kolegata Публикувано 30 януари 2018 Сподели Публикувано 30 януари 2018 Привет! Иска ми се да споделят мнение собствениците на автомобилите с моторите на VAG,дори и да не са се сблъсквали с проблеми свързани с маслените помпи,но имат мнение.На много места пише за големи проблеми с моторите на VAG, ако помпата не се профилактира (ревизира) и вие го знаете колеги.Въпросът е тези проблеми засягат ли нашите мотори на Мицубиш.Не всички двигатели от VAG групата в различните марки и модели имат този проблем.Допускам, че нашите помпи не са проблемни,защото никъде във форума не прочетох за колега който да се е оплакал ,или нищо не виждам.Като пример, във VW форум има много оплаквания,до като в Шкода няма.Нашите дизели са с обозначение на мотора BSY(8 клапана) и BWC (16 клапана),това си го знаете.Знае ли се дали има между тези модификации разлики в помпите и ако да, в кой е проблема ? Има ли, няма ли и до колко.Разбрах че за да се разбера в моя случай (BWC) какво се крие под картера, трябва да се свали.Разбрах също ,че тези помпи са с три възможни варианта,та си мисля ,че ако захапете темата можем да ги разнищим.До скоро колеги и мерси за вниманието и се извинявам за недомислици от моя страна.Надявам се, че Лансерите и Аутлендерите ще ударят едно рамо. P.S.притеснявам се ,че за разлика от други форуми тук се хапи трудно . Добре че D.J.tumbi е винаги тук като супермен,не останаха такива хора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.