Kovacheff Публикувано 2 Май Сподели Публикувано 2 Май Здравейте колеги. Прочетох доста теми във форума, но не се припознах в никоя от тях. Имам нужда от съвет, защото от като съм купил преди 7 месеца моя Grandis съм го карал само 2-3 седмици всичко на всичко. Малко предистория: Закупен с проблем, пушеше синьо и целия ауспух беше омаслен. След преглед и диагностика в сервиз, установиха, че хвърля масло директно в колекторните тръби. Следва ремонт - Нова глава(старата са открити микро пукнатини, евентуално от прегряване), нови лагери на бутала, сегменти, клапани и т.н., както си е по учебник. Масло Rowe 10W40 + Филтър Mann. След 1000 км, маслото беше сменено с Castrol 5W40 Текущ проблем: В момента, в който двигателя достигне работна температура и лампата за нивото светва веднага(Оранжевата лейка с вълничка отдолу) Веднага взех един датчик за маслото Bosch и го сменихме в сервиза. Никаква промяна. Когато е студен двигателя не свети, като загрее и светва лампата. Не се влияе от обороти и т.н. За пробег 2000 км, маслото не е мръднало, показва макс на щеката(проверено няколко пъти на студен двигател сутрин) Моля за идеи, защото троша пари по сервизите да си експериментират с колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kovacheff Публикувано 7 Май Автор Сподели Публикувано 7 Май Ъпдейт По празниците направихме около 1000 км, без никакъв проблем, освен тази сутрин отивайки на работа видях как за половин секунда пресветна червената лампа. Оставих колата 30 мин да изстине и проверих маслото. Всичко си е наред. Дали маслената помпа има проблем, въпреки че я замерваха? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boiski Публикувано 28 юни Сподели Публикувано 28 юни За червения чайник измери налягане на маслото и ако е в норма най-добре смени датчика за налягане (20-30лв е оригинал). Чел съм, че често умират. Аз карам 30к с понякога мигащ чайник като се загрее яко и на ниски обороти, купил съм датчика ама още не е сменен. Първо искам да замеря налягане...макар че щом за 30к нищо не е станало, нито пуши, нито доливам 5в30, значи много вероятно да е самия датчик. За жълтия чайник нищо не мога да кажа. Щом е сменен значи проблема е друг...нещо се бъзика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.