Премини към съдържание

Проблем с Овър драйв на паджеро 2


Препоръчано мнение

Здравейте, от скоро ми се появи проблем с овър драйва.Не иска да превключи и мисля, че изрежда скоростите само до трета, без значение дали бутона е включен или изключен.Джипа е Паджеро 2 2.8 SuperSelect 1994 год.Ще съм благодарен за съвет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро ми се появи проблем с овър драйва.Не иска да превключи и мисля, че изрежда скоростите само до трета, без значение дали бутона е включен или изключен.Джипа е Паджеро 2 2.8 SuperSelect 1994 год.Ще съм благодарен за съвет.

....проверете си клапаните в клапановото тяло в картера на ск. кутия,както електрически, така и механично.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....проверете си клапаните в клапановото тяло в картера на ск. кутия,както електрически, така и механично.....

Понякога са оправя и превключва без проблем, но това е все по рядко.Казаха ми за едно жило от помпата към ск.кутия, но никаква промяна след регулировка.Тези клапани на диагностика могат ли да се хванат, ако има електрически проблем и ако е механичен при сваляне на картера ще има ли нещо видимо.Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понякога са оправя и превключва без проблем, но това е все по рядко.Казаха ми за едно жило от помпата към ск.кутия, но никаква промяна след регулировка.Тези клапани на диагностика могат ли да се хванат, ако има електрически проблем и ако е механичен при сваляне на картера ще има ли нещо видимо.Благодаря!

...не е от жилото, този проблем няма нищо общо с жилото, освен това жилото не тръгва от помпата......може да се направи диагностика, но ще ви трябва МУТ1 или нещо друго ,което може да тества старите протоколи на Мицубиши.....може да отчете грешка само ако има електрически проблем - ел. магн. клапан примерно,но ако е чисто механичен проблем, например клапан с пружинно действие,каквито има доста в клапановия блок, тогава грешка няма да отчете, тъй като протокола е много стар и няма "обратни връзки" които да могат да "усещат" проблема както е в по новите ск. кутии където примерно има датчици за налягане и когато конкретното налягане падне или се повиши поради проблем с някой пружинен клапан, и веднага регистрира код за грешка, който е малко общ ,но поне ще изброи възможните причини....Клапаните са на клапановия блок, а той се намира в картера на кутията.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...