Преди всичко благодаря ви за бързите отговори. 1. В отговор на BAlexandrov. Всички знаем колко е надеждно Мицу... караме го, подържаме го, кефим му се... няма да си правим реклама. Но.... карам с тия амортисьори над 120 000 км ... и вече им е време, поне на 2 от тях (айде някой с друга марка кола да ми каже да е карал толкова без проблеми) (втора скоба самите амортисьори са ОК, проблема им е износване на гумата, която е вуздушна възглавница и изпуска въздух вече... няма вечни неща) За компресора... винаги евтиното излиза по-скъпо. При износване на гумички тук и там компресора се товари повече, съответно буталото става на сол защото вместо да върти само когато пътя е неравен помпа постоянно :( Правил съм го вече 6 пъти ама няма живот в него. 2. DJ Tymbi, преди всичко благодаря за бързия отговор. Обаче ще кажа "не". Предлагали са ми го. Може и всички останали, които ми четат мнението да решат, че съм "балък" или каквото искате... ама мисля, че това е едно бижу, което бих изхвърлил на боклука ако сложа обикновено окачване. Това прави обикновената "барака" (каквито епитети съм чувал по нейн адрес) нещо "по-интересно". Абе ... не е гъзария (с извинение) просто е болест, страст, мания.... Не знам... предвид факта, че съм доста "бос" на тема коли, но си мисля, че това е да си вземеш VR4 или 3000GT и да му сложиш двигател на Astra за да харчи по-малко... Верно сравнението може и да е глупаво, но друго в момента не намирам. Преди всичко, благодаря ти за информацията, че пазара на части не се е променил. Ще взимам от тук ако не намеря по изгодна оферта преди да се прибера. Но съм сигурен, че ще го видиш на живо и ще се обедиш защо съм толкова побъркан за този митцу- :plane: Винаги и само :mitsu-smiley: защото :rulez: