Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Разлика в геометрията на изпускателната система на Аутлендър 1 2.0 турбо


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

От Октомври месец съм щастлив собственик на Outlander 2.0 турбо 2006-а. Купих си го обаче с изцяло новоизградена генерация от неръждавейка на 76мм (външно). Подозирах, ще ще ме дразни и така беше - преди няколко дни си купих от една морга цялата генерация оригинална от внесена от Италия кола. В събота като тръгнах да я монтирам се оказа, че при всичко сглобено големият катализатор опира горе в купето(топлинният щит)....А няма какво да се обърка. Според един приятел има разлика в японските коли внесени в швейцария и тези за другите европейски страни. Както и да е, с лек срез в тръбата - фланеца между големият катализатор и последващото резонаторно гърне си пасна и ще ходя да ми го заварят. Но много ме учуди :) Някой да е наблюдавал такива отклонения? Между другото ще се радвам да се запозная с някой колега който кара такава машина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...