Премини към съдържание

racer666

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

За racer666

  • Рожден ден 04/17/1978

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander 2.0 turbo 2006

racer666's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Здравей, много неприятно наистина. Провери ли има ли компресия на въпросният цилиндър?Евентуално драскотини по стените на цилиндъра? За чукането мога да предположа леко тръгнал биелен лагер.Здравей, много неприятно наистина. Провери ли има ли компресия на въпросният цилиндър?Евентуално драскотини по стените на цилиндъра? За чукането мога да предположа леко тръгнал биелен лагер.
  2. Супер, конуси си имам, само гайка-нит нитачката ще трябва да си взема. Естествено и комплект релси + лайстни от някоя морга. Притеснявах е да няма някаква разлика между покривите на тези които нямат релси и тези които имат, но то пък няма логика да е така. Благодаря за отговора.
  3. racer666

    Въпрос относно свещи NGK

    Ако монтажните размери са еднакви, топлинното число същото (или една идея по-хладни свещи ако ще се кара на газ), няма да имаш проблеми. При мен по каталог излязоха 2 модела (гледах на Денсо, понеже четох доста предупреждения за ментета на NGK иридиевите) - единте бяха една идея по-високо топлинно число. В крайна сметка се оказа, че бившият собственик е монтирал вече NGK Iridium и ми се размина смяната . Само коригирах междуелектродното разтояние, че тези 1,1мм са много за турбо особено на газ. След което заработи доста по-мазно.
  4. Здравейте, Понеже моят Аутлендър си няма,а много искам да имам, някой знае ли дали има вариант да се монтират? Никъде не мога да намеря снимки, само е една схема на която се вижда, че се монтират с три болта към купето...
  5. Здравейте, От известно време имам едно неприятно тракане от района на ангренажната група най-изявено около 2500 оборота. Почетох и разбрах,че вероятно е проблем с хидравличният обтегач. След като разглобих се оказа,че е омаслен и поръчах нов. Сега има друга дилема - четох,че рамото на което се монтира обтяжната ролка също може да причинява подобни звуци ако има износване на втулките. Има някаква хлабина (радиална,заглавието явно съм спал пишейки го ), но не знам как да разбера дали е много? В линка има снимки : https://photos.app.goo.gl/6KxgdCDFChcY2xTJ6
  6. Здравейте колеги, От Октомври месец съм щастлив собственик на Outlander 2.0 турбо 2006-а. Купих си го обаче с изцяло новоизградена генерация от неръждавейка на 76мм (външно). Подозирах, ще ще ме дразни и така беше - преди няколко дни си купих от една морга цялата генерация оригинална от внесена от Италия кола. В събота като тръгнах да я монтирам се оказа, че при всичко сглобено големият катализатор опира горе в купето(топлинният щит)....А няма какво да се обърка. Според един приятел има разлика в японските коли внесени в швейцария и тези за другите европейски страни. Както и да е, с лек срез в тръбата - фланеца между големият катализатор и последващото резонаторно гърне си пасна и ще ходя да ми го заварят. Но много ме учуди Някой да е наблюдавал такива отклонения? Между другото ще се радвам да се запозная с някой колега който кара такава машина.
×
×
  • Създаване...