kibrit Публикувано 25 януари 2016 Сподели Публикувано 25 януари 2016 Здравейте колеги!Защо при включване на 1-ва се чува едно луп в скоростите,потегля се нормално и при изключване на 1-ва за преход кьм 2-ра се чува пак това луп,леко като сякаш някакьв хидравличен удар.При преход кьм други предавки всичко е нормално.Какво става? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 януари 2016 Сподели Публикувано 25 януари 2016 Здравейте колеги!Защо при включване на 1-ва се чува едно луп в скоростите,потегля се нормално и при изключване на 1-ва за преход кьм 2-ра се чува пак това луп,леко като сякаш някакьв хидравличен удар.При преход кьм други предавки всичко е нормално.Какво става?....не се чува в скоростите, а в задния диференциал, и това значи че тампоните му са разбити, особено тези висящите ,където са на алуминиевата греда.....а тропа на първа и втора ,защото при тези предавки е най голям въртящия момент и осукванията спрямо неподвижния диференциал,когато дифа почне да се върти и гумите също, тогава усукванията са доста по малки ,дори и при скорости над 100 км. вече няма усуквания при нормално каране ....това е характерно за ръчните кутии, защото при тях пускането на съединителя е по "твърдо" и от там и усукванията са по големи,докато на А/Т кутиите ,там тези движения са доста по плавни..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kibrit Публикувано 26 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2016 ....не се чува в скоростите, а в задния диференциал, и това значи че тампоните му са разбити, особено тези висящите ,където са на алуминиевата греда.....а тропа на първа и втора ,защото при тези предавки е най голям въртящия момент и осукванията спрямо неподвижния диференциал,когато дифа почне да се върти и гумите също, тогава усукванията са доста по малки ,дори и при скорости над 100 км. вече няма усуквания при нормално каране ....това е характерно за ръчните кутии, защото при тях пускането на съединителя е по "твърдо" и от там и усукванията са по големи,докато на А/Т кутиите ,там тези движения са доста по плавни.....Здравей колега!Благодаря ти за отговора и сьветите.Значи ли обаче,че като подменя тези тампони нещата ще се оправят.Предполагам че трябва да са оригинални,иначе ще са много твьрди и т.н.Пиши ми ,ще се радвам. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2016 Сподели Публикувано 27 януари 2016 (редакция) Здравей колега!Благодаря ти за отговора и сьветите.Значи ли обаче,че като подменя тези тампони нещата ще се оправят.Предполагам че трябва да са оригинални,иначе ще са много твьрди и т.н.Пиши ми ,ще се радвам. :icon_clap:......за да отговоря на този ?, трябва колатга да се види от специалист, така само по телефона или тук от дистанция, не мога да кажа на 100% ....почти е от тях, но съм имал случаи, в които самия диф тропа вътре, имаше голям луфт м/у пиниона и короната......друг случай е луфт в кардана......а съм имал случай, в който има луфт в шлиците на карето( дори и само по шума мога да определя коое е от всички неща)......така че трябва даа ги отсеете тези варианти и тогава да се прецени кое е за смяна.... Редактирано 27 януари 2016 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kibrit Публикувано 28 януари 2016 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2016 ......за да отговоря на този ?, трябва колатга да се види от специалист, така само по телефона или тук от дистанция, не мога да кажа на 100% ....почти е от тях, но съм имал случаи, в които самия диф тропа вътре, имаше голям луфт м/у пиниона и короната......друг случай е луфт в кардана......а съм имал случай, в който има луфт в шлиците на карето( дори и само по шума мога да определя коое е от всички неща)......така че трябва даа ги отсеете тези варианти и тогава да се прецени кое е за смяна....Благодаря ти DJ.Нека да покарам малко колата и тогава пак ще ти пиша.Трябва да сьбера повече информация.Сьс здраве! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kibrit Публикувано 2 февруари 2016 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2016 Здравей DJ.Винаги сьм смятал,че когато имаш проблем трябва да питаш патило,а не старило.Трьгнеш ли по доктори,никога не се ограничавай само с един.Така е и с проблемите на джипа.Затова питам,ако след време имам пьт кьм София,може ли да ти се обадя и да те ползвам като диагностик.За мен е важно,да намеря причината.Следствието има кой.С поздрав Кибрит Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 февруари 2016 Сподели Публикувано 2 февруари 2016 Здравей DJ.Винаги сьм смятал,че когато имаш проблем трябва да питаш патило,а не старило.Трьгнеш ли по доктори,никога не се ограничавай само с един.Така е и с проблемите на джипа.Затова питам,ако след време имам пьт кьм София,може ли да ти се обадя и да те ползвам като диагностик.За мен е важно,да намеря причината.Следствието има кой.С поздрав Кибрит....няма проблем , то и без това повечето сте от провинцията... :D колегите ми ме бъзикат че сме били оправили всички джипове в София и за това било така....... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.