Благодаря за отговорите и препоръките! Проблемите при актуатора са следните: 1. При движение започва да тресе и изключва от скорост. Това се е случвало за една година около 10 пъти. 2. Колата е паркирана. При включване на двигателя не може да включи А или R. Лоста се мести, но на таблото показва N. Понякога се оправя след малко или след повече време. Понякога трябва да се изчака доста за да включи. Веднъж се наложи да я оставя на паркинга и следващия ден с много маневри един по-опитен шофьор успя да я задвижи. Опитвали сме също с изключване на акумулатора за кратко време. Резултатът също не е еднозначен. След това я закарахме на компютърна диагностика. Имаше натрупани грешки, които отстраниха. Тогава казаха, че е възможно да трябва да се смени актуатора или и съединителя, но може да се каже единствено след разглобяване. И ако се сменят и двете, заедно с труда струва 1800 лв. Може да има някои неточности в обяснението ми, защото в сервиза я кара мъжа ми. След отстраняване на грешките започна да се движи по-добре. Но пък съвпадна с пролетта и лятото. Есента отново започнаха да се проявяват проблемите. Аз затова ги свързвам със студа и евентуално втвърдяване на маслото. В интерес на истината не сме го сменяли - нито в двигателя, нито в скоростната кутия. Тези дни става една година откакто я купихме. Навъртели сме към 6000 км. само градско в София. Иначе е чудесна малка градска кола. Разхода на горивото не съм засичала, но в сравнение с други коли е доста икономична. От това не се оплаквам. Карането в задръстването е удоволствие. Когато купувахме колата, от автокъщата казаха, че скоростната кутия е суха, няма масло. Нещо се обърнах какво точно е положението и какво трябва да се сменя. Това са проблемите. Чуденката ми е дали ще се оправи със смяна на маслата или трябва да се подготвим за по-голямата сума. А всъщност колко ще струва смяната на маслата заедно с труда?