Премини към съдържание

bongo

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    СФ

bongo's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Да питам какви ако изобщо някакви от консумативите по време на гаранциония срок мога да си ги купувам, включвам и дискове, накладки? Визирам Ево Х.
  2. bongo

    Ево Х въпросчета

    Точно баланса и хармонията на водача с пътя ме впечатли :D . Купето си е тежичко, но пък и абсолютно пълно правен седан. Стойката и седалките ми допаднаха изцяло, за висок човек като мене направо си седнах в къщи. Не съм я напъвал и Аз много все пак в София не е писта . Имал съм удоволствието да карам Р32 скайлайн на 450+ коня, беше моя точно 1 седмица я върнах на собственика. Колата плашеше до безкрайност, само се чудиш като влезе в буст какво ще се случи . Има защо това да е еволюшън, всичко е предсказуемо и контролируемо.
  3. bongo

    Ево Х въпросчета

    Ръчни разбира се . Не съм сигурен колко съединителя има май е един. Миризмата на съединител ме спохождаше доста време, хем отделя странно хем имаш усещането за зацепеност и като го отпуснеш напълно и бамм разбираш какво се случва. Казвам, че с всичко изключено наподобява задното явно усилието е повечко назад в такъв режим. За това и питам каква е надежността на колата като цяло, не е много нова като модел трябва да има впечатления
  4. Искам да се допитам за малко информация относно новото Ево Х. Колата ми допадна абсолютно , като един върл фен на БМВ направо ме отвя директността и лекотата на шофиране (първото митсубиши в живота което съм карал). От към сила има какво да се желае, но за съжаление след като му отпадне гаранцията . Интересно е как един доста спартански автомобил след малко разтъркване докарва усмивки до уши , факта че скоростите ми напномниха на е30 м3 е показателно. И напълно компенсира усещането за китайска пластмаса. Скоростите са стегнати и удивително приятни. Решението е на 95% взето, това което ме вълнува е окачване, спирачки и мотор. Колко е по надежно от интериора който и на заводски нова кола скърца ужасно. Заводското окачване дава впечатление на стабилност която не пречи на комфорта по никакъв начин. Също е доста прощаващо даже и без системи за стабилност може би поради пристрастието ми към задното задвижване. Което с изключени системи е по осезаемо. Спирачките са удувително балансирани, с две думи когато тогава и колкото трябва. Мотора малко лагва, но почти не се усеща. Интересува ме поддръжка, болежки и тн. Как да се отнасям към мотора да ми служи дълго? Цени на дискове, накладки и гуми? Надявам се първоначалното впечатление да продължи за дълго както е и с другата любима марка :icon_thumbup:
×
×
  • Създаване...