Премини към съдържание

Обороти


Todor_carisma

Препоръчано мнение

Здравейте, искам да попитам дали някой не му се е случвало следното:

Когато колата седи запалена на едно място след известно време си подава газ сама и вдига оборотите до 1600/1700 и веднага падат на около 1100/1200 и така си ги държи постоянно вместо нормалните 800 оборота.И много често ми се случва когато съм в движение след като намаля със спирачката някъде пак сама си вдига оборотите до 1600 г/д само за момент и пак си ги сваля на нормалните.Четох най-различни теми , но не намерих точно такъв проблем някой да е срещал.Ще се радвам ако имате някакви идеи понеже не искам да ходя веднага на майстор като ги знам какви "майстори" са :)

Редактирано от Todor_carisma
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, случваше се с бившата ми Каризма 1.9TD.

Вдигаше обороти даже до 2000, та се налагаше да гася по време на движение.

Ходих при milen_z по съвсем друг повод и той откри натрупани грешки, които не помня. Едната беше ниска температура на охладителна течност. Смених термостата и повече това не се случи, докато карах колата.

Но не мога да кажа дали това беше причината, или се получи от изчистване на грешките.

Редактирано от Т. Минтов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен се случва същата процедура с вдигането на оборотите, когато колата е на място запалена. Оборотомера отчита 1600 но звука на двигателя изобщо не се променя, предполагам че това се получава заради неправилно отчитане на оборотите на мотора. Това го прави от време на време, няма някаква цикличност. Говорих с майстор обаче ми каза, че не знае на какъв принцип работи оборотомера, а и не е кой знае какъв проблема и затова съм го оставил така. При теб явно реално си ги вдига, щом се налага да намаляш със спирачка.

Редактирано от Rothmans
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......Оборотомера отчита 1600 но звука на двигателя изобщо не се променя, предполагам че това се получава заради неправилно отчитане на оборотите на мотора. -------

При мен колата си ревеше като ранен звяр.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си пробваш стъпковото моторче като на място на запалена кола завъртиш леко волана - трябва да ти вдигне съвсем леко обороти, ако е така значи е наред. При мен се вдигат 50 - 100 оборота най-много и като пуснеш волана се нормализират.

Някой колега знае ли на какъв принцип работи оборотомера при Каризма 1.8 GDI ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си пробваш стъпковото моторче като на място на запалена кола завъртиш леко волана - трябва да ти вдигне съвсем леко обороти, ако е така значи е наред. При мен се вдигат 50 - 100 оборота най-много и като пуснеш волана се нормализират.

Някой колега знае ли на какъв принцип работи оборотомера при Каризма 1.8 GDI ?

 

 

Да като завъртя така се получава, тогава какъв може да е проблема с оборотите ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа и аз не знам колега. Попитах на какъв принцип се отчитат оборотите защото ако е с датчик може да е именно от него, но може и съвсем друг принцип да има за отчитане. Попитай някои майстори ако могат да помогнат. Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...