Премини към съдържание

hahy

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

За hahy

  • Рожден ден 04/13/1980

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    2 японски красоти !

hahy's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. hahy

    Отново проблем с мицито..

    Хванахме го проблема. Оказа се TPS-а. Махнахме буксата и всичко си дойде на място. Сега е ред на закупуване на TPS... нов или втора ръка ... ?
  2. Здравейте, петъка пътувайки колата след около 10мин или 5-6км каране изведнъж изпадна в някакъв авариен режим предполагам, работи но до 2000 оборота или около тях не е важно. Откачих токовете, закачих - изчисти се за около минутка и пак прекъсвача слезе на 2к. Колата неможе да се кара което е големия проблем. Пали, работи но неможе да се изфорсира - не свети чек-а . Моля дайвайте акъл от къде да го почвам за да стигна до възможност за каране поне до диагностика, http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_crying.gif 1.3 12 клапанов мотор 98г. е лансера с климатик ако е от значение ...
  3. hahy

    Уредите спират

    Ще го гледаме, видях че колега от форума е предложил на друг колега със същия проблем помощ, ще го водя при него.
  4. hahy

    Уредите спират

    Не, просто като я напече жегата и километража и оборотомера изобщо не тръгват , седят сеедно е угасена колата, като е хладно си бачкат. Не опират нещата до обороти и километри, ако я оставя на слънце цял ден и после като я запаля няма оборотомер, километраж и в дисплейчето нищо не показва.
  5. hahy

    Уредите спират

    Здравейте, от като затопли времето започнаха да ми изчезват километража и оборотомера, също и вечер го прави при по-продължително каране на фарове. Странен ми е проблема, предполагам че е от топлината в таблото. Има ли лек за този проблем и как се отстранява. Колата е лансер 98г. 1.3 12 клапана. Благодаря предварително.
  6. http://trackstar.bg/ на сайта ни подробно в картини и видео приятно гледане http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif
  7. Те обикновенно всички идват с тезата че ще са различни.... Лошо че тея само Магистрала, лента и бюджет знаят като ДУМИ, само и единствено на думички... Нещата трябва да станат като в гръцко, палежи и бунтове за да се спре сякаш .. вече няма край всичкото това http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif
  8. hahy

    Лансер под съмнение

    Лично съм ти драснал.
  9. hahy

    Лансер под съмнение

    Здрасти на всички отново, имаме някакво развитие с колата. Днес и смених капачката на дистрибутора и пак така проблем с паленето, опита се - загасна и чао. Свалих свещите, сложих си тез дето си бяха на нея като я купих и колата заработи видимо по-спокойно и по-добре. Въпроса е кои свещи са за тоз мотор защото и взех NGK които излизат по каталог но явно в тях е бил проблема (вероятно и с разхода от тях дойде проблема) Каква марка и модел свещ конкретно мотора ще работи с тях ? По каталозите дето са по магазините изобщо неща да чувам за тях, явно сичко е правено в китайския квартал на турция или по-кофти в турския в китай http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_censored.gif В момента са навити бош дето споре мене хич не са за там, но видимо с тях работи 1000 пъти по-добре и мисля да и засека и разхода сега. Споделете ваще с кви свещи. Месри отново.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif
  10. hahy

    Лансер под съмнение

    То е ясно че ще я правя, просто ме шокира как с 20л неще да стигне средата имайки предвид че е 50л цялата система , дори леко под средата неще , то под 1/4 седи мамка и http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif Мерсаж за резервоара
  11. hahy

    Лансер под съмнение

    Здравейте, пак съм аз :icon_blush: с едно питане пак излизам на хоризонта... за :mitsu-smiley: Колко литра е аджеба тоя резервоар на таз прослувута кола? Миналата седмица и метнах 50лв или въпросните 20л. на примигваща ламба и едвам стигна до 1/4 дори не стигна с точност.... и отново след 110км изминат път до Костинброд и обратно до надежда,2-3 ходения до там тва и е карането на колата общо взето и до кат ходих вчера без задръствания минах,и сега пак стигна до червеното без да присветне резервата.Уреда си е добре, отчита видимо особенно по слизането на стрелката :icon_hmm: Благодарен ще съм ви ако някой ги има такива симптоми да каже така ли трябва да е просто? Резервоара по някакви мануали пише че е 50л незнам колко му е резервата и 50+резерва ли е, или е 50л обща вместимост :help:. Скоро го очаква ходене по диагностики за тоз разход да го провериме, само малко да поразледи и да отпуснат температурите но до тогава поне малко да му се образовам на тва чудо на японското машиностроене. Мерси отново.
  12. hahy

    Лансер под съмнение

    Хахаа, изпуснали сме го значи, видях жълтеница по носачите отзад :D ... Мерси все пак за успокоението - незнаех че го има този момент с нормален размер на шпилките :rulez:
  13. hahy

    Лансер под съмнение

    Колеги, още една странност днеска открих. Спуках задна гума, отидох да я права и джантите 4х100 ... ? Страно ми е защото съм информиран че Мици е 114.3 и изведнъж на 100мм При мене ли е само тва чудо или си го има тоя момент ?
  14. hahy

    Лансер под съмнение

    Да ти кажа честно, ми се струва че е с TPS тва нема дебитомер...
  15. hahy

    Лансер под съмнение

    Компресията е ок за щастие, мотора си има сила и никви признаци на масло няма през кюнеца, до края на седмицата ще имаме яснота и след това отиваме на диагностика.
×
×
  • Създаване...