Премини към съдържание

Спейс Стар изгасва


Препоръчано мнение

Имам трети автомобил Мицубиши спейс стар 1,3 бензин с електронно запалване и за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Есента започна да изгасва 3-4 секунди след като запаля. Когато започне да прави проблема никога не пали от вторият път. Може да е след няколко минути или часове. При първия автомобил се счупи ключа, направих си нов и още не бях прехвърлил чипа в новия но реших да го пробвам. Колата запали и изгасна след няколко секунди. Сега съм пробвел какво ли не. Смених кабели и свещи, почистени са всички възможни съединения по електрическата система. Разглобих волана и поставих максимално близо двата чипа но пак изгасва. Смених моторчето за ниските оборони, дроселовата клапа е чиста. Ходил съм на диагноситка - тук е момента да обясня че според мен няма точна апаратура в района и показва общи неща, и ми казаха че излизала грешка - прекъсване на 2 или 4 цилиндър, не помня точно. Някой може ли да даде съвет какво да направя защото понякога направо ме остава на пътя. Имах 2-3 случая в които от яд давам газ до край и преди да пазне стрелката на оборотомера до нулата колата отново запалва, но в 99% си изгасва все едно съм извадил ключа. Лошото е и че като отида при майстор тя започва да си пали нормално и не могат да се хванат и те за нищо. Приемам всякакви съвети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Имам трети автомобил Мицубиши спейс стар 1,3 бензин с електронно запалване и за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Есента започна да изгасва 3-4 секунди след като запаля. Когато започне да прави проблема никога не пали от вторият път. Може да е след няколко минути или часове. При първия автомобил се счупи ключа, направих си нов и още не бях прехвърлил чипа в новия но реших да го пробвам. Колата запали и изгасна след няколко секунди. Сега съм пробвел какво ли не. Смених кабели и свещи, почистени са всички възможни съединения по електрическата система. Разглобих волана и поставих максимално близо двата чипа но пак изгасва. Смених моторчето за ниските оборони, дроселовата клапа е чиста. Ходил съм на диагноситка - тук е момента да обясня че според мен няма точна апаратура в района и показва общи неща, и ми казаха че излизала грешка - прекъсване на 2 или 4 цилиндър, не помня точно. Някой може ли да даде съвет какво да направя защото понякога направо ме остава на пътя. Имах 2-3 случая в които от яд давам газ до край и преди да пазне стрелката на оборотомера до нулата колата отново запалва, но в 99% си изгасва все едно съм извадил ключа. Лошото е и че като отида при майстор тя започва да си пали нормално и не могат да се хванат и те за нищо. Приемам всякакви съвети.

провери не направо смени релето на бензиновата помпа.Намира се под стойката за чаши.Релетата са две 1-помпа 2-цялосно захранване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

провери не направо смени релето на бензиновата помпа.Намира се под стойката за чаши.Релетата са две 1-помпа 2-цялосно захранване.

За това обясних че имам няколко случая след форсиране до максимум, че колата преди да изгасне си възстанови работният ход.

Излезе грешка - нещо с разпределителният вал. Смених датчика на разпределителния вал и колата от 4 дена не е превила номера. Ако продължи да се държи добре значи е от него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Вече със сигурност отговарям, че е датчика на разпределителният вал. Нека го има в предвид всеки с подобен проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...