Премини към съдържание

Тропане в предно ляво колело


Препоръчано мнение

Здравеите Колеги. Карам Галант 4G63 98г. Преди около един месец скочих на околовръстното в една много голяма дупка и от тогава имам тропане което се усеща в центъра на предницата, когато предно ляво колело мине през неравност.При удара се изкриви джантата на предно ляво колело. Шарнирите и биалетата ги рециклирах при Наско на Антон Кецкаров.Смених втулките на стабилизиращата щанга но проблема си остава. Когато хванеш полуоската тя играе навътре навън и издава тропане. Въпросът ми е възможно ли е да се е счупило вътрешно каре?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите Колеги. Карам Галант 4G63 98г. Преди около един месец скочих на околовръстното в една много голяма дупка и от тогава имам тропане което се усеща в центъра на предницата, когато предно ляво колело мине през неравност.При удара се изкриви джантата на предно ляво колело. Шарнирите и биалетата ги рециклирах при Наско на Антон Кецкаров.Смених втулките на стабилизиращата щанга но проблема си остава. Когато хванеш полуоската тя играе навътре навън и издава тропане. Въпросът ми е възможно ли е да се е счупило вътрешно каре?

При счупено вътрешно каре ще се усещат вибрации при ускоряване..........вибрациите понякога са толкова големи, че се усещат и на волана дори( то няма как иначе)

Щом ти играе полуоската навътр - навън ,значи че зегерката на карето не е влязла добре в улея ,който се намира на външното каре вътре в сепаратора му,там където влиза полуоската в карето на шлици.............ако има такова движение значи че полуоската не е влезнала в карето и следователно на някой завой може и да се извади от карето.Може и друго да стане в този случай - тази зегерка ограничава полуоската именно да не се движи навътр- навън, това е лошо тъй като ако полуоскта опре от вътршната страна на карето или по точно на камбаната на карето , то при завоите полуоскката ще почне да се размазва......все едно да млатиш с чука по нея отгоре й ,и с течение на времето ( а то идва доста по бързо от коклото си мислят някои хора) карето ще блокира и не дай си боже да е на завой с висока скорост иииии..............ще спреш в храстите в най добрия случай........после осв каре ще трябва да сменяш и полуоска защото от нея нищо няма да стане............

Но тропането може да е и от амортесиор , или от тампона му отгоре..........възможно е и шарнирите ти да потропват ,нищо че са рециклирани, кой шарнир рециклира? Освен тези неща , може и горния носач да има проблем и той да тропа, я шарнира му, я тампончетата на осите за захващането му към купето..........Провери и тия неща ...........

Освен това при скачания в такива дупки и последствията след това съм 80% убеден че имаш крив долен крив носач.............ходи ли да ти замерят геометрията? Ако не , то отиди докато е време............другото което можеш да направиш е да си го замериш с примерно сантиметър или шублер като използваш ръба на джантата спрямо калника....мериш назад към задната част на калника, там където почв примерно калобрана..........така и на двете предни гуми ги провери и установи дали има разлика...........ако има разлика ,това значи че едната гума е по назад спрямо другата ,което значи че имаш крив долен крив носач или евентуално нещо друго............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При счупено вътрешно каре ще се усещат вибрации при ускоряване..........вибрациите понякога са толкова големи, че се усещат и на волана дори( то няма как иначе)

Щом ти играе полуоската навътр - навън ,значи че зегерката на карето не е влязла добре в улея ,който се намира на външното каре вътре в сепаратора му,там където влиза полуоската в карето на шлици.............ако има такова движение значи че полуоската не е влезнала в карето и следователно на някой завой може и да се извади от карето.Може и друго да стане в този случай - тази зегерка ограничава полуоската именно да не се движи навътр- навън, това е лошо тъй като ако полуоскта опре от вътршната страна на карето или по точно на камбаната на карето , то при завоите полуоскката ще почне да се размазва......все едно да млатиш с чука по нея отгоре й ,и с течение на времето ( а то идва доста по бързо от коклото си мислят някои хора) карето ще блокира и не дай си боже да е на завой с висока скорост иииии..............ще спреш в храстите в най добрия случай........после осв каре ще трябва да сменяш и полуоска защото от нея нищо няма да стане............

