Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. somalietsa

    somalietsa

    Модератор


    • Точки

      1

    • От него общо

      2,352


  2. mmotors

    mmotors

    Член на клуба


    • Точки

      1

    • От него общо

      3,003


  3. mustaghata

    mustaghata

    Потребители


    • Точки

      1

    • От него общо

      6


Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 03/01/2011 във всички области

  1. Здравейте , От известно време в ръцете ми има един прекрасен звяр , наречен Митсубиши Аутлендър 177 кс ! Искам да споделя мнение , поради факта, че много почитатели и стари , и нови , и бъдещи, си задават и задават по форумите въпросите, за които накратко ще ви дам инфо ! А въпроса е бил , защо точно Аутлендър , предимства и недостатъци , разходи за гориво и подръжка[/b] и моето лично мнение за автомобила след 5 000 км пробег! Искам да уточня , че от 7 години управлявам само японски автомобили, хората около мен също и от тази страна мога да се нарека щастлив човек , така че мнението ми е малко субективно, но малко ! Не съм спец, но ще споделя това което виждам и научих от Митсубиши ! Карам Митсубиши Аутлендър 177 кс, модел 2011 , ръчка , Интенс+... Предимства: 1.Произведен е в Япония. 2.Двигателя е на Митсубиши - 177 кс / другият 140 кс е абсолютно същият , 2,2 - Митсубиши , просто с компа е "скопен" - да ме извиняват дамите ,в последствие със смяна на софтуера , може да стане 177 кс / 3.Двигателят е с ВЕРИГА , НЕ Е с ремък. 4.Автомобила отвътре е доста просторен - широк / макар че го сравнявам с Мазда5-предният ми автомобил /,на задните седалки се стои комфортно. 5.Разходи за гориво - средно 8/100 , градско - 9 или 10 , междуградско - 90 км/ч - около 5,9 , 120 км/ч - около 7 , 150 км/ч - около 8 , 180 км/ч - около 12 (всичко споделям на база компютър , само общият разход 8/100 е от реални зареждания - за уточнение на компа показва същия ). Най високата скорост , пробвана от мен е 200 - нямах време да погледна разхода - на тази скорост автомобила се държи добре , имаше вътък за още , не посмях да пробвам ! Мисля , че след около 10 -15 000 км разхода ще падне с около литър - така ми се е получавало при почти всички коли ! 6.Саундът е убийствен ! 7.Дърпа добре за килограмите си , в началото е малко муден - до около 1 500 оборота ... 8.Аз лично не харесвам задната пета врата , предпочитам да се отваря настрани , но от прагматична гледна точка е направена перфектно с този падащ борд - удобен е , за пикник да не говорим ! 9.Две ужасно удобни екстри - завиването на фаровете и отваряне без ключ ! Мисля , че са серийни ! 10.Возия - леко твърда , но леко ! 11.Шум в салона - почти не се долавя! 12.Стабилност на завоите - препоръка е да се кара в режим 4x4 почти през цялото време , особено зимата / да не говорим за дъжд / - разхода между само предно предаване и 4х4 е символичен ! Може би само предно се използва в сухо време , на дълъг път ! 13.Още две удобни екстри - Bluetooth /на мен ми се налага непрекъснато да говоря в автомобила, особено когато пътувам сам / и USB вход ! 14.Системата за стабилност наистина стабилизира автомобила /случвало ми се е на заледен завой да ме изкара от него без проблем / и все пак не влизайте зверски в завои - автомобила си е висок ! 15.Седалките са много удобни за дълъг път , особено шофьорската ! 16.Има седем места - важно и за фирми и за големи семейства ! 17.Офроуд - не съм го пробвал на планина и в гора , само на сняг - на сняг се държи добре ! 18.Муцуната му е жестока ! Недостатъци; 1. Няма подгряване на седалките - за мен е удобна екстра! 2. Малко муден при тръгване , но малко ! 3. Гумите са с особен размер и са 18 цола - скъпи са / е все пак караш джип /! 4. Сервиза е на 15 000 , а не на 20 000 както другите двигатели ! Разходи : 1. Дизел - около 8/100 средно ! 2. Сервиз - на 15 000 - около 320-360 лв крайна сума, на 30 000 - около 420-450 лв. 3. Гуми - летни - около 350 едната , зимни около 500 едната - доколкото са ми споделяли се слагат зимни по-малки със 16 цола джанти , за да са по-евтини. 4. Ремък не се сменя - колата е с верига ! 5. На около 120 000 евентуално се сменя PDF филтър - не съм сигурен , но мисля че е около 1200 лв. / между другото маздата е на 150 000 и този филтър не и е сменен , така че.../. 6. Гаранция - 3 год или 100000 в цяла Европа - 24 часа , 365 дни в годината. Препоръки: 1. Не карайте в града на високи предавки - евентуално се запушва ПДФ филтъра / просто вместо трета-втора , вместо четвърта-трета , подържайте над 1500 - 2000 оборота.Не жалете колата , тя е за да се кара , разхода се дига само с около 0,5 градско ! 2. През по голямата част от годината карайте в режим 4х4 ! Опитах се да отговоря на доста въпроси от форумите за новите Аутлендъри с японски двигатели ! Ако нещо съм пропуснал, извинявайте и въпросвайте ! Ако съм малко субективен - също ! Пожелавам на колегите от форума да се наслаждавате на марката Митсубиши , на всички колеги с всякакви марки - КАРАЙТЕ БАВНО и безаварийно каране !!!
    1 точка
  2. Хайде да разведрим малко обстановката с нова доза разархивирани СРС-та
    1 точка
  3. Използвам темата на колегата да кажа, по миналата година си купих акумулатор докаран от Австрия, чисто нов, без гаранция, марка Banner. Карах го тогава на мондео 2000 куб. бенз. Сега е на баща ми на колата 1.6 бенз. Втора зима бичи малкия дзвер без забележки. Малък, малък.....много малък - 36А/ч :icon_thumbup: Малко по - голям от този на АТВ-то ми Има явно доста голям стартов ток, щото ги върти двигателите при минусови температури, че им се завива свят. Та, това е марката :rulez: Съвсеееем друг е въпроса в качеството на продукцията за източния и западния пазар :mad:
    1 точка
×
×
  • Създаване...