Stanislav Konstantinov Публикувано 6 август 2020 Сподели Публикувано 6 август 2020 Харесал съм си този ОутлендърИма си дефект в скоростите, който не ме притеснява кой знае колко. Понякога изключва 5-таМного е запазен, коженият салон е като нов и е с много екстри, всичко си работи.Въпросът е, че най-много ме притеснява двигателя. Първо е бомба дюза, второ е слабичък за купе, което тежи 1800 кг празно, а като се натовари с багаж и 4 човека не знам дали ще го бъде.Ако беше 2.2 дизел, нямаше да се замислям. Гледах доста с двигател 2.2 но всичко е много вехто и амортизирано с разсипано окачване, а тази е подържана безкомпромисно, просто човека си има пари и не е жалил, сменял е много каквото само му се е обадило.Та въпроса е все пак този двигател може ли да се справи с два тона, деяни ли на 3000 оборота без да ливне масло и да му избие турбинката, не пукаха ли глави за норматив в допълнение на известните му слабости и също така и маслената помпа отказваше внезапно без предупреждение ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislav Konstantinov Публикувано 11 август 2020 Автор Сподели Публикувано 11 август 2020 (редакция) Отидох да поразгледам подробно колата. Освен проблема в скоростите с изключваща 5-та, също така и хъркат при превключване. Та ремонта на скоростната е задължителен, или смяната и.Има и проблем с двигателя. Запушен е филтър за твърди частици, може би заради вече не изправни ПД. Това може да е прецакало и турбото, заради нвъзможността да изхвърля газовете и обратното налягане.Много запазено купе и ходова част и посевместни проблеми по двигател и скорости. Двигателя е BSY, което е BKD аналога на VW. Четох че точно тези моторетки нямат проблема с главите и с маслената помпа, но при наличните проблеми .... не знам дали си струва ниската цена и инвестиция в ремонт. Забелязах, че когато работи на празен ход и леко започна да подавам газ, за да я форсирам, до към 2000 оборота, започва да излизат изгорели газове отзад на двигателя, покрай турбото, може би от запучения ДПФ/ФАП ... За двапъти повече пари има Оутлендър по-нов с 2 години и с двигател 2.2 (ПСА), с гарантирани км от Балканстар, та се чудя кое е по-добре. Ако знам че евтиният ще ми го оправят качествено .... а на по-скъпия не е казано, че нещо няма да се счупи също по някое време. Редактирано 11 август 2020 от Stanislav Konstantinov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliya_hristov Публикувано 2 септември 2020 Сподели Публикувано 2 септември 2020 Отидох да поразгледам подробно колата. Освен проблема в скоростите с изключваща 5-та, също така и хъркат при превключване. Та ремонта на скоростната е задължителен, или смяната и.Има и проблем с двигателя. Запушен е филтър за твърди частици, може би заради вече не изправни ПД. Това може да е прецакало и турбото, заради нвъзможността да изхвърля газовете и обратното налягане.Много запазено купе и ходова част и посевместни проблеми по двигател и скорости. Двигателя е BSY, което е BKD аналога на VW. Четох че точно тези моторетки нямат проблема с главите и с маслената помпа, но при наличните проблеми .... не знам дали си струва ниската цена и инвестиция в ремонт. Забелязах, че когато работи на празен ход и леко започна да подавам газ, за да я форсирам, до към 2000 оборота, започва да излизат изгорели газове отзад на двигателя, покрай турбото, може би от запучения ДПФ/ФАП ... За двапъти повече пари има Оутлендър по-нов с 2 години и с двигател 2.2 (ПСА), с гарантирани км от Балканстар, та се чудя кое е по-добре. Ако знам че евтиният ще ми го оправят качествено .... а на по-скъпия не е казано, че нещо няма да се счупи също по някое време. Здравей, колега! Аз съм собственик на точно такъв модел, от 2 години и да ти кажа стигат си му кончетата, дори и натоварен, но повече от 140/150 км/ч, не че не може да ги вдигне, ама става адски шумно в купето, като мине 3К оборота. Аз лично нямам оплаквания от двигателя, предвид, че и аз се начетох на една камара неща преди да го купя. Сипвам му от по-скъпата нафта и го обслужвам редовно. Относно скоростната кутия, не е най-прекрасната ръчна скоростна кутия и да, ако я ръгаш по-рязко скоростите хъркат, основно при 1-ва и 2-ра, нагоре няма драми, или поне аз не съм има. Свикнеш ли ѝ обаче как да превключваш, няма проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.