Данчо Радев Публикувано 9 август 2017 Сподели Публикувано 9 август 2017 Здравейте! Карам Спейс стар 1.9дизел! Вчера си дозареждах климатика!След всички процедури в се оказа, че перката на водния радиатор не тръгва!Съответно налягането в системата на климатика се покачва доста! Открих че е изгорял бушона отговаряш за перката на водния радиатор! При замяната му с нов, новия също изгоря веднага при включване на климатика! Перката се върти свободно на ръка!Въпроса ми е дали проблема е в самата перка или е нещо по електрическата система! Изпратено от моят EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ники75 Публикувано 10 август 2017 Сподели Публикувано 10 август 2017 Здравейте! Карам Спейс стар 1.9дизел! Вчера си дозареждах климатика!След всички процедури в се оказа, че перката на водния радиатор не тръгва!Съответно налягането в системата на климатика се покачва доста! Открих че е изгорял бушона отговаряш за перката на водния радиатор! При замяната му с нов, новия също изгоря веднага при включване на климатика! Перката се върти свободно на ръка!Въпроса ми е дали проблема е в самата перка или е нещо по електрическата система! Изпратено от моят EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE с помощта на TapatalkПодаи ток на двигатяля и директно с един кабел ако завърти, двигателят е здрав Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 10 август 2017 Сподели Публикувано 10 август 2017 А ако почне да пуши или гори, да знаеш, че е изгорял. И не забравяй за пожарогасител Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.