Премини към съдържание

  • Статистика на сайта

    24,313
    Регистрирани
    1,241
    Най-много тук
    PAVLIN_76PETROV
    Последно регистриран
    PAVLIN_76PETROV
    Регистрация
  • На линия са   0 потребителя, 0 Скрити, 52 госта (Виж списъка)

    • Все още няма регистрирани потребители в момента
  • Мнения

    • Привет, смъкваш жапката до долу и я откачваш от куките - внимаваш с амортисьора отзад. Зад нея долу в ляво се намира моторчето което задвижва клапите и крана за топло-студено. Провери визуално дали се движи при промяна от таблото. Поздрави!
    • Здравейте.Имам проблем с климатроника на колата,Когато я купих преди 5г.,обръщаше трудно от топло към студено и обратно,Последно време когато започне да духа горещо не иска да обърне на студено,камо ли да потдържа някаква температура средна.Тряваше да я оставя да истине за една нощ и тогава оставаше на студено.В момента остана на топло и не иска да обърне клапата.Къде да търся проблема?Нещо датчик ли е или вътре някакви моторчета?Моля който знае да ми пише.Колата е Грандис дизел.2006г.Благодаря.
    • Ето няколко насоки и препоръки, които може да са ти полезни: Според описанието ти, показанията на температурния датчик са доста странни (-45 до -40 градуса при реална температура от 25 градуса). Това може да означава, че има проблем в самата верига, която свързва датчика и ECU-то. Провери още веднъж всички връзки и жици между датчика и ECU-то за повреди, корозия или лош контакт.  Възможно е самото ECU да има проблем с обработката на сигналите от температурния датчик. Ако имаш възможност, опитай да замениш ECU-то с такова от донорската Carisma, въпреки че има разлики в моделите. Понякога може да се наложи да прехвърлиш само определени модули или компоненти. Можеш да направиш импровизиран тест, като използваш регулируемо съпротивление (потенциометър), за да симулираш нормална температура на двигателя. Това ще ти позволи да видиш как ще реагира ECU-то и дали ще има подобрение в паленето на двигателя.  Ако всички тези опити не дадат резултат, може би е добра идея да се консултираш с професионалист, който има опит с този тип автомобили и може да диагностицира ECU-то с професионално оборудване.
    • Фолирането зависи от майсторите. На мен на всичките ми мицубишита са ги фолирали без да свалят стъклата и са перфектни - изобщо няма луфтове и празнини при вдигане и сваляне. Има обаче нещо, което е много важно - да изкарат въздуха качествено и да подбереш правилния цвят от фолиото и процентите на затъмняване. Мен ме дразни изключително много тъмно кафявото фолио, което сложено на задното стъкло на една от колите ми ме влудяваше и поисках да го сменят с друг цвят и процент на затъмнение.
×
×
  • Създаване...