Гледал съм видеа, в които се навива щуцер на мястото на свещта, в който щуцер се вкарва въздух от компресор. Така сгъстения въздух държи клапаните да не паднат в цилиндъра. И така сменят гумички на клапани без демонтаж на главата. Навремето по подобен метод баща ми сменяше на Ладата гумичките, само че имаше специален инструмент, чрез който през отвора на свещта бъркаше и подпираше клапана. Но с компресора е по-сигурна работата, защото няма как да изтървеш клапана и да падне в цилиндъра.
Та, Анди, смени ли гумичките на Галанта?
Колеги някой зне е ли читав диагностик за Mitsubishi ASX 2.0 бензин 2020?
Но, диагностик, който въз основа на live data да определи точно къде е проблема ,а не да прави предположения-може да това, може да онова ,може да е трето.
Омръзнало ми е от такива диагностици.
На колата дава грешка при четене Р1528(.Intake Manifold Runner Control Bank 2 Stuck Open)
Също и Р0171 бедна смес от време на време.
Според това ,което четох и двете грешки са свързани с вакуума.
Проверен е и в нормите е и няма пропуск.
Колата работи също на газ. Днес ходих пак на моят газаджия ,който много уважавам за уменията.
Според диагностика първата ламда сонда работи мързеливо-ту дава 0.16-0.20V ту 0.8V по неясни причини на бензин.
Но, преди да търся смяна трябва да съм сигурен, че тя прави този проблем.
И защо да е свързана с код Р1538?
Някой знае ли kъде е този датчик в двигателя :Mitsubishi ASX 2.0 , 150kc ,2020.бензин?
Напомням - ако някой има нужда - и гумите са перфектни, и джантите са перфектни.
Мога и отделно да ги продам, ако някой иска само гуми или ако някой иска само джанти.
Свързах се със Силвър Стар - Варна. Бележчицата струва "само" 198 лева! Луда работа! Направо не познават парите - за един лист хартия с няколко реда текст - 200 лева!!! Направо съм потресен!!!