-
Статистика на сайта
-
На линия са 0 потребителя, 0 Скрити, 7 госта (Виж списъка)
- Все още няма регистрирани потребители в момента
-
-
-
-
-
Мнения
-
От Иван Вълков · Публикувано
Така днес смених задните амортисьори + прижините с чисто нови. Ами помислих че съм решил проблема докато не заходих за паркинга на работа. Определено започва да ме напряга този проблем. Поне се успокоявам че амортисьорите имаха луфт във хода както и ляво дясно. Задницата вече не приклекнала като на Немска овчарка. Като следващ виновник набеждавам тампоните на стабилизиращата щанга - Феби. Обмислям да поръчам ОЕМ да видич дали ще се реши проблема. -
От Иван Вълков · Публикувано
Здравейте, Без да съм виждал колата но си мисля че проблемът Ви не е стъпковия мотор. Опишете: Какво точно се случва на студен двигател при опит да запалите? От колко време шофирате колата на газ? На колко време е бензина в резервоара? Според опита ми с тази кола по скоро си мисля че имате запушени инжектори, или друг проблем по бензиновата система - помпа, регулатор, инжектори. Иначе конкретно на Вашия въпрос : Стъпковия мотор се намира на дроселовата клапа, от долната страна от към рейката. Може да се ориентирате, като проследите гуменото гофре на въздушния филтър където е свързано с дроселовата клапа. -
От rsubev · Публикувано
Здравейте, имам следния проблем. Mitsubishi Outlander 2000 кубика газ бензин на студено не може да пали. При топъл двигател е безотказна. Казаха ми стъпков мотор може ли да ми препоръчате майстор. -
От Бат Диди · Публикувано
Здравейте. Моля за информация откъде в България мога да си купя оригинално масло за ръчна скоростна кутия на LANCER VIII WAGON SPORT ? Данни за колата - 4G63 / 2,0 / 135 К.С. През последните години превключват трудно скоростите, особено на загряла кола. При движение от трета на четвърта и обратно. В спряно положение на загряла кола също. Задната също трудно превключва. На моменти в спряно положение трудно се включват първите предавки, сякаш лостът опира в стена и не продължава коректно. При студен автомобил първите километри всички скорости се превключват лесно и много леко. Съединителят отделя около средата. Навъртяни колометри около 220 000. Преди 4 години смених маслото с ENEOS 75W-90, поради същата причина. Нямаше ефект. Сега се опитвам да тръгна отнякъде, за да реша проблема генерално. Обърнах се към БАЛКАН СТАР - Варна, за да ми помогнат с информация относно модел оригинално масло MITSUBISHI...тъжна история относно обслужването. Батковци и каки на бюра. Отговор - "Нямаме информация в програмите ни за това какво масло като вискозитет и т.н. да се налее в скоростната кутия за толкова стар модел..." Можем да помогнем само за нови и доста млади автомобили. Моля, ако имате информация и координати да споделите откъде да си купя истинско масло за тази кола в България. Може и да не е оригинално, но да е добро за тази кутия. После, ако отново продължава ще мисля за другите неща. Надявам се да не е проблема в скоростната кутия. Каква роля играят хидравлична помпа активатор на съединител, горна и лагер помпа или нямат касателство въобще с моя проблем. Извинявам се за дългите обяснения! Благодаря на всички! -
От Иван Вълков · Публикувано
Благодаря за отговора….. тези неща са прегледани многократно и всичко е здраво. До преди малко с още двама монтьори умивахме от къде може да идва въпросното пукане. С оглед на това че всички тампони за здрави без видимо скъсване или умекване предположението бе за задържащ амортисьор…… просто на студено всичко е наред но стопли ли се започва да припуква при бавен ход. Нещо като амортисьорите на багажника….. ще се сменят два броя задни амортисьора пък да видим….
-
-
Теми