Премини към съдържание

Проблем при скорости рьчни на Паджеро 3,2 дид 2000г.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!Защо при включване на 1-ва се чува едно луп в скоростите,потегля се нормално и при изключване на 1-ва за преход кьм 2-ра се чува пак това луп,леко като сякаш някакьв хидравличен удар.При преход кьм други предавки всичко е нормално.Какво става?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Защо при включване на 1-ва се чува едно луп в скоростите,потегля се нормално и при изключване на 1-ва за преход кьм 2-ра се чува пак това луп,леко като сякаш някакьв хидравличен удар.При преход кьм други предавки всичко е нормално.Какво става?

....не се чува в скоростите, а в задния диференциал, и това значи че тампоните му са разбити, особено тези висящите ,където са на алуминиевата греда.....а тропа на първа и втора ,защото при тези предавки е най голям въртящия момент и осукванията спрямо неподвижния диференциал,когато дифа почне да се върти и гумите също, тогава усукванията са доста по малки ,дори и при скорости над 100 км. вече няма усуквания при нормално каране ....това е характерно за ръчните кутии, защото при тях пускането на съединителя е по "твърдо" и от там и усукванията са по големи,докато на А/Т кутиите ,там тези движения са доста по плавни.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....не се чува в скоростите, а в задния диференциал, и това значи че тампоните му са разбити, особено тези висящите ,където са на алуминиевата греда.....а тропа на първа и втора ,защото при тези предавки е най голям въртящия момент и осукванията спрямо неподвижния диференциал,когато дифа почне да се върти и гумите също, тогава усукванията са доста по малки ,дори и при скорости над 100 км. вече няма усуквания при нормално каране ....това е характерно за ръчните кутии, защото при тях пускането на съединителя е по "твърдо" и от там и усукванията са по големи,докато на А/Т кутиите ,там тези движения са доста по плавни.....

Здравей колега!Благодаря ти за отговора и сьветите.Значи ли обаче,че като подменя тези тампони нещата ще се оправят.Предполагам че трябва да са оригинални,иначе ще са много твьрди и т.н.Пиши ми ,ще се радвам. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Благодаря ти за отговора и сьветите.Значи ли обаче,че като подменя тези тампони нещата ще се оправят.Предполагам че трябва да са оригинални,иначе ще са много твьрди и т.н.Пиши ми ,ще се радвам. :icon_clap:

......за да отговоря на този ?, трябва колатга да се види от специалист, така само по телефона или тук от дистанция, не мога да кажа на 100% ....почти е от тях, но съм имал случаи, в които самия диф тропа вътре, имаше голям луфт м/у пиниона и короната......друг случай е луфт в кардана......а съм имал случай, в който има луфт в шлиците на карето( дори и само по шума мога да определя коое е от всички неща)......така че трябва даа ги отсеете тези варианти и тогава да се прецени кое е за смяна....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......за да отговоря на този ?, трябва колатга да се види от специалист, така само по телефона или тук от дистанция, не мога да кажа на 100% ....почти е от тях, но съм имал случаи, в които самия диф тропа вътре, имаше голям луфт м/у пиниона и короната......друг случай е луфт в кардана......а съм имал случай, в който има луфт в шлиците на карето( дори и само по шума мога да определя коое е от всички неща)......така че трябва даа ги отсеете тези варианти и тогава да се прецени кое е за смяна....

Благодаря ти DJ.Нека да покарам малко колата и тогава пак ще ти пиша.Трябва да сьбера повече информация.Сьс здраве!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей DJ.Винаги сьм смятал,че когато имаш проблем трябва да питаш патило,а не старило.Трьгнеш ли по доктори,никога не се ограничавай само с един.Така е и с проблемите на джипа.Затова питам,ако след време имам пьт кьм София,може ли да ти се обадя и да те ползвам като диагностик.За мен е важно,да намеря причината.Следствието има кой.С поздрав Кибрит

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей DJ.Винаги сьм смятал,че когато имаш проблем трябва да питаш патило,а не старило.Трьгнеш ли по доктори,никога не се ограничавай само с един.Така е и с проблемите на джипа.Затова питам,ако след време имам пьт кьм София,може ли да ти се обадя и да те ползвам като диагностик.За мен е важно,да намеря причината.Следствието има кой.С поздрав Кибрит

....няма проблем , то и без това повечето сте от провинцията... :D колегите ми ме бъзикат че сме били оправили всички джипове в София и за това било така....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...