Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Най-активни потребители

Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 08/14/2017 във всички области

  1. Още по-сдъвкано, през 2006г Мицубиши променят за GDI двигателите, маслото да има европейският стандарт ACEA A3 в комбинация от вискозитетен клас SAE 10W-30. Също така иска сулфатната пепел в маслото да не бъде в много високи граници, защото прави нагар по клапаните и горивната камера. В България много малко фирми за масла внасят SAE 10W-30 масло. Комбинацията от SAE 5W-30, ACEA A3/B4 (европейска категория на масло за бензин и дезел), както и последният по съвременост американски бензинов стандарт API SN, я правят чудесен избор. На двигателя ще му е по-леко и нагара ще е малко. Той ще се е увеличил спрямо анализите на Mitsubishi от 2006, но нищо не може да се направи. Дори и да сложиш 10W-30 масло. Затова важното е маслото да е "съвремененно" и да вдигнем качеството на формулата (синтетика), отколкото гъстотата (полусинтетика). И не на последно място, двигателя има конструктивно особености, които изискват масло с по-нисък вискозитет, отколкото фактора изминати километри. От отзивите че за 9000км си долял 400 мл, говори че техническото му състояние е добро. Тогава даже си закъснял да сложиш по-подходящо масло и да чуеш двигателя да работи, така, както никога до сега. Поздрави
    1 точка
×
×
  • Създаване...