Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги да попитам с моя проблем,паджеро2 2.5 направих ме му основен ремонт всичко ново бутала,лагери,ризи,обслужена глава,но маслената помпа е старата.Когато мотора загре хубаво на ниските ми присветва лампата за масло като дам леко газ гасне,също когато е престоял много лампата гасне след 3до 5 сек,този проблем доиде след втората смяна на маслото сега е с 15/40,също сменен датчик налягане оргинален,маслени филтри 3 смених но проблема си остана.Замерих ме налягането на 1000 и 200 об около 1 бар,на празен ход 0.30.От какво може да е проблема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

....0.30 бара е крайно недостатъчно ,трябва да е около 1.05=1.20 бара на пр. ход и напълно загрял мотор..... на маслената помпа има клапан, това е байпасен и чрез него се регулира налягането ,може да е от него.....

Може обаче да изпуска налягане от балансиращите валове ,има черупкови лагери, които ако не е ок там, може да има този синптом.....

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...