Премини към съдържание

MoJo

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

За MoJo

  • Рожден ден 01/26/1983

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant GTi '92 Limited, 2.0 16V DOHC и Nissan Terrano II

MoJo's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. MoJo

    Активно окачване....

    Готови сме за път Намери се кабела защо дава на късо... (когато дойда при теб живот и здраве ще ти разправям защо е станал фала, благодарение на кадърни жичкаджии... да се посмееш малко) Сега грешките се сведоха до една - "22", т.е. преден сензор за височина. Резултата -> вдига задница, а предницата остава ниско.... има много странен вид в момента... като бъги или не знам какво , ама поне не дере на всеки бордюр. В понеделник ще си взема и предните амортисьори. Сега издирвам откъде да си намеря сензор. Като се прибера другата седмица живот и здраве ще поръчвам части на Мирослав, защото ми даде едни невероятно изгодни цени, за които не съм и сънувал :icon_clap: И.... ще те помоля ако не е много нахално от моя страна, да ми пратиш номера на телефона си..., когато имаш време ще те навестя. Ако ти възможно да я погледнеш и да ми смениш споменатите части (+задни амортисьори) и каквото още е необходимо.
  2. MoJo

    Активно окачване....

    Както винаги, благодаря ти за бързия отговор. Началото на другата седмица ще кажа какво е излязло.
  3. Колеги, имам следния проблем с активното. Дава някъде на маса... съответно гори ECS бушона... компресора не се включва... колата е легнала, а возията е като на каруца по селски път Искам да питам, възможно ли е с MUT тестера на Мицу да се установи къде приблизително е проблемния кабел... защото времето много ме притиска вече и не мога да оставя колата със седмици, да я разчарковат цялата и да търсят една по една жиците и къде дава на късо. Другото, за което дори и не искам да си помисля е да има проблем с компютъра на окачването (този в багажника, влдясно, под кората)
  4. Лео какво се е случило на тази снимка??? Какво му правиш на мицуто?
  5. MoJo

    Климатик

    Готово .... това е било вече всичко е супер. Днес след като го стегнах отидох и на сервиз да я разгледат преди пътя. Резултата 2 маншона (леко бяха започнали да се късат) и 4 накладки ... та сега мицката е муцка Другата седмица влизам за активното (за сега да ми кажат какво точно има да се прави) така, че стискайте палци да не излезе голяма беля :icon_blush: П.П. За сбирката много ми се искаше да дойда, ама преди 3-тата седмица на юли не се виждам да тръгна. Надявам се тази сбирка да не е последната за тази година.
  6. На мен много ми харесва. До колкото разбирам ти искаш да сложиш само белите линии без да слагаш втория цвят. Не знам дали съм прав, но ако е с лепенки, предвид голямата площ с времето ще се набръчка и ще стане много грозно, а ако решиш да го махаш ще си скапеш боята. Тук има едно предаване подобно на това по MTV "Pimp My Ride" (не знам на бг как го превеждат) та... виждал съм два вариянта на такова нещо: 1. Лепят фолиото и след това изпръскват цялата кола с безцветен лак 2. Другият вариянт: ограждат площта на декорацията и я пръскат със съответния цвят.... на мен лично вторият вариянт ми се вижда по-надежден
  7. Малко късно се включвам. Ако искаш нестандартна боя или лепенки, колата трябва да се снима в КАТ, сменя се и талона. По принцип е разрешено... вижте голяма част от фирмените коли с реклами отстрани... просто отиваш и "щрак Марийка на портрет" До колкото си спомням условието за снимане е когато лепенката, оцветяването и/или др украса, заемат повече от 25% от колата... сега как го изчисляват не знам Мой приятел я беше правил тази процедура, единственото усложнение.. е чакането с часове :plane: ти изглежда супер!
  8. MoJo

    Снимчици на МИЦКИ

    За феновете на Галант - много снимки разделени по години на модела. Страницата е на чешки, но пък снимките са страхотни и не ти трябва знание на чужд език за да видиш, че това е кола :first: ЦЪК Тук
  9. MoJo

