lubenti Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 И така молбата ми е както написах в заглавието на темата, ако имаме колега с такова паджеро,да ми даде тел или кординати за да го разпитам по подробно за дадения модел на паджеро. Всякаква информация ще ми е полезна,здравина,слаби места,и тн. Пуснах тази тема най- вече и поради факта,че много малко инфо имаме за тези джипове или поне аз не успях да намера кои знае колко :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 ... Всякаква информация ще ми е полезна,здравина,слаби места,и тн...Колега, не съм собственик, но бях много близо до купуване на Паджеро Спорт (2004г) преди няколко месеца. Ще спомена първо негативните страни, които ме спряха от тази авантюра. Аз държах да е дизел, а този мотор е много остарял морално и това беше главния недостатък - много шумен, неикономичен и изключително бавен. Други отрицателни страни - остарял морално интериор, неудобни седалки, твърда возия. Положителните страни - много лесна за обслужване, доста добра проходимост, просто - 'работен кон'.Извода - ако ти трябва за семеен автомобил не бих я препоръчал, но за работен 4х4 е идеална. Ако мислиш да смениш Паджерото за Паджеро Спорт, не мисля че е добра идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 3 април 2008 Автор Сподели Публикувано 3 април 2008 Колега, не съм собственик, но бях много близо до купуване на Паджеро Спорт (2004г) преди няколко месеца. Ще спомена първо негативните страни, които ме спряха от тази авантюра. Аз държах да е дизел, а този мотор е много остарял морално и това беше главния недостатък - много шумен, неикономичен и изключително бавен. Други отрицателни страни - остарял морално интериор, неудобни седалки, твърда возия. Положителните страни - много лесна за обслужване, доста добра проходимост, просто - 'работен кон'.Извода - ако ти трябва за семеен автомобил не бих я препоръчал, но за работен 4х4 е идеална. Ако мислиш да смениш Паджерото за Паджеро Спорт, не мисля че е добра идея.Точно това съм тръгнал да правя :icon_blush: Лично аз съм се спрял на бензиновата версия която е пак 3.0 литра но 170кс. автоматик. Общо взето ще я ползвам за всичко, най-вече Софийско каране и Планинско защото си обичам лова като спорт. Лично на мене нормалното паджеро след 2000г повече ми харесва,но за съжаление се предлага само с 3.5 литров мотор GDI,които твърдо съм казал, че не искам. Много хора ми похвалиха 3.2 DID, но просто не ми се кара дизелова кола. Та за това се спрях на спорт след 2000г. Благодаря и ако има други колеги с мнения по темата,ще съм им много благодарен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 16 април 2008 Автор Сподели Публикувано 16 април 2008 Колеги понеже виждам,че няма между нас собственик на подобно паджеро към което съм се засилил да взимам, реших да ви питам друго и най-вече Миро!1- Като цени на обслужване разминават ли се драстично спрямо стария модел (спрямо мойто паджеро)?2- Дали автоматика на новото е здрав и надежден като на старото ?3- И най-вече дали има някакви чести дефекти които се появяват при спорта и здравината и надежността дали му е като на старото паджеро? П.С До тук това което разбрах е: често кривене на спирачни дискове ,среща се и появата на ръжда по шасито(незвисимо от годината),много твърда возия и често дефектирали амортисьорите. :icon_blush: Та хора ако сте чували нещо за този модел казвайте моля ви, за да не се заглоба в кола, която да не излиза от срвиза на Пламен :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 16 април 2008 Автор Сподели Публикувано 16 април 2008 Миро благодаря ти много :icon_clap: А по въпроса със смяната....единственото заради което го сменям е, че ми се кара по-нов джип и по-мощен. А за американскатра версия не се бях замислял,но ще проверя дали немога да си докарам едно американчеПак 10000К благодарности :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 16 април 2008 Автор Сподели Публикувано 16 април 2008 От към автоматика няма ядове особенно ако не е карано много 0ff-road, автоматика става за всичко друго с изключение - off-road.Сега като се замислих над думите ти. Има нещо което ме притесни. Аз, че няма да го плзвам за тежък off road ми е ясно, но като страстен ловджия и рибар понякога ще ми се налага да минавам някое друго кално баирче а досега с моита паджерка която е автомат не съм имал проблеми и все си мислех, че тази ще има същата проходимост с едни хубави гуми :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 16 април 2008 Автор Сподели Публикувано 16 април 2008 :icon_clap: Миро :icon_clap: От тук на сетне остава само едно...да направя семеиството от :mitsu-smiley: с + още едно :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 17 април 2008 Автор Сподели Публикувано 17 април 2008 Избора зависи от това кой и къде предимно ще се кара новото, лошото е че човек един път като покара джип не му се качва на лек автомобил, поне такива са моите наблюдения. И тука си много прав... :icon_thumbup: Аз лично като се кача от джипа на лекия автомобил имам чувството, че си търкам дупето по земята и най-вече е няма тази сигурност която изпитвам в джипа :mitsu-smiley: Но определено е най-хубаво човек да си има и джип и лека кола. Но ако трябва да избирам м/у двете ще оставя джипа :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.