Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпрос!


Dimitur92

Препоръчано мнение

Здравейте,искам да попитам за въпросното мицубиши колт 5 1.3 75 кс.... какви подобрения могат да се направят да върви малко повече някой от групата писаха че не може нищо особенно ...

Някой ако знае нещо по въпроса ще се радвам да помогне😊

Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва първо да се изясни какъв е проблемът:

 

1. Може да не подаваш достатъчно газ.

Карай по-злобно. На мен като карах шофьорските курсове ми обясняваха че до 2000-2500 об. и после трябва да сменя предавката. Не ми казаха, че около 4000+ об. има доста по-добър въртящ момент. (но пък до 2500 об. може би е по-икономично.)

 

2. Може 75 коня да са ти малко. Ама чак пък да не върви.. Рядко се произвеждат коли, които заводски да си не вървят. (е, има: например Форд Ескорт комби с двигател 1.1) Но по-честият случай с коли на старо е колата да е 75 коня, а пък да върви като за 35 - т.е. по някаква причина двигателят не развива пълната си мощност. (а ти си мислиш: брей, 75 коня и как не върви..) Ако дино-теста покаже такова нещо, ще трябва да се уточни кое не е наред и гледаш да я докараш до максимално добро работно състояние: всички датчици да са наред + компресия + горивоподаване + запалителна система и т.н. (целта е да върнеш от отвъдното умрелите коньове.)

*/вместо дино-тест може да намериш някой, който ежедневно кара същата кола, със същия двигател: да покара твоята и веднага ще ти каже дали не върви.

 

p.s. много важен момент: ако си купил колата от частно лице, което на всяко второ изречение се кълне, че колата е супер-много-добре поддържана, само с най-качествени части /щото "един негов приятел" доставя части на много добри цени и знае кои марки са най-качествените: OPTIMAL, FLENNOR и т.н./, и ако ти разправя как също така най-редовно е преглеждана и обгрижвана при един друг негов приятел, майстор, с който са толкова близки, че само преди няколко месеца му е сменил половината части по двигателя срещу шише ракия : - имай си едно наум, че може да има някой много дълбоко закопан проблем, който продавачът безуспешно се е опитвал да реши, ходейки по майстори --> затова и я продава. (- а не както може би ще твърди той, че им се е родило бебе и имат нужда от по-голяма семейна кола и т.н. булшит -> все пак колко място заема едно бебе?) Ако случаят е такъв, не пропускай да провериш дали няма запушено гърне или катализатор -> уж всичко на диагностиката ще изглежда като да е наред, а ще върви като умрело. (и никой не се сеща да провери освен че влизат гориво и въздух, дали имат от къде после да излязат.)

 

3. Вариант с Турбо/Нитро и т.н. (ако всичко останало е в норма, т.е. има си ги 75-те коня) - само и единствено за кеф/хоби/DIY си струва да се занимаваш с това -> доста по-скъпо е да вдигнеш от 75 на 100 коня, вместо да си купиш друга употребявана кола, с малко по-голям двигател. А тази я пази за втора резерва: почти винаги след седмица-две с по-мощна кола, (като й посвикнеш) започва да ти се струва, че не върви достатъчно. (-абе, по-добре върви, ама още малко ако можеше..) Та ако мислиш да я разглобиш и да й слагаш турбо, пази си и старата, за да има на какво да се возиш.

 

edit: Сега прочетох и другата тема: ами правилно са ти отговорили колегите. Не пускай повече теми със същия въпрос.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...