Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Най-активни потребители

  1. MusicMAN

    MusicMAN

    Потребител


    • Точки

      3

    • От него общо

      184


  2. RosenStankov

    RosenStankov

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      24


Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 08/06/2016 във всички области

  1. Премери дали на новото стъпково са му здрави намотките. Всяка намотка трябва да има по около 33 ома съпротивление. Ако намотките са здрави .Това стъпково се разглобява, поне при мен е така. Взимаш тогава ротора с лагерите и клапата (вътрешностите) от старото ти стъпково и ги монтираш в корпуса на новото стъпково. Най-вероятно на старото са ти изгоряли намотките на статора(външната обвивка на стъпковото). Виж тази схема за измерване
    1 точка
  2. Valboss мерси за изчерпателното инфо беше приятно четиво. При всяко положение компромис с мойто мицу няма да направя. Ще натиснем бюджета но ще сложа правилния модел възможно най-скоро при dj tumbi даже тайно се надявам да събера и за едно сваляне и почистване на дросел 😎
    1 точка
  3. Като я запалиш студена на какви обороти стартира? Стартира ли на по-високи и да падат до 1200? Възможно е новото стъпково моторче да е засякло на една позиция и то да не работи. Друго което може да пробваш е да откачиш моторчето и да запалиш с откачено моторче. При мен така с откачено моторче стартира на 2000 оборота и така си стои без да падат. Това ще покаже, че моторчето се е отворило докрай и значи се движи. Самото моторче свалял ли си го да го почистиш? При мен се разглоби и му се виждаха лагерите даже и бяха малко клеясали и ги раздвижих с WD40. Този дебитомер е без жичка. Това което си видял е температурен сензор. Този дебитомер се разбира дали работи само на диагностика с компютър и се гледат данните от датчиците в реално време. Аз хъм ходил при Милен от Пловдив и там съм си гледал моите данни и съм си проверявал дебитомер.
    1 точка
  4. Аз чистих моя дросел на същия двигател. След това и при мен държеше 1200 оборота, защото се отпуши от наслагванията около клапата и влизаше повече въздух. Най-грубия начин по който си я настроих е, като загрях двигателя и го загасих. Откачих акумулатора за известно време и го закачих и я запалих. След това на загрял двигател държеше 1200 оборота и от винта на жилото за газта си ги свалих на 750. Обаче след това ти трябва мултицет и ключе 8. На загасен двигател се настройва ключа на празен ход, за да знае компютъра кога си пуснал педала на газта. Там е много пипкаво и има информация в сервизната книга как се прави. На кратко се откача 4 пиновата букса на датчика за положение на дроселовата клапа и както сочи датчика нагоре се връзва мултицета със щипки за горния и следващия пин на режим зумер. Отхлабват се двата болта на датчика,за да се завърта. Трябва като е пуснат педала на газта между двата пина веригата да е затворена от ключа в датчика и да пищи зумера. На 0,65мм от регулиращия болт за оборотите, като натиснеш жилото на газта трябва да спре да пищи и да е прекъсната веригата.
    1 точка
×
×
  • Създаване...