БГЛОВЕЦ Публикувано 17 януари 2021 Сподели Публикувано 17 януари 2021 Здравейте, от скоро ми се появи проблем с овър драйва.Не иска да превключи и мисля, че изрежда скоростите само до трета, без значение дали бутона е включен или изключен.Джипа е Паджеро 2 2.8 SuperSelect 1994 год.Ще съм благодарен за съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 януари 2021 Сподели Публикувано 17 януари 2021 Здравейте, от скоро ми се появи проблем с овър драйва.Не иска да превключи и мисля, че изрежда скоростите само до трета, без значение дали бутона е включен или изключен.Джипа е Паджеро 2 2.8 SuperSelect 1994 год.Ще съм благодарен за съвет.....проверете си клапаните в клапановото тяло в картера на ск. кутия,както електрически, така и механично..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БГЛОВЕЦ Публикувано 17 януари 2021 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2021 ....проверете си клапаните в клапановото тяло в картера на ск. кутия,както електрически, така и механично.....Понякога са оправя и превключва без проблем, но това е все по рядко.Казаха ми за едно жило от помпата към ск.кутия, но никаква промяна след регулировка.Тези клапани на диагностика могат ли да се хванат, ако има електрически проблем и ако е механичен при сваляне на картера ще има ли нещо видимо.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 януари 2021 Сподели Публикувано 17 януари 2021 Понякога са оправя и превключва без проблем, но това е все по рядко.Казаха ми за едно жило от помпата към ск.кутия, но никаква промяна след регулировка.Тези клапани на диагностика могат ли да се хванат, ако има електрически проблем и ако е механичен при сваляне на картера ще има ли нещо видимо.Благодаря!...не е от жилото, този проблем няма нищо общо с жилото, освен това жилото не тръгва от помпата......може да се направи диагностика, но ще ви трябва МУТ1 или нещо друго ,което може да тества старите протоколи на Мицубиши.....може да отчете грешка само ако има електрически проблем - ел. магн. клапан примерно,но ако е чисто механичен проблем, например клапан с пружинно действие,каквито има доста в клапановия блок, тогава грешка няма да отчете, тъй като протокола е много стар и няма "обратни връзки" които да могат да "усещат" проблема както е в по новите ск. кутии където примерно има датчици за налягане и когато конкретното налягане падне или се повиши поради проблем с някой пружинен клапан, и веднага регистрира код за грешка, който е малко общ ,но поне ще изброи възможните причини....Клапаните са на клапановия блок, а той се намира в картера на кутията..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.