Премини към съдържание

Най-активни потребители

Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 11/25/2010 във всички области

  1. ... при намаляване от 50 км/ч и идва кръстовището, на което ще завием надясно например. Караме на трета и искаме да преминем на втора. На 30 метра от завоя отнемаме газта, 25 метра - натискаме спирачката и намаляваме до 30 км/ч. Остават по-малко от 10 метра, а още сме на трета, искаме да завием на втора. Особено ако сме зад волана на вр-4 и валяло. Популярният начин е просто да превключиш на втора без да го мислиш - съединител докато още си на спирачка, ръчкаш втора скорост, пускаш съединителя независимо преди или по време на завоя. Може и с натиснати двата педала да минеш, няма голямо значение, тъй като не се състезаваме, сухо е и гумите все пак дават задоволително сцепление. Дори при тази елементарна операция (смяна от ІІІ на ІІ предавка) може да се вложи финес и въображение. Ето как: достигайки заветните 30 км/ч докато пръстите на десния крак натискат леко спирачката, левият крак натиска съединителя, а с петата побутваш леко газта до към 2200 оборота, ръчкаш енергично втора, отпускаш левия педал и си завиваш. Още по-ефектно (и е важно да е плавно) е когато връщаш втора от 50-60 :icon_doh: . Трябва да ритнеш газта повечко - докъм 4000 оборота и като пуснеш рязко съединителя (при този начин винаги го пускам от раз и обикновено целя оборотите, т.е. няма сецане) не трябва да се усети че си превключил. Трябва повечко прецизност, защото силите са повечко. Скучно ми е в момента и затова написах толкова много, а не че е толкова важно та съм отделил това време п.п. Обаче не стигам газта на бишито. Педала на спирачката хваща още горе, а газта е разположена доста по-ниско и не мога да си извия толкова глезена. Трябва ми по ниска спирачка и по-малко разстояние м/у газта и спирачката. После е лесно.
    1 точка
×
×
  • Създаване...