно. Това ми беше първото истинско и професионално състезание и много неща научихме за по-нататък. Може да бъдете сигурни, че на всяко състезание от там нататък се борим за най-добро време, за най-добра обиколка ))) Ако някой има снимков или филмов материал, моля да ми пише на лично, че от проблемите и притеснението забравихме да снимаме, хаха. На 17-ти и 18-ти Май е следващото състезание на писта в Русе, ще пиша пак когато му дойде време )
×
×
  • Създаване...