racer666 Публикувано 17 февруари 2020 Сподели Публикувано 17 февруари 2020 Здравейте колеги, От Октомври месец съм щастлив собственик на Outlander 2.0 турбо 2006-а. Купих си го обаче с изцяло новоизградена генерация от неръждавейка на 76мм (външно). Подозирах, ще ще ме дразни и така беше - преди няколко дни си купих от една морга цялата генерация оригинална от внесена от Италия кола. В събота като тръгнах да я монтирам се оказа, че при всичко сглобено големият катализатор опира горе в купето(топлинният щит)....А няма какво да се обърка. Според един приятел има разлика в японските коли внесени в швейцария и тези за другите европейски страни. Както и да е, с лек срез в тръбата - фланеца между големият катализатор и последващото резонаторно гърне си пасна и ще ходя да ми го заварят. Но много ме учуди Някой да е наблюдавал такива отклонения? Между другото ще се радвам да се запозная с някой колега който кара такава машина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.