Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

"Разваляне" на Mitsubishi Eclipse GS 1g


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

реших направо да пусна обща тема :)

 

Колата е Мицубиши Еклипс 1ва генерация с добре познатия 4Г63, а целта е да я опазя възможно в най-добро състояние... :D

 

Малко снимки от днешната конверсия на гумените тампони на основата за скоростния лост. Побългаряване с подходящ размер шайби (вътрешен диаметър 8мм, външен 22мм).

Разликата преди и след е доста осезаема - доста по-добро чувство и контрол при смяна на предавка. Губи се малко от тишината, ноо ... хахаха

 

Ииии начало:

29526343233_57ec62da77_c.jpg

Starting to work by Martel Rachev, on Flickr

 

Двете части на конзолата-премахнати за по добър достъп както и откачането на единия кабел, за да се достигне до болта на основата.

30155177715_8337b8032a_c.jpg

Eclispe 1g shifter base bushings mod by Martel Rachev, on Flickr

 

Оригиналните тампони (впрочем в перфектно състояние) и четири броя шайби

29526343783_548f51f18f_c.jpg

Eclispe 1g shifter base bushings oem vs ghetto by Martel Rachev, on Flickr

 

Преди и след:

30155177305_f0ab2881f9_c.jpg

Eclispe 1g shifter base bushings mod before by Martel Rachev, on Flickr

30155177925_bfd62ffdb8_c.jpg

Eclispe 1g shifter base bushings mod after by Martel Rachev, on Flickr

 

Тампоните на жилата при скоростната кутия също са заменени с лагерчета и няколко броя шайби за уплътняване.

Така остана само пластмасовите втулки (6 бр.) на самият скоростен лост, като те ще бъдат заместени с бронзови или месингови. Опитвам се да снема правилните размери, но е трудно, при положение че оригиналните такива вече са сплескани.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че темата е изместена, извинявам се ако съм подвел с заглавието, но идеята ми е тема, в която ще поствам инфо за моята кола. Ще се радвам да се обсъждат и решават проблеми и т.н. С радост ще поствам и разни титориали :)

 

... ето и снимки на заменените тампони на жилата към скоростната кутия с лагерчета. Използват се за какво ли не, моите са уж за бормашини, но най-често се срещат в скейтовете, ролерите и тротинетктие. Размерите са: Външен диаметър - 22мм, Вътрешен - 8мм, Дебелина - 7мм. Използвал съм и няколко шайби за уплътняване.

 

29896619650_2a647a7ed7_c.jpg

eclipse shifter cables washers by Martel Rachev, on Flickr

 

30107627181_ff5184406f_c.jpg

Shifter cables replaced bushings with skate bearings by Martel Rachev, on Flickr

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Продължаваме...

 

мой приятел изработи нови втулки по поръчка (от бронз). За сега тестваме размерите с две. Отново се усеща ефект и то доста приятен. След малка корекция на размерите, следва подмяна и на останалите 4 по лостовата система.

 

Ако някой проявява интерес, мога да сформирам и изпратя такъв комплект. Така или иначе е чест срещан проблем в нашите Еклипси. Резултата след подмяната е гарантиран :icon_rock: . Комплекта би включвал 2бр лагери, 6бр малки шайби и 2бр шплентове за жилата + 16бр шайби за основата, 2бр шплентове и 6бр бронзови втулки.

 

29824760764_b9bdc5c060_c.jpg

DSM custom shifter bushings by Martel Rachev, on Flickr

 

30338613142_e1140368bf_c.jpg

DSM custom shifter bushings old vs new by Martel Rachev, on Flickr

 

30338613522_67f7f5446d_c.jpg

DSM custom shifter bushings installed by Martel Rachev, on Flickr

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...