snaip Публикувано 6 октомври 2016 Сподели Публикувано 6 октомври 2016 (редакция) Здравейте, реших направо да пусна обща тема Колата е Мицубиши Еклипс 1ва генерация с добре познатия 4Г63, а целта е да я опазя възможно в най-добро състояние... :D Малко снимки от днешната конверсия на гумените тампони на основата за скоростния лост. Побългаряване с подходящ размер шайби (вътрешен диаметър 8мм, външен 22мм).Разликата преди и след е доста осезаема - доста по-добро чувство и контрол при смяна на предавка. Губи се малко от тишината, ноо ... хахаха Ииии начало:Starting to work by Martel Rachev, on Flickr Двете части на конзолата-премахнати за по добър достъп както и откачането на единия кабел, за да се достигне до болта на основата.Eclispe 1g shifter base bushings mod by Martel Rachev, on Flickr Оригиналните тампони (впрочем в перфектно състояние) и четири броя шайбиEclispe 1g shifter base bushings oem vs ghetto by Martel Rachev, on Flickr Преди и след:Eclispe 1g shifter base bushings mod before by Martel Rachev, on FlickrEclispe 1g shifter base bushings mod after by Martel Rachev, on Flickr Тампоните на жилата при скоростната кутия също са заменени с лагерчета и няколко броя шайби за уплътняване.Така остана само пластмасовите втулки (6 бр.) на самият скоростен лост, като те ще бъдат заместени с бронзови или месингови. Опитвам се да снема правилните размери, но е трудно, при положение че оригиналните такива вече са сплескани. Редактирано 7 октомври 2016 от Hristo 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaip Публикувано 8 октомври 2016 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2016 Виждам, че темата е изместена, извинявам се ако съм подвел с заглавието, но идеята ми е тема, в която ще поствам инфо за моята кола. Ще се радвам да се обсъждат и решават проблеми и т.н. С радост ще поствам и разни титориали ... ето и снимки на заменените тампони на жилата към скоростната кутия с лагерчета. Използват се за какво ли не, моите са уж за бормашини, но най-често се срещат в скейтовете, ролерите и тротинетктие. Размерите са: Външен диаметър - 22мм, Вътрешен - 8мм, Дебелина - 7мм. Използвал съм и няколко шайби за уплътняване. eclipse shifter cables washers by Martel Rachev, on Flickr Shifter cables replaced bushings with skate bearings by Martel Rachev, on Flickr 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaip Публикувано 20 октомври 2016 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2016 Продължаваме... мой приятел изработи нови втулки по поръчка (от бронз). За сега тестваме размерите с две. Отново се усеща ефект и то доста приятен. След малка корекция на размерите, следва подмяна и на останалите 4 по лостовата система. Ако някой проявява интерес, мога да сформирам и изпратя такъв комплект. Така или иначе е чест срещан проблем в нашите Еклипси. Резултата след подмяната е гарантиран :icon_rock: . Комплекта би включвал 2бр лагери, 6бр малки шайби и 2бр шплентове за жилата + 16бр шайби за основата, 2бр шплентове и 6бр бронзови втулки. DSM custom shifter bushings by Martel Rachev, on Flickr DSM custom shifter bushings old vs new by Martel Rachev, on Flickr DSM custom shifter bushings installed by Martel Rachev, on Flickr 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaip Публикувано 29 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2016 И зимата посрещнахме Winter has come by Martel Rachev, on Flickr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.