DimitarD Публикувано 3 юли 2017 Сподели Публикувано 3 юли 2017 Имам трети автомобил Мицубиши спейс стар 1,3 бензин с електронно запалване и за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Есента започна да изгасва 3-4 секунди след като запаля. Когато започне да прави проблема никога не пали от вторият път. Може да е след няколко минути или часове. При първия автомобил се счупи ключа, направих си нов и още не бях прехвърлил чипа в новия но реших да го пробвам. Колата запали и изгасна след няколко секунди. Сега съм пробвел какво ли не. Смених кабели и свещи, почистени са всички възможни съединения по електрическата система. Разглобих волана и поставих максимално близо двата чипа но пак изгасва. Смених моторчето за ниските оборони, дроселовата клапа е чиста. Ходил съм на диагноситка - тук е момента да обясня че според мен няма точна апаратура в района и показва общи неща, и ми казаха че излизала грешка - прекъсване на 2 или 4 цилиндър, не помня точно. Някой може ли да даде съвет какво да направя защото понякога направо ме остава на пътя. Имах 2-3 случая в които от яд давам газ до край и преди да пазне стрелката на оборотомера до нулата колата отново запалва, но в 99% си изгасва все едно съм извадил ключа. Лошото е и че като отида при майстор тя започва да си пали нормално и не могат да се хванат и те за нищо. Приемам всякакви съвети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okiots1 Публикувано 13 юли 2017 Сподели Публикувано 13 юли 2017 Имам трети автомобил Мицубиши спейс стар 1,3 бензин с електронно запалване и за първи път се сблъсквам с подобен проблем. Есента започна да изгасва 3-4 секунди след като запаля. Когато започне да прави проблема никога не пали от вторият път. Може да е след няколко минути или часове. При първия автомобил се счупи ключа, направих си нов и още не бях прехвърлил чипа в новия но реших да го пробвам. Колата запали и изгасна след няколко секунди. Сега съм пробвел какво ли не. Смених кабели и свещи, почистени са всички възможни съединения по електрическата система. Разглобих волана и поставих максимално близо двата чипа но пак изгасва. Смених моторчето за ниските оборони, дроселовата клапа е чиста. Ходил съм на диагноситка - тук е момента да обясня че според мен няма точна апаратура в района и показва общи неща, и ми казаха че излизала грешка - прекъсване на 2 или 4 цилиндър, не помня точно. Някой може ли да даде съвет какво да направя защото понякога направо ме остава на пътя. Имах 2-3 случая в които от яд давам газ до край и преди да пазне стрелката на оборотомера до нулата колата отново запалва, но в 99% си изгасва все едно съм извадил ключа. Лошото е и че като отида при майстор тя започва да си пали нормално и не могат да се хванат и те за нищо. Приемам всякакви съвети.провери не направо смени релето на бензиновата помпа.Намира се под стойката за чаши.Релетата са две 1-помпа 2-цялосно захранване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarD Публикувано 16 юли 2017 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2017 провери не направо смени релето на бензиновата помпа.Намира се под стойката за чаши.Релетата са две 1-помпа 2-цялосно захранване.За това обясних че имам няколко случая след форсиране до максимум, че колата преди да изгасне си възстанови работният ход.Излезе грешка - нещо с разпределителният вал. Смених датчика на разпределителния вал и колата от 4 дена не е превила номера. Ако продължи да се държи добре значи е от него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarD Публикувано 4 август 2017 Автор Сподели Публикувано 4 август 2017 Вече със сигурност отговарям, че е датчика на разпределителният вал. Нека го има в предвид всеки с подобен проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.