Аз чистих моя дросел на същия двигател. След това и при мен държеше 1200 оборота, защото се отпуши от наслагванията около клапата и влизаше повече въздух. Най-грубия начин по който си я настроих е, като загрях двигателя и го загасих. Откачих акумулатора за известно време и го закачих и я запалих. След това на загрял двигател държеше 1200 оборота и от винта на жилото за газта си ги свалих на 750. Обаче след това ти трябва мултицет и ключе 8. На загасен двигател се настройва ключа на празен ход, за да знае компютъра кога си пуснал педала на газта. Там е много пипкаво и има информация в сервизната книга как се прави. На кратко се откача 4 пиновата букса на датчика за положение на дроселовата клапа и както сочи датчика нагоре се връзва мултицета със щипки за горния и следващия пин на режим зумер. Отхлабват се двата болта на датчика,за да се завърта. Трябва като е пуснат педала на газта между двата пина веригата да е затворена от ключа в датчика и да пищи зумера. На 0,65мм от регулиращия болт за оборотите, като натиснеш жилото на газта трябва да спре да пищи и да е прекъсната веригата.