    Климатик

    Охххх не е една беля Честно да ти кажа, мисля, че са Gates всички без двата ангренажни, които са си :mitsu-smiley: Досега винаги с такива съм карал и мисля че са добри. Ще погледна все пак ако е хлабав, ама с моя късмет май ти ще излезеш прав Между другото до колко да го стегна за да не трябва без време да търся чорапогащи ;) А и другото... както казах само на студена кола свири. Ако съм карал и след половин-един час, преди да изстине напълно, я запаля не свири. Малко офтопик.... ама ме налегна една носталгия като видях от къде си...........едно време във "Витамина" Стамболийски какви невероятни сокове и лютеници правеха....
  10. MoJo

    Климатик

    Ремък ще е. От последната смяна при палене изсвирват за малко и после не, а ако е студен двигателя и тръгна да давам газ докато свирят понякога не й стига ток и оборотите падат на около 500 за малко и съвсеееееем леко светва лампата на акумолатора. Питах човека, който ги сложи да не са хлабави... а той вика сега са нови и трябвало да са наместят, да не съм се притеснявал?!?!?! Да ама вече бая време се "наместват" Днес ще видя да го стегна. Нали само този за алтернатора или и друг може да е?
  11. MoJo

    Тунинг абсурди !

    ето още няколко "шедьовъра" на човешкото безумие.... http://www.net-games.biz/funny-pictures/pictures/139.jpg http://www.cars.justelite.net/wp-content/uploads/2007/12/41_pics_54264.jpg http://www.bestofpps.com/img/funny/LADA-Car-Tuning.jpg
  12. Явно не съм се изразил точно. В руската страница всички части на активното ги намерих като отворих категорията задно окачване. А като се отвори там е и компресора и предните амортисьори и ресерворара за въздух и всичко останало което е под капака .... може би е грешка на страницата
  13. На Субару няма да стане. Както каза един познат, който ми подържаше колата едно време, когато го питах няма ли да стане, той вика "Не, на Субарото е като на Икарус" ?!?! Номера на рамата е JMBSNE33ANZ501150 А ето ги и частите Предно: ЦЪК Задно: ЦЪК Активно: ЦЪК Единственото, което не разбирам е защо активното е група задно окачване при положение, че почти всичко, което е изброено там се намирa под капака отпред.
  14. Не съвсем, но имах познати там.
  15. Преди всичко благодаря ви за бързите отговори. 1. В отговор на BAlexandrov. Всички знаем колко е надеждно Мицу... караме го, подържаме го, кефим му се... няма да си правим реклама. Но.... карам с тия амортисьори над 120 000 км ... и вече им е време, поне на 2 от тях (айде някой с друга марка кола да ми каже да е карал толкова без проблеми) (втора скоба самите амортисьори са ОК, проблема им е износване на гумата, която е вуздушна възглавница и изпуска въздух вече... няма вечни неща) За компресора... винаги евтиното излиза по-скъпо. При износване на гумички тук и там компресора се товари повече, съответно буталото става на сол защото вместо да върти само когато пътя е неравен помпа постоянно :( Правил съм го вече 6 пъти ама няма живот в него. 2. DJ Tymbi, преди всичко благодаря за бързия отговор. Обаче ще кажа "не". Предлагали са ми го. Може и всички останали, които ми четат мнението да решат, че съм "балък" или каквото искате... ама мисля, че това е едно бижу, което бих изхвърлил на боклука ако сложа обикновено окачване. Това прави обикновената "барака" (каквито епитети съм чувал по нейн адрес) нещо "по-интересно". Абе ... не е гъзария (с извинение) просто е болест, страст, мания.... Не знам... предвид факта, че съм доста "бос" на тема коли, но си мисля, че това е да си вземеш VR4 или 3000GT и да му сложиш двигател на Astra за да харчи по-малко... Верно сравнението може и да е глупаво, но друго в момента не намирам. Преди всичко, благодаря ти за информацията, че пазара на части не се е променил. Ще взимам от тук ако не намеря по изгодна оферта преди да се прибера. Но съм сигурен, че ще го видиш на живо и ще се обедиш защо съм толкова побъркан за този митцу- :plane: Винаги и само :mitsu-smiley: защото :rulez:
×
×
  • Създаване...