Но тропането може да е и от амортесиор , или от тампона му отгоре..........възможно е и шарнирите ти да потропват ,нищо че са рециклирани, кой шарнир рециклира? Освен тези неща , може и горния носач да има проблем и той да тропа, я шарнира му, я тампончетата на осите за захващането му към купето..........Провери и тия неща ...........

Освен това при скачания в такива дупки и последствията след това съм 80% убеден че имаш крив долен крив носач.............ходи ли да ти замерят геометрията? Ако не , то отиди докато е време............другото което можеш да направиш е да си го замериш с примерно сантиметър или шублер като използваш ръба на джантата спрямо калника....мериш назад към задната част на калника, там където почв примерно калобрана..........така и на двете предни гуми ги провери и установи дали има разлика...........ако има разлика ,това значи че едната гума е по назад спрямо другата ,което значи че имаш крив долен крив носач или евентуално нещо друго............

Здрасти. Благодаря за бързия отговор. Първо рециклирах кривия носач и му смених тампона. Потропването утихна но остана. Върнах колата в сервиза и там рециклираха и другия долен шарнир, вътрешен накрайник и биалета. Потропването остана- отново я върнах вчера оказа се че всичко е ОК по окачването, препоръчаха да сменя тампони на успокоителната щанга. Да ама Не. И това не е .Днес ходих при друг майстор и според него е нещо в полуоската. При ускорение няма тресене, при завои пак няма тресене нито щракане от каре. Най-силно тропане се получава по павета или бързо ускорение на павета когато подскача колата. При мръсна газ по павета нищо така изтраква ,че имам чувството че ще се разпадне. Когато хванеш полуоската с ръка и я разклатиш навън -навътре тропа и лувта е около 4-5 см. Възможно ли да се е счупила въпросната зегерка и тя във външното каре ли е или при вътрешното. Възможно ли е да е при влизането на полуоската в скоростната кутия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. Благодаря за бързия отговор. Първо рециклирах кривия носач и му смених тампона. Потропването утихна но остана. Върнах колата в сервиза и там рециклираха и другия долен шарнир, вътрешен накрайник и биалета. Потропването остана- отново я върнах вчера оказа се че всичко е ОК по окачването, препоръчаха да сменя тампони на успокоителната щанга. Да ама Не. И това не е .Днес ходих при друг майстор и според него е нещо в полуоската. При ускорение няма тресене, при завои пак няма тресене нито щракане от каре. Най-силно тропане се получава по павета или бързо ускорение на павета когато подскача колата. При мръсна газ по павета нищо така изтраква ,че имам чувството че ще се разпадне. Когато хванеш полуоската с ръка и я разклатиш навън -навътре тропа и лувта е около 4-5 см. Възможно ли да се е счупила въпросната зегерка и тя във външното каре ли е или при вътрешното. Възможно ли е да е при влизането на полуоската в скоростната кутия?

Вместо да гадая ,ела да ти видя колата ( но след шести май щото не съм тук) и ще ти кажа от къде е ............не си прави експерименти че може да ти излезе доста солено повредата........

Колкото до зегерката, просто може би я няма,защото ако я има и се е счупила, тя пак ще държи но при евентуално вадене от полуоската за смяна на карето примерно ,този който я вади ще види бая зор .............

Все пак си премери диагоналите както ти казах по горе........ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Вместо да гадая ,ела да ти видя колата ( но след шести май щото не съм тук) и ще ти кажа от къде е ............не си прави експерименти че може да ти излезе доста солено повредата........

Колкото до зегерката, просто може би я няма,защото ако я има и се е счупила, тя пак ще държи но при евентуално вадене от полуоската за смяна на карето примерно ,този който я вади ще види бая зор .............

Все пак си премери диагоналите както ти казах по горе........ :)

Благодаря. Къде и кога мога да доида да и хвърлиш един поглед.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...