-
Статистика на сайта
-
На линия са 1 потребител, 0 Скрити, 21 госта (Виж списъка)
-
-
-
-
-
Мнения
-
От ferrarko · Публикувано
Провери с мултицет дали има напрежение в кабела. Може да е изгорял предпазитела или да се е прецакал кабела. -
От СВИЛЕН.М · Публикувано
Лансер 10 1.6 бензин. Беше затегнал вентилатора, взех здрав, но не се завърта. -
От pokepa · Публикувано
Преди няколко дни огледах отдолу колата на канал и забелязах, че маншона на предно дясно външно каре е скъсан. Купих нов на FEBEST и скоро ще се сменя. Километражът вече показва 180 500 км. Днес стават 2 седмици, откакто купих колата. Впечатлен съм, как се кара с лекота - набира с малко обороти, тръгва почти без газ или с много малко газ. Усещам 600-те кубика по-голям по обем двигател и 56-те коня повече в сравнение с предишната ми кола. Скоро ще се монтира газов инжекцион. Купих оригинални лети джанти 16-ски и скоро ще им купя и гуми за тях 215/70. А сегашните оригинални 18-ски лети джанти с гуми 225/55 ще ги продам. -
От Todorov19 · Публикувано
Здравейте, искам само да попитам, не можах да намеря нищо в интернет за това, та докато чистех колата, намерих два кабела които не бяха свързани никъде, и се чудя за какво са пиле на единия LH на другият RH очевидно ще е Right и Left но не знам за какво, колата е 1997 115 коня, https://ibb.co/4VfCDMD -
От BojidarBojinov · Публикувано
Здравейте, Отдавна не съм писал във форума, но ето че отново се налага Става дума за Пежо 4007, бензин, автоматик на реални 202 000 километра. Аз съм втори собственик на колата. Колата се кара на бензин и газ и се обслужва редовно. Преди 3 дена без никаква симптоми при спиране на стоп колата изгасна. Запалин, но на следващия стоп (след 20-тина метра), отново изгасна. Преминах на бензин и продължих без никакви проблеми. Предположих, че е нещо с газовата уредба и си запазих за предстоящата седмица профилактика в специализиран сервиз. Вчера, обаче ми направи доста странно поведение: на прав участък, скорост около 50 км. колата изведнъж загуби мощност, оборотите започнаха да играят в много широк диапазон ) 700-2200 и на таблото ми светна жълто съобщение за АБС и изискване за сервизна намеса. С хиляда зора стигнах до най-близката отбивка и спрях. След около 5 минути при изгасен двигател (докато се обадя на момчето, което ми обслужва колата) запалих колата на бензин и се оридвижих без никакъв проблем до сервиза. Компютъра беше показал грешка P2135 и вторична грешка на ABS. След изчистването на грешката се прибрах отново без проблем. При тестването на дроселовата клапа се оказа: 1. Че при отпуснат педал е отворена на около 5% 2. При натиснат педал е отворена на около 95% 3. Има известен лаг между нарискането на педала и отварянето на клапата Клапата е почиствана преди около 1 година. Не знам дали има нещо общо с конкретния случай, но това лято започна да ми изчезва звука на централното заключване. Интересното в случая беше, че когато времето е горешо и колата се е нагряла - звукът работи без проблеми, но ако е на сянка - звука го няма. Иначе самото централно, вкл. и сигнализацията си работят без проблем. Моля за идеи какво може да е станало! Самата грешка с дросела не ме притеснява сама по себе си, но съобщението за ABS и аварийния режим ме тритесняват. Четох по руските форуми за подбна грешка P2135, и извън стандартните сензори на педал, понякога грешката се поражда от дефектирал компютър на колата (При първата генерация Аутлендъри посочват, че подобна грешка е симптом за повреда в компютъра). И последна информация, не съм се възползвал от сервизната акция на Пежо за подмяна на ЕТАКТ-а (поста за странното поведение на Пежо от преди 9 години отново е мой: Интересувам се и от това, дали мога да заменя компютъра, ако е дефектирал с такъв от Пежо 4007, произведен 2015 г. Надявам се някой да може да помогне с идеи за диагностика на проблема. Предварително благодаря на всички, включили се в дискусията!
-
-
Теми